IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Behemoth + Abbath + Entombed AD + Inquisition tour: Utrecht 6-2-2016, Antwerpen 7-2-2016
Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 15-08-2015 19:31 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

http://www.trixonline.be/nl/programma/behemoth-pol-abbath-nor-enotombed-ad-swe-inquisition-us/1551/

De deuren van de concertzaal openen om 18u00.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-08-2015 1:49]


an evil incarnation of DEATH!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-08-2015 20:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Fijn al die info. Daar kunnen we wel wat mee.


*Zucht*


Boeiender


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 15-08-2015 20:04 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2015 20:01 schreef MR. N het volgende:
Fijn al die info. Daar kunnen we wel wat mee.


*Zucht*


Jij misschien niet, maar ik wel en wellicht andere concertgangers ook


an evil incarnation of DEATH!


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 15-08-2015 21:23 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers



www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-08-2015 21:32 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ja, present!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-08-2015 21:36 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 15 augustus 2015 20:04 schreef Dark incarnation het volgende:
Jij misschien niet, maar ik wel en wellicht andere concertgangers ook


Je had in de titel op zijn minst de datum van en de lokatie kunnen vermelden en je capslock uit kunnen zetten.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 15-08-2015 23:03 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 15 augustus 2015 21:23 schreef verlepte theedoek het volgende:

Iets dichterbij.
https://www.tivolivredenburg.nl/nl/agenda/detail/2995/Behemoth

Dammit. Heen!


Vox Clamatis in Deserto


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 16-08-2015 9:07 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2015 21:36 schreef Natural Disaster het volgende:
Je had in de titel op zijn minst de datum van en de lokatie kunnen vermelden en je capslock uit kunnen zetten.




Copy-paste fail....wat betreft de datum en locatie heb je natuurlijk gelijk.


an evil incarnation of DEATH!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-08-2015 10:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 augustus 2015 9:07 schreef Dark incarnation het volgende:
Copy-paste fail....wat betreft de datum en locatie heb je natuurlijk gelijk.
joh.


Boeiender


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 16-08-2015 12:49 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2015 10:13 schreef MR. N het volgende:
joh.


Zuurpruim....heb jij eigenlijk überhaupt wel een leven buiten ZM?


an evil incarnation of DEATH!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-08-2015 12:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 16 augustus 2015 9:07 schreef Dark incarnation het volgende:
Copy-paste fail....wat betreft de datum en locatie heb je natuurlijk gelijk.


Uiteraard.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 16-08-2015 13:22 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2015 12:49 schreef Dark incarnation het volgende:
Zuurpruim....heb jij eigenlijk überhaupt wel een leven buiten ZM?




En nu gaan we vegen


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-08-2015 13:31 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 augustus 2015 12:49 schreef Dark incarnation het volgende:
Zuurpruim....heb jij eigenlijk überhaupt wel een leven buiten ZM?


LOL


Boeiender


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-12-2015 13:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanwezig in Utrecht.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-12-2015 14:05 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Dabei in Antwerpen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 15-01-2016 15:17 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Maar.. gaat Mr. N ook?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-01-2016 19:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

In Utrecht:

17:30 uur deuren open
18:00 uur Inquisition
19:00 uur Entombed AD
20:05 uur Abbath
21:45 uur Behemoth


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-02-2016 13:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was een mooi avondje! Binnengekomen bij Inquistion, wat niet onaardig klonk. Daarna Entombed AD. Waren ook goed bezig! Abbath was echt geniaal, kippenvel zegt al genoeg. Behemoth gaf een mooie show weg, muzikaal vond ik het wat minder aangezien ik The Satanist maar een boutplaat vind. Gelukkig nog wel mijn favoriet Antichristian Phenomenon gehoord! Na afloop nog via Ekko in de Boothhill salloon beland. Drukke zooi. Uur of 2 thuis.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-02-2016 13:49]


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 07-02-2016 16:09 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het was een geslaagde avond. We kwamen vlak voor het begin van Inquisition binnen. Ronda is een mooie zaal. Eigenlijk sta je overal aardig dicht op het podium doordat het vooral een brede zaal is.

In het begin een erg slecht geluid, maar dat werd gelukkig snel beter. Het was een leuke set. daarna Entombed A.D., met een super setlist met vooral ouder werk van de eerste platen. Lars was zoals gewoon weer aardig zat, maar dat mocht de pret niet drukken.

Abbath was geweldig! Erg genoten. Behemoth was zeer degelijk, maar wist me niet echt te verrassen. Ik denk dat ik ze te vaak gezien heb de afgelopen tijd. Behalve de setlist is het optreden qua performance niet anders.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 08-02-2016 12:07 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

In Antwerpen was het ook goed raak in ieder geval.
Inquisition speelde een goede en degelijke set, ongelofelijk trouwens dat ze met 2 personen zo'n vol geluid neer kunnen zetten?....
Entombed A.D. had idd een super set! Zeer goed te doen, en ook nu was meneer Petrov weer redelijk ver heen.
In tegenstelling tot de keer dat ik ze jaren geleden in de 013 zag hoefde hij nu niet door de security afgevoerd te worden. Ook bleven alle attributen e.d. gewoon op het podium staan
Dan volgt Abbath, die ik moet vergelijken met de 2x dat ik Immortal eerder aan het werk heb gezien. Het was een mooie sfeervolle show wat mij betreft. Abbath denkt alleen dat Antwerpen bij Nederland hoort, of hij dacht dat hij nog in Nederland was...
Behemoth was gewoon Behemoth, al verzinnen ze iedere keer wel weer iets nieuws qua extra performance. Ik vond het magistraal en ze hadden van mij nog wel wat langer door mogen gaan, ondanks het feit dat ik nog terug moest richting Venlo. Trix is een leuke zaal, alleen geen wijn??? Bier was daarentegen goed te doen.


an evil incarnation of DEATH!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 08-02-2016 14:53 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Inquisition: niet mijn meug, maar pro gebracht. Weggegaan.
Entombed: nostalgie tijdens Left Hand Path, maar 't hoeft niet meer voor mij.
Abbath: niet mijn meug, onnozel. Weggegaan.
Behemoth: heersers. Duidelijk aan de top van de black/death metalscene. Wow!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-02-2016 15:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Was zelf aanwezig in Utrecht.

Inquisition - Top show! Voor de vijfde keer in 2 jaar tijd gezien en elke keer weer raak. Gebeurd niet vaak bij mij, dus chapeau!
Entombed A.D. - Heel leuk dat je half Left Hand Path voorbij laat komen, maar als je meer teert op de distortion van een Engl (waar zijn die Peavey oefenversterkertjes?!) en nauwelijks je HM2 aanzet hoeft het voor mij niet meer. Heel erg jammer.
Abbath - De show van de avond. Wat is die man toch een rasentertainer. Setlist had wat mij betreft iets meer variatie mogen hebben met oudere Immortal nummers, maar het was zo ook al prima te doen.
Behemoth - Zoals altijd zeer goed. Leuk dat ze 'Pure Evil and Hate' speelde maar mijn conclusie blijft alsmaar weer het zelfde; prima band, goede show, goed uitgevoerd, maar ik kan er al heel lang niks meer mee.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 08-02-2016 19:28 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Voor Inquisition was ik te laat.

Entombed was genieten. Lekker rechttoe rechtaan doorbeuken met een gave setlist, veel oud werk. Vind deze variant live eigenlijk veel beter dan het vorige Entombed dat ik zag op Fortarock 13.

Abbath was echt heel gaaf. Die plaat van hem is goed. Dat aangevuld met wat Immortal classics van Blizzard Beasts en Sons of Northern Darkness en het ijzersterke Warriors van I, maken voor een hele goede show. De tweede gitarist doet het geluid deugd en zoals eerder gezegd, heel strak. Zijn podiumpresentatie is ook precies wat de muziek nodig heeft. Kijk er naar uit ze deze zomer nog eens te zien.

Behemoth kwam, zag en overwon. (Conquer all!) The Satanist integraal live is een meesterlijke zet. Inderdaad zeer strak geregisseerde show die w.m.b. alleen maar bijdroeg aan de totaalbeleving. Visueel spektakel met videobeelden, vuur, choreografie, vuur en een positief arrogante, enthousiaste en allesoverwinnende houding. Dit alles overgoten met een heerlijk duistere duivelse symboliek.

Al een mooi jaar geweest qua shows en we zijn nog maar begin februari. Nu even de rem erop.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 10-02-2016 10:49 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

Persoonlijk had ik liever wat meer oude shit gehoord van Behemoth, maar het was wel een heerlijke show. Spijtig dat het een zondagavond was, want ik zat naar het einde toe wel stikkapot.


DEATH FUCKING METAL


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 10-02-2016 11:34 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Heb je zondags minder energie dan op andere dagen?


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 10-02-2016 14:11 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2016 11:34 schreef Klaaz het volgende:
Heb je zondags minder energie dan op andere dagen?


Jep, normaal lig ik zondagavond gewoon in de zetel


DEATH FUCKING METAL


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen