IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Allergieën Vorige pagina | Volgende pagina
darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 04-06-2002 23:06 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

hooikorts


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 04-06-2002 23:09 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 4 juni 2002 23:04 schreef mislyd het volgende:
Nee, ik denk dat allergieën met de jaren verergeren..


humm... ik heb er geen bron bij, maar ik dacht dat je allergieën gewoon spontaan kon krijgen en dat ze ook spontaan weer kunnen verdwijnen. Dat laatste komt volgens mij echter minder vaak voor dan het ontstaan van een allergie...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-06-2002 23:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

VARGEN!!!!!!!!!

Ik begin allergisch te raken voor je nieuwe user icon!
Shit wat is die irritant...


Zenial


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 04-06-2002 23:19 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Ik heb een bepaalde vorm van Cara. Gelukkig reageer ik goed op medicatie, zodat ik er niet continu last meer van heb.


No regrets and no remorse...


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 04-06-2002 23:23 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Hooikoorts, en niet te zuinig ook. Elke soort stuifmeel en elk polletje grijpt mijn lichaam aan om elke denkbare snot- en traanklier open te draaien.

Ik hou van de winter, alle plantjes veilig onder een dikke laag vorst. Zal ze leren.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-06-2002 23:26 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 juni 2002 23:09 schreef General Skullfucker het volgende:
humm... ik heb er geen bron bij, maar ik dacht dat je allergieën gewoon spontaan kon krijgen en dat ze ook spontaan weer kunnen verdwijnen. Dat laatste komt volgens mij echter minder vaak voor dan het ontstaan van een allergie...

Ja, heel soms misschien, bij jonge kinderen die astmatisch zijn.. Maar als je op volwassen leeftijd een allergie krijgt, gaat het niet meer weg dacht ik..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-06-2002 23:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Allergieën kunnen inderdaad spontaan opduiken; dat zit lekker verborgen in je DNA om er op een dag uit te komen. Door welke factoren dat getriggerd wordt?? ... dat weet men (nog) niet. Zo kreeg mijn moeder opeens gordelroos (heftige allergische reactie op bepaalde planten was hier de oorzaak). Leuk hoor, daar kom je dus niet meer van af. Ik heb zelf nog niets qua allergie, zal vast wel een keer gebeuren.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2002 23:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben allergisch aan melk, en aan alles waar melk in zit...


Rianne
Usericon van Rianne
Posted 04-06-2002 23:58 by Rianne Wijzig reactieProfiel van RianneQuote dit bericht

Uhm tjah mijn lijstje:
- dieren met haren of veren
- huisstofmijt
- hooikoorts
- zonne allergie

tjah en nog een paar die nog niet bekend zijn


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-06-2002 0:28 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 juni 2002 23:56 schreef Asherah het volgende:
Ik ben allergisch aan melk, en aan alles waar melk in zit...

Wat? Geen lekkere pannekoeken voor Asherah? Geen melkchocolade?
Hmm.. Niet fijn


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-06-2002 0:30 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

En geen ijsjes, en geen koekjes en geen wafels en geen KAAS en verder ook geen pudding en geen roomsausjes enzo...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-06-2002 0:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ben ook allergisch voor Tell-sell tv.
Ganstah-reppah Nelly

Niet dat ik dat haat, maar ik krijg gewoon overal jeuk als ik ernaar kijk.

P0rn bezorgd me ook jeuk, maar....ik dwaal af.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2002 0:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 0:30 schreef Asherah het volgende:
En geen ijsjes, en geen koekjes en geen wafels en geen KAAS en verder ook geen pudding en geen roomsausjes enzo...

Maar wel feta .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-06-2002 0:32]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-06-2002 0:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Aaaaargh! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht

Gelukkig nog .. Stel je voor..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-06-2002 1:26 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik ben allergisch voor Kaketoes (papegaai achtige vogels).

Verder niets voor zover ik weet.


Dead things grow from deep inside...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-06-2002 1:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ben nergens allergisch voor, hoewel sommige dingen of mensen wel eens fysieke reacties bij me kunnen oproepen hehehe.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-06-2002 4:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Lichte vorm van hooikoorts en voor alle geluiden die op die van mijn wekker lijken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 05-06-2002 7:15 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

Naar mijn weten ben ik nergens allergisch voor, 'k hoop dan ook niet dat er ooit spontaan toch een leuke allergie naar boven springt. Hm, 't lijkt me toch ongemeen klote iets als hooikoorts te hebben, ik kan me niet echt voorstellen dat m'n lichaam op bepaalde dingen zo zou reageren. Overigens krijg ik wel de rillingen van de gedachte aan die zonlicht-allergie, bluurg.


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 05-06-2002 8:20 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Ik ben allergisch voor hooikoorts , punk , trance , rappers en natuurlijk mijn moeder.


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-06-2002 8:28 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Hooikoorts
Vogels, katten en huisstofmijt.


the only pleasure is pain


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 05-06-2002 8:55 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Allergisch voor nikkel en sommige andere metalen (behalve zware metalen...), dus voor mij geen kettinkies, ringen etc. Ik kan wel tegen goud maar ja, da's lelijk!


Bla


Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 05-06-2002 9:11 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

Astma, en ik ben alleregisch voor een hele hoop dingen, dus dit benauwde ****** weer is niet echt plezierig.


On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-06-2002 9:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bijna nergens voor, alleen van Ui krijg ik enorme maagpijn.

En van THC wordt ik agressief ipv relaxed ...


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 05-06-2002 9:34 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 4 juni 2002 23:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Allergieën kunnen inderdaad spontaan opduiken; dat zit lekker verborgen in je DNA om er op een dag uit te komen. Door welke factoren dat getriggerd wordt?? ... dat weet men (nog) niet. Zo kreeg mijn moeder opeens gordelroos (heftige allergische reactie op bepaalde planten was hier de oorzaak). Leuk hoor, daar kom je dus niet meer van af. Ik heb zelf nog niets qua allergie, zal vast wel een keer gebeuren.


Bedoel je niet netelroos? Gordelroos is volgens mij een herpes-variant.



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 05-06-2002 9:40 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Soms als ik iets verkeers eet, krijg ik een allergie effect. Dan zit mijn hele gezicht onder de rode vlekken

Dat is erruuuuuuuuug


Wiegen Meister !


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen