IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kennen jullie het spelletje Agario? Verslavend! Volgende pagina
ODCLAN
Usericon van ODCLAN
Posted 02-09-2015 17:35 by ODCLAN Wijzig reactieProfiel van ODCLANQuote dit berichthttp://www.zilverband.com/

Mede metals,

Op agar.io kun je een verslavend webbased spelletje spelen. Mocht je het al kennen dan weet je wat ik bedoel .

Anyway, je kan daar pas ver komen als je samen speelt. Dus, niet geschoten altijd mis, ik zoek medestanders.

Mocht je mee willen doen, het is heel simpel.

- ga naar http://www.agar.io
- kies een naam die begint met het horns up symbool \m/ gevolgd door je eigen keuze
- speel! Andere metalheads die dit ook doen kunnen zo elkaar steunen, engery toewerpen, mergen, en de grootste worden in een game.

Als je voordat je op 'play' drukt kom je in de instellingen. Ik geef een paar tips voor deze instellingen:

- kies voor dark theme. Dat is niet alleen meer metal, maar ook overzichtelijker
- kies Europe
- klik 'show mass' aan, zodat je altijd ziet hoeveel massa je hebt

Zie jullie daar?

\m/ODCLAN


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-09-2015 21:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hoezo 'je kunt pas ver komen als je samen speelt'? Kost me doorgaans een half uurtje gemiddeld om nummer 1 te worden en dan hou je dat makkelijk een tijdje vol totdat het begint te vervelen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-09-2015 0:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Haha, verslavend spel inderdaad. En fuck die teamers


Faustian Spirit of the Earth


ODCLAN
Usericon van ODCLAN
Posted 03-09-2015 9:45 by ODCLAN Wijzig reactieProfiel van ODCLANQuote dit berichthttp://www.zilverband.com/

quote:
Op 2 september 2015 21:01 schreef Mark het volgende:
Hoezo 'je kunt pas ver komen als je samen speelt'? Kost me doorgaans een half uurtje gemiddeld om nummer 1 te worden en dan hou je dat makkelijk een tijdje vol totdat het begint te vervelen.


Dan ben ik gewoon niet zo'n king als jij dat bent. Dat kan natuurlijk ook. Ik heb een keer 3e plaats gehaald, en dan komt de top 2, die feeden elkaar groter en dan ben je gezien. Misschien had jij gewoon geluk. Dat kan ook.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-09-2015 10:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Geluk? Ik speel het een paar keer per maand en het lukt zowat elke keer. Het is hardstikke simpel, je moet alleen een beetje geduld hebben en niet meteen als een maniak jezelf lopen splitsen of blind op andere spelers gaan jagen. Gewoon dots eten totdat je groot genoeg bent voor een een 'veilige' splits ergens in de top 30 en dan rustig loeren totdat anderen fouten maken.

Als er iets irritant is dan is het wel figuren die samen spelen. Er is sowieso al helemaal niks te winnen met dat spel, er is geen high score of power-ups of ontwikkeling of wat dan ook, er wordt helemaal niks bewaard, gewoon een beetje vrije tijd verdrijf zoals tetris of flappy bird. De volgende keer dat je in logt begin je gewoon weer als erwt. Dwaas gedoe om te gaan zitten teamen in zo'n spel. Dat is simpelweg andermans plezier bederven. Het is geen World of Warcraft. Als je lang genoeg wacht dan logt de nummer 1 gewoon een keertje uit en dan ben jij opeens de nummer 1.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-09-2015 10:33 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ben jij \m/ark?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-09-2015 10:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-09-2015 10:47 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Mark is \m/IHitOnChickens.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-09-2015 12:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Eerder Ihitlightningonchickens. Maar da's alweer een tijdje geleden hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-09-2015 12:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 12:19 schreef Mark het volgende:
Eerder Ihitlightningonchickens. Maar da's alweer een tijdje geleden hoor


Maakt niet uit, tot het einde der dagen blijf ik je zo herinneren.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-09-2015 15:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe ben van de week gevraagd om mee te werken om een spel dat hier op gebaseerd is nog iets meer biologische regels mee te geven.

Ik ben absoluut geen spelletjes spelert maar dit concept is wel erg gaaf. Met hele simpele regels erg complexe natuurlijke strategieen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-09-2015 16:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Virussen zijn je vriend!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


strikeforceheroes3
Usericon van strikeforceheroes3
Posted 27-01-2016 4:15 by strikeforceheroes3 Wijzig reactieProfiel van strikeforceheroes3Quote dit berichthttp://strikeforceheroes3game.com

Thanks a lot for sharing this amazing knowledge with us. This site is fantastic. I always find great knowledge from it.

[Dit bericht is gewijzigd door strikeforceheroes3 op 27-01-2016 4:15]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2016 6:05 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

:')


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-01-2016 11:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 4:15 schreef strikeforceheroes3 het volgende:
Thanks a lot for sharing this amazing knowledge with us. This site is fantastic. I always find great knowledge from it.


Our pleasure! And remember, enlightenment stems from within. Reach for your potential. Touch the rainbow. Free yourself from conditioned views. When you're full of pride, you leave no room for growth and understanding. Every ocean begins with a drop.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-01-2016 12:05 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

On topic: Nog volk die het af en toe speelt? Heb me er een tijd mee bezig gehouden, maar heb het al enkele weken niet meer gespeeld wegens beu (zat ondertussen aan level 41). Single modus speelde ik sowieso nog weinig, want geraakte redelijk snel in de top 10 en vaak ook op nummer 1. Ik speelde meestal dus teammodus, alhoewel dat ook enorme frustraties kan opleveren... Soit, al bij al was het wel een leuk nutteloos tijdverdrijf.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2016 12:05 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Waarom is dit topic niet dicht?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2016 12:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 12:05 schreef Kvelgeest het volgende:
Waarom is dit topic niet dicht?


Jan moet wel zijn ":')" kunnen posten he.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2016 15:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 september 2015 15:50 schreef ElitE het volgende:
Hehe ben van de week gevraagd om mee te werken om een spel dat hier op gebaseerd is nog iets meer biologische regels mee te geven.

Ik ben absoluut geen spelletjes spelert maar dit concept is wel erg gaaf. Met hele simpele regels erg complexe natuurlijke strategieen.


Hehe dat was snel voorbij....


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2016 16:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 27 januari 2016 4:15 schreef strikeforceheroes3 het volgende:
Thanks a lot for sharing this amazing knowledge with us. This site is fantastic. I always find great knowledge from it.


Maar natuurlijk, Tom.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2016 17:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2016 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

even normaal doen tegen Tom


Hij kan er ook niet aan doen dat hij dacht dat General Motors iemand uit het leger was


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2016 17:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2016 18:00 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 17:15 schreef Hypnos het volgende:
even normaal doen tegen Tom


Was niet gericht aan Tom.


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2016 18:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dan is het goed


arme Tom, volgens dat ik hoor heeft hij zijn auto verkocht om benzine te kunnen betalen.

en dat terwijl hij niet eens een rijbewijs heeft!


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2016 18:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Misschien kan zijn moeder 'm helpen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen