IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 30 juli: Stonehenge Festival Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 26-07-2016 15:11 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ik ben er 16 jaar niet meer geweest, dus eens zien wat het is zaterdag.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-07-2016 19:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Niet naar De Buze rijden, het is nu bij het station


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 27-07-2016 10:00 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:
Op 25 juli 2016 11:01 schreef Onweerwolf het volgende:
bla bla bla


Ik weet niet wie je bent maar ik ben blij dat je er zaterdag niet zal zijn.

Zin in!


Atomization: Bandcamp - Spotify


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 12:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 10:00 schreef Woutjinho het volgende:
Ik weet niet wie je bent maar ik ben blij dat je er zaterdag niet zal zijn.

Zin in!


Ga je dan ook weer volstrekt infantiel in je blote pens met een Nederlandse vlag omlopen of doe je dat alleen in het buitenland?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2016 13:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nederland is toch het buitenland?

ik snap het niet


signature


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 27-07-2016 15:07 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:
Op 27 juli 2016 12:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Ga je dan ook weer volstrekt infantiel in je blote pens met een Nederlandse vlag omlopen of doe je dat alleen in het buitenland?


Jij kent mij blijkbaar dus wel. Gefeliciteerd. Maar je bezoekt alsnog het Stonehenge Festival topic terwijl je al besloten hebt niet te gaan. Je komt hier om ons te dicteren hoe kut het allemaal tegenwoordig is en om mij te proberen te kleineren vanwege een Nederlandse vlag wat ik als cape droeg op Party San 2014. Wil je nou dat we allemaal spijt hebben dat we kaartjes hebben en dat ik zwaar gekwetst ben door jouw weldoordachte comeback?


Atomization: Bandcamp - Spotify


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-07-2016 16:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juli 2016 11:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, Stonehenge was geniaal in en om de Buze zoals het was zonder dat grote podium. Daarna werd het kut. Over dat debacle van vorig jaar moeten we het maar helemaal niet hebben: drie regendruppels en meteen ongesteld alles aflasten en de muntjes niet terugkopen. Totaal onvoorbereide kneuzenbende was het. En die locatie was al helemaal om te janken; zelfde idee als Into The Grave in Lwd; een parkeerplaats met dranghekken.


Nou, wat regendruppels...die hoosbui had een windvlaag erachter die rechtstreeks zeker een van de podia tot achter inregende en zeiknatte apparatuur = aflasten.
Onvoorbereid was het wel inderdaad, en dat komt neer op -te- beperkte financiële middelen die al gebruikt waren.

Ben het overigens eens dat de achtertuin van de Buze en het indoorpodium veel meer underground sfeer hebben, waarbij een plein de sfeer van een staande receptie heeft. Maar uiteindelijk maken de mensen en de kwaliteit van de bands de sfeer boven de entourage.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 16:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 15:07 schreef Woutjinho het volgende:
Jij kent mij blijkbaar dus wel. Gefeliciteerd. Maar je bezoekt alsnog het Stonehenge Festival topic terwijl je al besloten hebt niet te gaan. Je komt hier om ons te dicteren hoe kut het allemaal tegenwoordig is en om mij te proberen te kleineren vanwege een Nederlandse vlag wat ik als cape droeg op Party San 2014. Wil je nou dat we allemaal spijt hebben dat we kaartjes hebben en dat ik zwaar gekwetst ben door jouw weldoordachte comeback?


Hoe kom je erbij dat ik iets wil? Ik geef gewoon mijn mening. Dat jij daar als supergefrustreerde rechtse deathmetalboer niet zo goed tegen kunt vind ik alleen maar amusant.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-07-2016 16:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 15:07 schreef Woutjinho het volgende:
een Nederlandse vlag wat ik als cape droeg op Party San 2014.


Zelfs Superman komt niet weg met het dragen van een cape. Wij eenvoudige stervelingen moeten dat dus maar helemaal uit onze hoofden laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 27-07-2016 16:52]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2016 18:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 16:42 schreef Mutilator het volgende:
Nou, wat regendruppels...die hoosbui had een windvlaag erachter die rechtstreeks zeker een van de podia tot achter inregende en zeiknatte apparatuur = aflasten.
Onvoorbereid was het wel inderdaad, en dat komt neer op -te- beperkte financiële middelen die al gebruikt waren.

Ben het overigens eens dat de achtertuin van de Buze en het indoorpodium veel meer underground sfeer hebben, waarbij een plein de sfeer van een staande receptie heeft. Maar uiteindelijk maken de mensen en de kwaliteit van de bands de sfeer boven de entourage.


+ dat één het dak van het kleine podium door de wind al bijna een halve meter los kwam.

En die tien man die aan de Aardschoktent hingen om te voorkomen dat hij wegvloog heeft het grootste deel van de bezoekers kennelijk ook ff over het hoofd gezien.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 27-07-2016 18:42 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:
Op 27 juli 2016 16:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik iets wil? Ik geef gewoon mijn mening. Dat jij daar als supergefrustreerde rechtse deathmetalboer niet zo goed tegen kunt vind ik alleen maar amusant.


Nogmaals gefeliciteerd omdat je me denkt te kennen, nu weten we het allemaal wel. En ja, het is vervelend om de mening van iemand te lezen die niet eens naar het festival gaat. Allemaal positieve berichten hier van mensen die erheen gaan en dan zo'n figuur als jij die dat dan amusant vindt om een negatieve sfeer te creëren en dan ook maar wat graag op persoonlijke beledigingen over gaat. Hopelijk ben je nog niet zo oud zodat je ouders de opvoeding nog even af kunnen maken, anders hebben ze echt prutswerk afgeleverd.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 19:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 18:42 schreef Woutjinho het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd omdat je me denkt te kennen, nu weten we het allemaal wel. En ja, het is vervelend om de mening van iemand te lezen die niet eens naar het festival gaat. Allemaal positieve berichten hier van mensen die erheen gaan en dan zo'n figuur als jij die dat dan amusant vindt om een negatieve sfeer te creëren en dan ook maar wat graag op persoonlijke beledigingen over gaat. Hopelijk ben je nog niet zo oud zodat je ouders de opvoeding nog even af kunnen maken, anders hebben ze echt prutswerk afgeleverd.


Nee, als nationalist met een vlag om je lelijke pens geknoopt ergens in een mensenmassa gaan staan, dáár creëer je een fijne sfeer mee.

Het was trouwens PS 2013, maar ik snap best dat je het in 2014 weer hebt gedaan aangezien je zo te zien niet doorhad dat alle mensen die tijdens Carcass om je heen en achter je stonden hun neus aan het ophalen waren voor je potsierlijke vertoning.

Tevens bepaal ik zelf wel of ik een positief of negatief bericht post. als je alleen maar autistisch jankende blije berichten wilt lezen dan ga je maar op metalfan kijken.

Stonehenge was jarenlang het veruit leukste festival van Nederland maar sinds de opzet is veranderd is die leuke sfeer grotendeels weg. Dat is mijn mening en als je die niet bevalt dan heb je dus pech, Woutertje.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 27-07-2016 19:29 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Het bevalt me prima jou zo moeilijk te zien doen.

Balen trouwens dat Benighted niet komt... Hun reden is natuurlijk wel heel begrijpelijk.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 19:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 19:29 schreef Woutjinho het volgende:
Het bevalt me prima jou zo moeilijk te zien doen.


Bijzondere 180 van je. Maar fijn dat je je mening hebt bijgedraaid nu. Terecht ook. Veel plezier op de parkeerplaats zaterdag.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-07-2016 19:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 12:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Ga je dan ook weer volstrekt infantiel in je blote pens met een Nederlandse vlag omlopen of doe je dat alleen in het buitenland?

Je bent een triestig ventje. Had je geen eigen forum waar je heen kon?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 27-07-2016 19:57 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Wat doet iedereen hier toch bijzonder onaardig tegen elkaar


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 20:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 19:52 schreef BenKnuckles het volgende:
Je bent een triestig ventje. Had je geen eigen forum waar je heen kon?


Ach gut, moet jij je er ook weer even mee bemoeien? Ga je nog naar Occultfest om compleet laveloos iedereen die er volgens jou lelijk uitziet uit te schelden?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-07-2016 20:22 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

En ik maar denken dat metal verbroederd......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 20:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 20:22 schreef nark het volgende:
En ik maar denken dat metal verbroederd......


Dat is alleen voor figuren die te sociaal beperkt zijn om leuke en interessante mensen te kunnen bevrienden en dus uit pure armoede maar soortgenoten zoeken.

Komt inderdaad vaak voor bij metal ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2016 20:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

huh, in België zijn Vlamingen nationalisten en in Holland zijn Nederlanders dat


ik volg niet meer


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 20:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 20:38 schreef Hypnos het volgende:
huh, in België zijn Vlamingen nationalisten en in Holland zijn Nederlanders dat


ik volg niet meer


Nee hoor, in beide landen zijn het asociale mongolen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-07-2016 21:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

OWW wat ga je los joh. Zullen we het hier weer over Stonehenge hebben.

Door het uitvallen van Benighted wordt het tijdschema 40 min opgeschoven dus uitslapen. Morgen het nieuwe blokkenschema.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 21:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 21:07 schreef Mutilator het volgende:
OWW wat ga je los joh.



Ik ga helemaal niet los, ik heb slechts een grafhekel aan nationalistische kutkneuzen, maar dat mag bekend zijn. Dat ZM er voor kiest om dergelijk afval hier te tolereren wil niet zeggen dat ik mijn bek ga houden als het zich tegen mij richt.

quote:
Op 27 juli 2016 21:07 schreef Mutilator het volgende:
Zullen we het hier weer over Stonehenge hebben.



Prima hoor. Vergane glorie volgens mij maar wie weet heb ik het mis.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 27-07-2016 22:18 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Mensen, gewoon die gast (OWW) negeren. Is ie je werkgever? nee. Ben je met hem getrouwd? nee. Is ie van enige waarde voor je? nee.

Kortom: gewoon negeren.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2016 23:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zijn álle dames vandaag ongesteld of lijkt het maar zo?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen