IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Roadburn 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Northward
Usericon van Northward
Posted 19-11-2015 18:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

GISM, dat lijkt me vet eens te zien.

quote:
G.I.S.M. were notorious for their confrontational attitude and violent live performances; frontman Sakevi was known for being particularly dangerous and unpredictable during live shows. Sakevi's live antics include running into the crowd with a chainsaw, attacking front rows with a lit flamethrower, beating random concertgoers with a club, and firing gun shots on stage with a revolver. Sakevi is also known to attack journalists and photographers who try to approach him.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-11-2015 0:24 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg blij met CoL natuurlijk.

Zie net dat Usnea samen met Inverloch op 15 april in magasin4 te Brussel spelen. Zouden toch 2 zeer mooie toevoegingen zijn voor het Roadburn festival.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 28-11-2015 16:53 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik ben super blij met gism.
echt waar super gaaf.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-12-2015 16:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



IK GA ALLE KAARTJES KOPEN


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 03-12-2015 16:17 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-12-2015 17:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Balen van Midnight. Leuk dat Converge Jane Doe komt spelen, maar gezien hun fiasco tijdens Fortarock weet ik niet of ik zin heb om deze dijk van een plaat verpest te zien worden door weer een slechte live show.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 03-12-2015 17:32]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-12-2015 18:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Smullen smullen smullen, ik ben nu al bang voor de running order


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 04-12-2015 20:55 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Aangezien Chelsea Wolfe en Stephen Brodsky er beiden zijn voor die Converge Bloodmoon show, mogen ze die gerust ook boeken voor telkens een set met eigen materiaal.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-12-2015 0:40 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Zou ik zeker niets op tegen hebben. Een aantal jaar terug Chelsea Wolfe leren kennen op Roadburn. Ze heeft een blijvende indruk op mij gemaakt.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 05-12-2015 2:23 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik wil chelsea wolfe wel zien maar heb haar een tijdje terug gezien. Nieuwe album mag dan wel gaaf zijn maar bands die ik al gezien heb skip ik nog al eens op roadburn.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-12-2015 11:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heb haar al 3 keer gezien. Van mij mag ze weer hoor. Prima. Af en toe is een wat makkelijker concert ook wel fijn hoor. Anders wordt de vergrijzing van mijn haardos teveel versneld.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-12-2015 12:51 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Liever een paar dikke vette stonerbands ipv alweer Chelsea Wolfe.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-12-2015 14:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat dan ook wel weer, maar dat zit altijd wel snor. Er is altijd genoeg ruimte geweest voor een hoop onbekende namen naast al het gevestigde/de herhaling. Meerdere jaren Yob of CoM stoorde ik me ook niet aan.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-12-2015 14:40 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik vind het dit jaar wat dat betreft een beetje tegen vallen tot nu toe. Is toch misschien die desertfestconcurentie waar tomcat het over had. En met de Neurosiskliek inclusief Amenra en Cult of Luna en nog wat is er aan terugkerende bands ook ruimschoots voldoende.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-12-2015 16:42 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Leuk dat Peter Pan Speedrock op hun farewell tour nog even langskomt. Blind Idiot God klinkt echt heel tof. Rest heb ik niks mee.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-12-2015 16:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Mondo Drag vind ik wel een gave toevoeging.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-12-2015 16:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bliksem snap ik niet. PPS ook niet, maar dat vind ik nog wel mooi.

Het wordt hoe dan ook weer een prachtig feestje.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-12-2015 17:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2015 16:47 schreef Dirge for november het volgende:

Het wordt hoe dan ook weer een prachtig feestje.


Dat sowieso!

Veel en as usual.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-12-2015 13:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



Als we elkaar tegenkomen maar ns een pilsie tikken



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-12-2015 13:43 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 december 2015 16:47 schreef Dirge for november het volgende:
Bliksem snap ik niet. PPS ook niet, maar dat vind ik nog wel mooi.

Het wordt hoe dan ook weer een prachtig feestje.


Bliksem staat op de woensdag ervoor PPS weet ik niet zo wanneer die staat. Mag hopen op de Woensdag want heeft idd niets maar dan ook niet op Roadburn te zoeken.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-12-2015 13:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Oh crap zie nu dat Bliksem op het festival zelf staat. Niets daar te zoeken. Maar denk dat ik wel weet hoe men op de bill terechtgekomen is


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-12-2015 14:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2015 13:45 schreef Marcel H. het volgende:
Oh crap zie nu dat Bliksem op het festival zelf staat. Niets daar te zoeken. Maar denk dat ik wel weet hoe men op de bill terechtgekomen is


+1 (2x)

Ook onbegrijpelijk dat PPS er staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 22-12-2015 14:08]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-12-2015 14:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 december 2015 14:07 schreef Mark Z het volgende:
+1 (2x)

Ook onbegrijpelijk dat PPS er staat.


We zitten weer eens op dezelfde lijn.
Voordeel is wel dat ik op de momenten dat die twee bands spelen ik in ieder geval een minder moeilijke keuze heb wat te kijken.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-12-2015 14:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 december 2015 13:45 schreef Marcel H. het volgende:
Oh crap zie nu dat Bliksem op het festival zelf staat. Niets daar te zoeken. Maar denk dat ik wel weet hoe men op de bill terechtgekomen is
Hoe zijn ze dan op de bill gekomen?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-12-2015 14:33 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 december 2015 14:16 schreef bokkie666 het volgende:
Hoe zijn ze dan op de bill gekomen?


Welk Bookingskantoor hebben ze?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen