IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : With the Dead (leden van Cathedral en Electric Wizard) Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-09-2016 12:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Niet normaal meer. Harde show op Roadburn, harde show op Reverence in Portugal... Sindsdien luister ik de plaat vrij regelmatig, maar daardoor is het wel tijd voor iets nieuws. Iemand naast Ramesses nog tips voor iets vergelijkbaars? Het heeft een bepaald uniek sfeertje. Lastig de vinger op te leggen.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-09-2016 16:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De LP is nu voor 15 euro verkrijgbaar bij Bol. Aanbieding geloof ik. Ik ga thuis toch nog eens even kijken.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-08-2017 21:00 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nieuw bikkelhard en zwaar nummer.

En ja, fucking gaaf nummer




En nog een tof nieuwe interview met Lee Dorrian.

http://www.invisibleoranges.com/with-the-dead-premiere-interview/


bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-08-2017 22:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zo lust ik ze graag. Erg benieuwd naar het geheel. De vorige vind ik, vooral door de liveshows die ik heb gezien, ijzersterk.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 24-08-2017 22:44]



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 25-08-2017 1:06 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2017 22:41 schreef Dirge for november het volgende:
Zo lust ik ze graag. Erg benieuwd naar het geheel. De vorige vind ik, vooral door de liveshows die ik heb gezien, ijzersterk.


Net als de vorige is deze ook weer erg saai.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-08-2017 7:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik was ook alweer vergeten dat deze band bestond.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-08-2017 9:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ach, het is maar de beste heavy plaat van de afgelopen jaren. Dat jullie 'm saai vinden is niet mijn probleem. (kwestie van smaak)



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2017 10:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ben ook nog steeds fan van die plaat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-09-2017 10:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe nu opstaan. Lekker, maar vooral meer van hetzelfde. De catchy stukken die de vorige juist extra ruig maakte hoor ik nog niet zo terug.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-09-2017 10:58 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Geen goede nummers eigenlijk en de zang was al matig. En de oude drummer moet terug!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-09-2017 12:08 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Drums zijn helemaal prima. Evenals de vocals. Ik hoor toch echt liever dit dan de volgende clichématige Juss Osbourne ripoff. Of een standaard grunt/scream/wat ervoor doorgaat bij gemiddelde sludgeplaten. Het is meer dat dit net zozeer de b-sides van het debuut hadden kunnen zijn. Alsnog prima aan te horen, daar niet van. En hopelijk groeit het. Kortom: ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-09-2017 12:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2017 10:58 schreef bokkie666 het volgende:
Geen goede nummers eigenlijk en de zang was al matig. En de oude drummer moet terug!


Zang is al sinds Cathedral matig


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-09-2017 12:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het laatste nummer staat me wel aan.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-09-2017 15:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Tweede luisterbeurt stemt me al vrolijker. Moet gewoon hard.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 24-10-2017 21:18 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De nieuwe plaat is loodzwaar, maar gaat langzaamaan vervelen. Aan het eind hebben ze je weer bij de lurven met CV1, ontzettend vette track met een gastbijdrage van Russell Haswell.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-11-2017 9:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Begon nogal awkward, maar die nieuwe blijkt toch echt vet te zijn. Het heeft niet zo'n impact als het debuut, maar rost toch echt een goed eind weg.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-11-2017 10:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dattem. Alsnog beter dan het grootste deel van de gigantische lading aan 'heavy heavy low low' de laatste tijd.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen