IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Roadburn 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-01-2016 22:21 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

vriendjes politiek zul je altijd houden bij festivals zoals dit. Lijd teminste tot wat interresantere namen in dit geval.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-01-2016 22:24 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2016 21:31 schreef Mark Z het volgende:
...en de vandaag bekend gemaakte band Hangman's Chair. Of zit laats genoemde bij die andere goede vriend van Reflection Records?


Reflections inderdaad. Zeer toffe band!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2016 22:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2016 21:39 schreef bastianus het volgende:
Is dat een gans gekruist met een zangeres die meerdere octaven kan halen?

Klopt! Min de zangeres.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-01-2016 8:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2016 22:24 schreef ColdheartMinor het volgende:
Reflections inderdaad. Zeer toffe band!


Vriendjespolitiek of niet, Hangman's Chair past in tegenstelling tot Bliksem prima op RB. Mooie band wel.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-01-2016 12:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2016 22:24 schreef ColdheartMinor het volgende:
Reflections inderdaad. Zeer toffe band!


Ook bij het boekingskantoor van Bidi, zie ik nu op FB.

Aardige band, die inderdaad wel op Roadburn past. Zal de laatste plaat eens een keer checken.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-01-2016 12:08 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Moet ik ook nog doen. Hope, Dope, Rope (geloof ik) ooit eens gereviewd.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-01-2016 12:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Diamanda Galas komt nu blijkbaar ook.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-01-2016 13:02 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Blablablablabla....


Zin in!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-01-2016 16:53 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2016 8:47 schreef Dirge for november het volgende:
Vriendjespolitiek of niet, Hangman's Chair past in tegenstelling tot Bliksem prima op RB. Mooie band wel.
Waarom past Bliksem niet op Roadburn eigenlijk?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-01-2016 16:59 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Achja, waarom ook niet.

Na een aantal jaren Roadburn vorm je in je hoofd een definitie van wat wel en niet kan. Of die correct is. Wie kan 't zeggen. Bliksem wijkt in ieder geval redelijk af van de norm. De meeste thrash-gerelateerde bands die op RB spelen zijn 'vreemd' of 'afwijkend'. Bliksem is dat in mijn beleving niet. Het is een strakke band die zich volgens mij niet teveel met experimenteren bezighoudt.

Stoor ik me aan Bliksem in de line-up? Helemaal niet. Variatie kan nooit kwaad.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 07-01-2016 17:00]



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-01-2016 17:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik vind Bliksem eigenlijk perfect in een rijtje passen met Lord Dying of Vallient Thorr. Prima oldschoolmetalmomentje. Of Hypnos vorig jaar, maar die hadden wel een dwarsfluitsolo.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-01-2016 17:38 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Voor Diamanda Galás schuif ik wel een keer aan bij Roadburn.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 08-01-2016 0:59 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

roadburn mag van mij altijd wel wat meer ouwe metal meuk gebruiken. Argus deed het b.v. erg goed vorig jaar, witchfynde in 2010 was ook zeker leuk en natuurlijk pagan altar.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-01-2016 9:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik word echt niet warm van de line-up dit jaar. Natuurlijk, leuke bands, sterker dan tien Graspoppen bijelkaar, maar toch.. Ik mis een klapper, een SubRosa ofzo.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2016 12:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wat kan je meer wensen dan het integrale Jane Doe van Converge?

Twee dagtickets gekocht gisteren voor donderdag en zaterdag


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-01-2016 13:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

doen?

Dagjesman!

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 08-01-2016 13:05]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-01-2016 16:35 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2016 16:59 schreef Dirge for november het volgende:

Bliksem wijkt in ieder geval redelijk af van de norm. De meeste thrash-gerelateerde bands die op RB spelen zijn 'vreemd' of 'afwijkend'. Bliksem is dat in mijn beleving niet. Het is een strakke band die zich volgens mij niet teveel met experimenteren bezighoudt.

Stoor ik me aan Bliksem in de line-up? Helemaal niet. Variatie kan nooit kwaad.


Eens. Zelfde gevoel had ik bij Izegrim die werd toegevoegd aan de Incubate line up.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-01-2016 17:02 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik zit eigenlijk nog steeds te hopen op Inverloch, maar vrees dat het tevergeefs is.
Jammer dat hun optreden in magasin4 net tijdens Roadburn valt.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2016 0:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2016 13:04 schreef bokkie666 het volgende:
doen?


Ongetwijfeld!

quote:
Dagjesman!


Klopt. Drie/vier dagen heen en weer vanuit Leiden is ongeveer 12 tot 16 uur in de trein zitten. Een week later is Groezrock en de line-up van vrijdag vond ik niet zo heel erg goed. Zo kan ik die dag ook mijn zus helpen verhuizen. Dagjesman it is!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 12-01-2016 7:09 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 8 januari 2016 16:35 schreef ColdheartMinor het volgende:
Izegrim


Maar daar noem je me dan ook een band die op werkelijk waar iedere denkbare wijze grossiert in overbodigheid. Dat er nog geen crowdfundingsactie in het leven is geroepen om die lui permanent te laten stoppen is me oprecht een raadsel.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-01-2016 13:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Why does it exists? Because it has woman. Ugh.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-01-2016 13:29 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 januari 2016 13:20 schreef Dirge for november het volgende:
Why does it exists? Because it has woman. Ugh.
Daar draait de gehele gimmick rond die band goed hardt op, ja.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-01-2016 13:40 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Nogal ja. Vreselijke kutband.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-02-2016 13:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Waarschijnlijk vrijdag én zaterdag aanwezig.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-02-2016 1:12 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

http://www.invisibleoranges.com/inverloch-from-the-eventide-pool-premiere/

Nieuw nummer van Inverloch online.

Maar belangrijker ...
bij de tourdata staat Roadburn op 14 april.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen