IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I'll Be Back [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-04-2017 11:34 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

'Alien' van den Aldi. Nooit origineel, en erg voorspelbaar. There can be only one Alien, denk ik dan zo. Over enkele weken komt de volgende uit, benieuwd.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2017 15:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 april 2017 0:03 schreef Ethereal het volgende:


Vet! M.Night Shamalayadingdong heeft een hoop bagger gemaakt, maar dit is wel weer een toppertje. Goeie sfeer, geloofwaardig, prima acteerprestaties, spannend. Aanrader!


dit dus


signature


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 23-04-2017 21:57 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 23 april 2017 11:34 schreef PandroidJack het volgende:
'Alien' van den Aldi. Nooit origineel, en erg voorspelbaar. There can be only one Alien, denk ik dan zo. Over enkele weken komt de volgende uit, benieuwd.




Heb hem gisteren ook gezien. Inderdaad niks spectaculair. 6/10, meer krijgt ie van mij niet.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-04-2017 17:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 april 2017 0:03 schreef Ethereal het volgende:


Vet! M.Night Shamalayadingdong heeft een hoop bagger gemaakt, maar dit is wel weer een toppertje. Goeie sfeer, geloofwaardig, prima acteerprestaties, spannend. Aanrader!
Tot nu (ruim een uur erin) erg gaaf ja!


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-04-2017 21:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Best oké. Vond t einde wat onbevredigend. Had ook om eoa reden verwacht dat t meisje in de politieauto tegen die zwarte poltievrouw zou antwoorden "my name's not Casey"

Er zat ook best veel humor in.

"Wow!"

- "I know!"

En ook leuk de allerlaatste scène, hihi


When your people matter, menstrual health matters


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-04-2017 22:12 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Ja, toegegeven, een flinke twist was wel oké geweest, maar al met al erg goed te pruimen ja!

En idd, dat laatste shot is wel awesome

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 24-04-2017 22:21]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-05-2017 21:41 by Bub Profiel van Bub

Zojuist Siren gezien.

Tof filmpje over een Siren die opgesloten zit in een nachtclub.
Ze wordt echter vrijgelaten. Dat is natuurlijk vragen om problemen.

Ik dacht dat het de zoveelste bagger zou zijn maar nee, gewoon een verrassende toffe monsterfilm.



bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-05-2017 15:49 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl



Bananasplit-achtig televisieprogramma waarin mensen aan het schrikken worden gebracht kampt met teruglopende kijkcijfers, mensen stappen over naar heftiger werk op het internet/deep web, en de makers besluiten maatregelen te nemen en een tandje bij te schakelen. Gaat niet goed, uiteraard.

Verrassende hororfilm! Prima te pruimen. Verwacht geen onvoorstelbare plottwists of een compleet waterdicht verhaal, maar zeer zeker vermakelijk, prima gore en met 80 minuten een smakelijk tussendoortje.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-05-2017 19:42 by MetalJan Profiel van MetalJan

Gisteren met m'n pa naar Silence geweest.

Mooie film van Martin Scorsese dat zich afspeelt in de 17e eeuw over 2 jezuïten die in Japan op zoek gaan naar een vermiste priester. Was wel een lange zit, zo'n 160 minuten. Met mooie rollen van Liam Neeson, Andrew Garfield en Adam Driver.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-05-2017 8:44 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Visueel een pareltje, net zoals een reclamefilmpje voor parfum, spijtig genoeg met evenveel inhoud. Het filosofische geëmmer kan niet verbergen dat dit een zoveelste doorslagje is, op sommige punten zelfs onbeschaamde recyclage, van de allereerste oer-Alien. Als je bekend bent met de vorige films uit de serie, dan zal er weinig verrassend zijn, de meeste plotwendingen zie je al van ki-lo-meters ver aankomen. Om helemaal als een oude zaag te klinken, na de eerste 3 (die mijn inziens een erg mooi, afgerond geheel vormen) mocht het stoppen.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 12-05-2017 8:45]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2017 17:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ondertussen Bitter Moon gevonden op DVD


nu nog Summer of Sam

en neee, ik betaal geen 30 euro op Bol.com


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-05-2017 17:37 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

€ 7.79 ex shipping als je geen NL subtitels hoeft.

https://www.dvdoutlet.nl/nl/summer-of-sam-import-dvd-import-5050070002836.html



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2017 19:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

liever wel :/


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2017 18:26 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

That Obscured Object of Desire van Buñuel gisteren. Past ook wel in het vage films-topic, maar het viel me bijzonder mee! Vermakelijk en vol spanning.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-05-2017 10:48 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

'Evil Dead', de remake. Zonder Bruce Campbell. Zonder humor. Zonder knullige (maar wel knap gevonden) special effects. Compleet vergeetbaar. Gelukkig maar.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-05-2017 11:49 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Mindhorn. Zeer vermakelijke kul. Beter dan de trailer deed vermoeden. Te vinden op Netflix overigens.



spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2017 11:51 by spectre Profiel van spectre



fuk wat goed


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-05-2017 14:29 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Echt he. En wat een visual style ook... Ik heb 'm ooit gezien op m'n 16e ofzo. Recent voor het eerst weer en ik was omver geblazen.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2017 0:11 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 12 mei 2017 8:44 schreef PandroidJack het volgende:
Visueel een pareltje, net zoals een reclamefilmpje voor parfum, spijtig genoeg met evenveel inhoud. Het filosofische geëmmer kan niet verbergen dat dit een zoveelste doorslagje is, op sommige punten zelfs onbeschaamde recyclage, van de allereerste oer-Alien. Als je bekend bent met de vorige films uit de serie, dan zal er weinig verrassend zijn, de meeste plotwendingen zie je al van ki-lo-meters ver aankomen. Om helemaal als een oude zaag te klinken, na de eerste 3 (die mijn inziens een erg mooi, afgerond geheel vormen) mocht het stoppen.




Fuck. Gezien men hier vaak redelijk en terecht kritisch is, ging ik ervan uit dat het mee zou vallen. Deceptie van de eeuw. Tijdens de tweede helft was ik bijna pissig aan het worden. Toegegeven dat het een mooi speessjipje is tho. Maar dat is dan ook alles.



spectre
Usericon van spectre
Posted 01-06-2017 9:29 by spectre Profiel van spectre

ik heb ALIEN heel hoog zitten, ik ga me hier maar niet aan wagen, Prometheus was ook al niet best


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-06-2017 9:48 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Ik vond deze heel leuk. En er komen misschien nog drie of vier vervolgen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2017 9:58 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 1 juni 2017 9:29 schreef spectre het volgende:
ik heb ALIEN heel hoog zitten, ik ga me hier maar niet aan wagen, Prometheus was ook al niet best


Die vond ik dus nog best aardig, ook al miste hij de Alien feel en zaten er wat plotgaten in. Dan kan je nagaan: deze vond ik totaal niet in de buurt komen bij Prometheus.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-06-2017 16:21 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl



Briljant


Zenial


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 01-06-2017 22:25 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 1 juni 2017 0:11 schreef Dirge for november het volgende:
Fuck. Gezien men hier vaak redelijk en terecht kritisch is, ging ik ervan uit dat het mee zou vallen. Deceptie van de eeuw. Tijdens de tweede helft was ik bijna pissig aan het worden. Toegegeven dat het een mooi speessjipje is tho. Maar dat is dan ook alles.


Alien Covenant viel inderdaad dik tegen. Weinig sfeer en slecht verhaal + ge ziet alles van mijlenver aankomen. En als er actie in zat was het hetzelfde probleem als meeste films tegenwoordig; alles wordt zo snel in beeld gebracht dat ge u achteraf afvraagt: "en wat heb ik nu juist gezien?". Honderduizend beelden per seconde die door uw strot geramd worden. Maja, we leven nu eenmaal in moderne tijden waarin alles vlugvlug moet gaan spijtig genoeg -_- Achja, they don't make 'em like they used to anymore


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2017 22:28 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Wat jij noemt is precies een van de redenen waarom ik compleet apathisch naar de actiescenes zat te gapen. Slechts één van de vele dingen die mis was met de film.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen