IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Suicidal Tendencies Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2002 20:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat vind jij van deze band? Ik vind het een van de meest wisselvalligste bands die er rond lopen. Ze leveren enerzijds briljant materiaal af (debuut, join the army,) en aan de andere klant zeer slechte cd's (laatste bijv.)Verder vind ik het jammer dat die fu(n)kinvloeden ook in Suicidal zijn doorgedrongen. Houdt die zooi in Infectious grooves zou ik zeggen (ook al heeft Infectious best wel goede nummers hier en daar). Ook het Cyco Mike en No mercy materiaal is briljant maar daar komt zo weing van uit. Verder vind ik het ook jammer dat ze constant dezelfde set spelen en een heleboel goede nummers volgens mij nog nooiot live zijn gespeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-03-2010 13:55]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-10-2002 20:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb alleen Freedumb en die is super. Maar je hebt gelijk als je zegt dat ze wisselvallige kwaliteit afleveren. Die cd na Freedumb is dus echt bagger. Ze moeten gewoon hardcore/punk gaan spelen en die funk meuk achterwege laten.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-10-2002 20:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Vond alleen het debuut goed, toen ik nog veel naar HC luisterde...
Institutionalized en I Saw your mommy and your mommy is dead.
I shot Reagan, and I would do it again and again and again! Voor de rest heb ik er nooit wat aan gevonden, eigenlijk.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2002 21:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 20:58 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb alleen Freedumb en die is super. Maar je hebt gelijk als je zegt dat ze wisselvallige kwaliteit afleveren. Die cd na Freedumb is dus echt bagger. Ze moeten gewoon hardcore/punk gaan spelen en die funk meuk achterwege laten.

freedumb is idd super. dat was dan ook een comeback cd. maar hun laatste is weer om te janken. maar ik adviseer je met klem(en lees ook heiden's post er maar op na) om hun debuut te kopen/ downloaden/jatten of wat dan ook. dat is met gemak een absoluut hoogtepunt in het punk/hardcore genre. als al hun cd's zo waren was het de beste band ooit wat mij betreft.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-10-2002 21:11 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik heb ze toen op Dynamo 2000 gezien, en dat was gewoon slecht. Ik hou hier echt niet van!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-10-2002 21:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 30 oktober 2002 21:11 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik heb ze toen op Dynamo 2000 gezien, en dat was gewoon slecht. Ik hou hier echt niet van!


Ik ook, maar ik vond het geweldig!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-10-2002 21:14 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 30 oktober 2002 21:12 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ook, maar ik vond het geweldig!


Dat kan allemaal Ik vind het echt maar doeloze muziek. Misschien dat ik het op CD wel leuk vind, maar ik was erg geschokt door deze 'nix' band


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 30-10-2002 22:47 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb helemaal niets met Suicidal Tendencies...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 0:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oude werk is fantasisch (ik lijk dwaallicht wel ...)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 31-10-2002 10:19 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb nog ergens "Lights camera action' van ze op tape liggen.Maar dat ding is al stokoud


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 10:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 10:19 schreef Vampie het volgende:
Ik heb nog ergens "Lights camera action' van ze op tape liggen.Maar dat ding is al stokoud


Dat vind ik persoonlijk toch een van hun mindere.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 10:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ìk heb die verzamelaar vabn hun eerste 3 cd's, erg heerschend, staan alle goede nummers sop


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 11:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 10:47 schreef Jenje het volgende:
Ìk heb die verzamelaar vabn hun eerste 3 cd's, erg heerschend, staan alle goede nummers sop


hey, die ken ik niet! Titel AUB?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

euhm zoek zoek
cd heet FNG is uit gebracht door Virgin Universal (dat staat er groter op als de bandnaam)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 11:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 11:24 schreef Jenje het volgende:
euhm zoek zoek
cd heet FNG is uit gebracht door Virgin Universal (dat staat er groter op als de bandnaam)


ai , die ken ik wel. Ja, altijd lachen die grote maatschappijen. die wilden ook de ST hun naam veranderden aangezien die nogal schokkend is/was voor de gemiddelde amerikaan. Mike muir heeft toen in ALLE radio intervieuws de naam zo vaak en duidelijk mogelijk vermeld. Wel cool natuurlijk maar dan hou je het niet lang vol bij de "grote jongens".


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mike Muir is zowiezo wel een tof figuur.
Beetjhe ego problemen alleen later ..


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 31-10-2002 13:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Een zeer wisselachtig repetoire. Sommige dingen zijn fantastisch, andere ronduit saai. Wat me heel erg stoort de laatste tijd, is het prekerige gedrag van Muir.


Touché, pussycat!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 31-10-2002 18:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja ja, they say dont preach, then they say freedom of speach. Is die gast ook sXe? Ik hoorde hem volgens mij eens zeggen dat hij niet dronk.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 19:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij is zover ik weet niet straight edge.
Wat ook weer niet boeit, maar dat jij als skater ST niet fatsoenlijk kent vind ik een misdaad ...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2002 19:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik vind het echt zooi! Ik heb er een cd van, het lijken net een stel homo's. Echt zonde van de 40 piek ofzo die het kost!
BAH!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 31-10-2002 20:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Laat me raden: "the art of rebellion"?


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2002 22:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

neuhh Prime Cuts, van alle albums wat ofzo.


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 22:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:03 schreef 0Tolerence het volgende:
neuhh Prime Cuts, van alle albums wat ofzo.

Dat is idd een draak van een cd. Spelen ze o.a alternatieve (erg slechte) versies van oorspronklijk goede nummers.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 01-11-2002 0:07 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

SUI!...SUI!...SUI!...SUICIDAL!!

S...T...S...T...S...T...S...T!

jazeker vette bent. behalve die funk shit dan, true true. freedumb vind ik erg goed, en ook hun ouwe (1e) shit is vet


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 1:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik ben tijdens de pit van Suicidal op DOA97 helemaal verrot gebeukt

Ik zou het zo weer doen!

Verder -- ik heb niets van ze in de kast staan.. niet echt het soort muziek dat ik thuis met genot zou draaien..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2002 0:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oja, st, mijn favorite cross-over band, van punk naar metal naar punk metal naar, tsja, ik volg ze al wat jaren niet meer, na die lights, camera etc. ben ik afgehaakt.

how will i laugh etc is toch wel een gruwelijk mooi nr, text ook.


Oud Vuil.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen