IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hebosagil (Sludgerock/hardcore, FI)
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-07-2015 15:53 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Deze band is me getipt door de zanger van Oranssi Pazuzu. Destijds heb ik me vooral verdiept in de nieuwste. Aanstekelijk opgefokt beukwerk, maar niet echt sludge te noemen. Toen kwam ik erachter dat ouder werk wel degelijk laag ende traag is.

Van de nieuwe:



Random andere track:



Ik ga hier meer van checken.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2015 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb ik spul van liggen?

wil je het?


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-07-2015 8:46 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Overlaatst live in Magasin 4 gezien, vond het best goed, en de Finse vocals geven het een special touch.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-07-2015 9:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2015 23:19 schreef Hypnos het volgende:
heb ik spul van liggen?

wil je het?


Zekerweten, maar dat doet me denken dat ik nog iets heb liggen van jou waar ik nog iets mee moet (ik heb een nieuwe baan en daarom door de chaos compleet vergeten). Moet hier ook iets mee?



Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen