IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Refused
Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 14-07-2015 9:25 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Zag nog geen draadje over deze legendarische band. Nieuwe album "Freedom" kan ik goed pruimen!


Inter faeces et urinam nascimur


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-07-2015 9:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Kan er niet echt een vinger op leggen, het album valt aan de ene kant mee, aan de andere kant valt ie tegen.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 14-07-2015 10:39 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De nieuwe plaat valt gewoon vies tegen, ik heb er laatst een recensie in het Engels over geschreven. Veel geƫxperimenteer met nieuwe geluiden waardoor de sound juist heel erg "middle of the road" wordt. Blij dat ik ze voor het uitbrengen van Freedom heb gezien in 2012, toen ze The Shape of Punk to Come zowat helemaal speelden.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 14-07-2015 10:50 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Blij dat ik ze in de jaren'90 gezien heb toen ze nog enige geloofwaardigheid hadden.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-07-2015 11:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2015 10:50 schreef williamblake het volgende:
Blij dat ik ze in de jaren'90 gezien heb toen ze nog enige geloofwaardigheid hadden.


Agree.

Ze waren al in 2000 gestopt.


En nu gaan we vegen


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 15-07-2015 22:52 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Bullshit, ik zag ze in de 013 voor het eerst toen ze net weer bij elkaar kwamen en reken maar dat dat echt was. Met al mijn mede dertigers in de pit die we nooit hebben kunnen bouwen. Refused die eindelijk met plezier The Shape Of Punk To Come kon spelen...dat was echt mooi hoor. En lekker voor je dat je ze in de jaren 90 hebt gezien maar de band heeft naar eigen zeggen The Shape nooit lekker gebracht live en nu wel.

Dat nieuwe album, tja je kunt er van zeggen wat je wil maar ik hoor een band die doet wat ze willen en er ook nog eens een hoop lol aan beleven. Nee natuurlijk staat er niet nog een New Noise of Rather Be Dead op maar dat verwachtingspatroon was ook wel naief.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 16-07-2015 1:55 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2015 22:52 schreef JWurm het volgende:
Bullshit, ik zag ze in de 013 voor het eerst toen ze net weer bij elkaar kwamen en reken maar dat dat echt was. Met al mijn mede dertigers in de pit die we nooit hebben kunnen bouwen. Refused die eindelijk met plezier The Shape Of Punk To Come kon spelen...dat was echt mooi hoor. En lekker voor je dat je ze in de jaren 90 hebt gezien maar de band heeft naar eigen zeggen The Shape nooit lekker gebracht live en nu wel.

Dat nieuwe album, tja je kunt er van zeggen wat je wil maar ik hoor een band die doet wat ze willen en er ook nog eens een hoop lol aan beleven. Nee natuurlijk staat er niet nog een New Noise of Rather Be Dead op maar dat verwachtingspatroon was ook wel naief.


En ik vind lekker toch van nie.

Eens band kapt, moeten ze nie terugkomen.

Da's gay.


En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2023 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kappers zijn vaak gay ja.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2023 20:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

best triest als niemand lacht


signature


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen