IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aurora Infernalis Festival 23/24 oktober Vorige pagina
New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 25-10-2015 15:05 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Bij Dhr. Allin hierboven kreeg je gelijk een vuist of een hand stront in je gezicht!



Nexion
Usericon van Nexion
Posted 25-10-2015 18:09 by Nexion Wijzig reactieProfiel van NexionQuote dit bericht

Ik ben naar beide dagen geweest en ik heb me geweldig vermaakt. Beste bands voor mij waren Kampfar, Wodensthrone, Ofermod, Acherontas en met als hoogtepunt Misþyrming! Vond het ook gaaf en inderdaad gedurfd hoe ze het publiek insprongen, erg origineel! De drummer kwam ook naar me toe, hield mijn hoofd vast en zei wat in het Ijslands, maar ik heb geen flauw idee wat natuurlijk, erg apart moment, maar tenminste iets wat je niet zult vergeten. Maargoed, weet iemand wat dat punk nummer was die ze coverde (?) aan het einde?


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 26-10-2015 9:33 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 25 oktober 2015 18:09 schreef Nexion het volgende: Maargoed, weet iemand wat dat punk nummer was die ze coverde (?) aan het einde?


Een doorgesnoven versie van https://www.youtube.com/watch?v=9xmRt_2Aia0



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 26-10-2015 9:40 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Wel weer hilarisch hoe het uurschema nog maar eens veranderd werd de dag zelf.
Ofermod was goed. Goeie set, alleen jammer dat het geluid soms een brui werd tijdens de blaststukken. Acherontas was desondanks het niet echt mijn ding is echt wel goed. Top geluid. Pakken beter dan in Brussel vorig jaar. Wie was die wandelende poederdoos die guest vocals deed?
Maar 2 nummers van Altar of plagues meegepikt om dan iets te gaan eten. Heb ze sowieso al vaak genoeg in het verleden aan het werk gezien. Hoe zit dat nu eigenlijk? Zijn ze nu weer terug bezig, want ze hadden toch zo'n afscheidstournee gedaan...
Zemial kende ik niet echt, maar ik vond het een leuke show. Ga ze binnen 2 weken in Gent zeker opnieuw kijken en zorgen dat ik tegen dan de albums een paar keer beluisterd heb.
Hades vond ik saaie meuk. Sowieso nooit echt mijn ding geweest.
Arcturus was zeer goed. Simen was gelukkig niet te wasted (waarvoor ik het meest schrik had). Hier en daar heeft ie wel wat zanglijnen verkloot, maar het was een sterke show. Ik had wel op wat meer oud materiaal gehoopt gezien het een festivalset was, maar een mens kan niet alles hebben.
Misþyrming vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallen. De energie en intensiteit zat goed, maar het geluid trok op geen zak. Was vaak pas na minuten dat ik iets had van 'a ja, dat is dat nummer'. Soit, ik had dat wel verwacht. Intermezzo was wel lachen. Benieuwd naar Roadburn.
Al bij al was het het geld (ticket, hotel, verplaatsing) zeker waard, dus hopelijk volgend jaar opnieuw een sterke line-up.

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 26-10-2015 9:41]



Nexion
Usericon van Nexion
Posted 26-10-2015 16:58 by Nexion Wijzig reactieProfiel van NexionQuote dit bericht

Ah bedankt, was erg benieuwd naar wat ze speelde!

De gastzanger tijdens Acherontas was trouwens de zanger van Hell Militia Rogier Droog.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 27-10-2015 16:40 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

nou de 2de dag was een teleurstelling vond ik en dat kwam niet eens door de bands.
Tijdschema liep volledig uit de hand maar ja dat kan gewoon gebeuren.
Dat het geluid na Zemial naar de tering ging dat kon ik toch veel minder accepteren. Gitaar geluid bij Hades was super modderig en kon er weinig van maken. Vorige keer in Arnhem was super gaaf maar nu bleh.
Arcturus had ook erg matig geluid net zoals de vorige keer. Zij hebben ook gewoon goed geluid nodig. By Misthyrming was het ook niet super maar wel wat beter qua geluid.

Gelukkig zette Zemial wel een dikke show neer al was bij hun de gitaar ook wel iets te zacht. Band van de dag voor mij.

Ofermod was saai 13 in een dozijn moderne black/death.
Acherontas was een stuk beter en hoewel ze ook passen in dat huidige orthodox black straatje steken ze er wel uit omdat ze toch noch wat meer melodieus zijn. De gast zanger was idd die kerel van hell militia en vroeger bethlehem.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen