IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Abyssion (Black, Psych, Punk, FI)
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-07-2015 14:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Met leden van Oranssi Pazuzu en Dark Buddha Rising. Denk aan een soort psychedelische Darkthrone taferelen. Erg erg lekker.


Het nieuwe album streamt in z'n geheel op:

http://noisey.vice.com/blog/abyssion-album-stream



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-07-2015 14:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ja, leuk wel, maar het blijft, net als die Atomykela van vorig jaar, ver onder het Oranssinivo.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-07-2015 15:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nu je het zegt

Nonetheless zijn zowel Atomikyla als dit Abyssion enorm aardig! Ik ben ook vooral benieuwd naar aankomende werken van Oranssi en DBR.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-07-2015 15:06 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

De nadruk wordt iets teveel gelegd op de band met Oranssi Pazuzu en Dark Buddha Rising. Op de FB van die laatste verscheen het volgende:
quote:
While reading some reviews of this album, we have to make things clear. This is not a side project of DBR and OP. Couple of our members have played in the album and we have helped Abyssion to record and produce this piece of art. So all the credits should go to mr A. Grave, as he has played most of the instruments by himself. All hail Abyssion!


Ik vind het een geweldige plaat, kan me goed vinden in de review op de frontpage.


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-07-2015 15:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat verklaart het een en ander: namelijk de line-up. Wat ik me wel afvraag. Is de zanger dezelfde gast als die van Hebosagil? Eveneens Fins, mij getipt door de zanger van Oranssi.




Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-07-2015 15:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2015 15:46 schreef Dirge for november het volgende:
Dat verklaart het een en ander: namelijk de line-up. Wat ik me wel afvraag. Is de zanger dezelfde gast als die van Hebosagil? Eveneens Fins, mij getipt door de zanger van Oranssi.




edit: wss niet, maar wel een vergelijkbare brulstijl af en toe.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 02-07-2015 18:35 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 2 juli 2015 14:32 schreef Dirge for november het volgende:
Met leden van Oranssi Pazuzu en Dark Buddha Rising.




Svart Records, black metal en psychedelische rock? Dat moet wel goed zijn!



Northward
Usericon van Northward
Posted 03-07-2015 19:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Beter dan gedacht. Best vet. Eens vaker luisteren.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-07-2015 11:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hij verveelt hier ook nog steeds niet. Alleen wat kort zelfs. Goed teken!



Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen