IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wacken 2016 Vorige pagina
De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 05-08-2016 18:41 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Gisteren Iron Maiden gekeken via de stream. Thanks voor de tip, Mutilator.

Als ik er was geweest, was dit de enige band geweest die ik had willen zien. Wat een matige line up, imo.

Wel bizar dat Bruce op een gegeven moment het refrein van het nummer Iron maiden te vroeg inzet. Je zou toch denken dat hij het liedje inmiddels wel kent.




VIESPEUK!!!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-08-2016 23:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Triptykon is echt een bazenshow aan het neerzetten. (Stream loopt achter op de Chromecast)

Morbid Tales, Obscured, Aurora, Procreation of the Wicked, Goetia, The Prolonging, Dethroned Emperor en Circle of the Tyrants. Allemaal persoonlijke favorieten en allemaal in de setlist. Had hier toch bij moeten zijn.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-08-2016 23:46 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Steel Panther gezien... aparte gasten...


Bazzio Attacks!!!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-08-2016 0:34 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ook nog een stuk van gezien ja. Ook al een paar keer live. Niks voor mij.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-08-2016 0:38 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2016 23:40 schreef ColdheartMinor het volgende:
Triptykon is echt een bazenshow aan het neerzetten. (Stream loopt achter op de Chromecast)

Morbid Tales, Obscured, Aurora, Procreation of the Wicked, Goetia, The Prolonging, Dethroned Emperor en Circle of the Tyrants. Allemaal persoonlijke favorieten en allemaal in de setlist. Had hier toch bij moeten zijn.


Maar speelden ze die oude klassiekers weer op halve snelheid?

Ik zag Frost op wacken in 2007 of zo, iig met Carnivore, daar gig ik vore. Daar speelden ze die oude nummers ook.

Maar veels te langzaam. Procreation of the wicked langzamer is gaaf. Maar die snelle nummers een stuk langzamer, vreselijk.






VIESPEUK!!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-08-2016 0:39 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2016 0:34 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ook nog een stuk van gezien ja. Ook al een paar keer live. Niks voor mij.


Steel Panther, glam. Nu moet ik aan cold lake denken.




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2016 1:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Cold Lake, best een leuke plaat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-08-2016 11:52 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Procreation of the Wicked speelde ze op dat heerlijke langzame tempo. Dat nummer doet op die manier zo veel meer voor me. Heerlijk. De rest van de oudjes zat tussen orgineel tempo en Triptykon tempo in. Prima aan te horen.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 07-08-2016 14:08 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Ik heb het ook met de live stream meegekeken. Triptykon was gaaf, Steel Panther was wel leuk. Therion was echt een rommeltje, maar dat zal wel aan het genre liggen. Plus het was wel lachen toen die chick met het roze haar half uit die te strakke broek scheurde zodat haar gulp open stond. (gek genoeg had ik een oma onderbroek verwacht, maar zo te zien had ze niks eronder aan)
Ministry was ook wel gaaf om te zien, maar dat was een replay van de avond ervoor.

In ieder geval vet om die shows te zien zonder erbij te zijn.


Atomization: Bandcamp - Spotify


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-08-2016 15:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

laat maar...

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 07-08-2016 15:23]


Bazzio Attacks!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2016 0:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Leuk weekendje gehad. Wel wat modderig.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-08-2016 11:45]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 08-08-2016 16:48 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik heb net de Triptykon-set gekeken, fantastisch!










Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen