IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : H.Brood Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-07-2001 12:49 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

En de eerste broodgrappen zijn ook al binnen:

Ik hoorde net dat klein duimpje bij het Hilton is gesignaleerd... Hij zocht broodkruimeltjes


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 13-07-2001 13:09 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2001 11:30 schreef Sarjenka het volgende:
"Jumping: Fairly quick, depending on the height, but not all that certain. You'd be astonished at how many people have survived outrageous jumps. San Francisco's Golden Gate bridge draws jumpers from all over the world, but the locals are hip, and many people are stopped in the act. This method has a high probability of a making a truly disgusting mess."






Ook tussen de regels door gelezen?
Er staat ook iets van vereisten waaraan een goede zelfmoord voldoet.


Forward into the light, forward into infinity!


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 13-07-2001 13:12 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2001 12:49 schreef Lord Morgoth het volgende:
En de eerste broodgrappen zijn ook al binnen:



Zijn dood kwam hard aan. Maar hij liet wel een goede indruk achter...


Forward into the light, forward into infinity!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 13-07-2001 14:35 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Peter Koelewijn is gisteren gearresteerd wegens uitlokking.
Hij stond bij het Hilton en zong: KOM VAN DAT DAK AF!

Een bejaarde vrouw is in shock toestand opgenomen omdat ze een flashback had naar de voedseldroppings uit de 2e wereldoorlog toen er opeens een brood uit de hemel viel.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-07-2001 15:31 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hier ligt herman
R.I.P. (rest in pieces)


Bazzio Attacks!!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-07-2001 16:54 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Djiezes-macabere, maar goeie moppen...



Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 14-07-2001 0:22 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 13 juli 2001 13:09 schreef AltMazter het volgende:
Ook tussen de regels door gelezen?
Er staat ook iets van vereisten waaraan een goede zelfmoord voldoet.


ja, duhuh... maar niet in dat jump-verhaaltje!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 14-07-2001 10:40 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Ha, dus zo voeren ze de vogeltjes bij het Hilton,door brood van het dak te gooien.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-07-2001 12:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hier het laatste schilderij van Brood



[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 14-07-2001 12:35]


Bazzio Attacks!!!


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 16-07-2001 17:26 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

die wou ik er ook net op zetten


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 16-07-2001 20:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb herman brood nu wel weer gezien .. ik kan de TV niet aanzetten of ik zie die verlopen kop van hem. Hij is dood ... hopelijk is het gezeik morgen over ... waarom draaien mensen altijd muziek van dooie mensen ??? ... nah ja , sla dit onsamenhangend gezeik maar snel over .


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 16-07-2001 20:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 20:31 schreef Paul het volgende:
Ik heb herman brood nu wel weer gezien .. ik kan de TV niet aanzetten of ik zie die verlopen kop van hem. Hij is dood ... hopelijk is het gezeik morgen over ... waarom draaien mensen altijd muziek van dooie mensen ??? ... nah ja , sla dit onsamenhangend gezeik maar snel over .


Je hebt wel een punt... als een bekend iemand dood gaat moet dat meteen gedrenkt worden in eerbetoon en schijnt ineens iedereen het werk van die persoon te waarderen, terwijl ze er eerder totaal niet in geïnteresseerd waren. Ondertussen is het volgens mij niet meer dan commerciëel misbruik.


Dead things grow from deep inside...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 16-07-2001 20:43 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Inderdaad net als toen curt cobain zijn hersenen op een andere manier gerangschikt had, had opeens iedereen nirvana in zijn walkman zitten .... eender met Freddy Mercury ... ik daar op.

aan meelopers.


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 16-07-2001 21:00 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 20:43 schreef Paul het volgende:
Inderdaad net als toen curt cobain zijn hersenen op een andere manier gerangschikt had, had opeens iedereen nirvana in zijn walkman zitten .... eender met Freddy Mercury ... ik daar op.

aan meelopers.


Blij dat ik Nirvana er toen al lang in had zitten

Wat pas echt walgelijk is, is dat ze gaan klappen en juigen als er iemand afscheid neemt van Brood. Sjeezus man, dat sloeg dus echt nergens op... Staat z'n dochter daar te janken gaat iedereen zitten juigen...
Haar woorden waren daarmee dus ook gelijk ontkracht.

Zo is het meer van:
"Zo, Herman Brood is dood en hebben we afscheid van genomen. Wie is de volgende dooie die ze het podium oprijden waar we lekker bij kunnen gaan feesten?" *klap*klap*juig*schreew van plezier*

brr...


Forward into the light, forward into infinity!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 16-07-2001 21:00 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Lol

Helemaal mee eens...


Dead things grow from deep inside...


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 18-07-2001 16:32 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

ik zit nu in italie dus ik hoorde het pas gister ofzo...

tsya.... die gast was aan het afkicken... wzaar en het wat er al zon 10 jaar aan te komen toch???

agh ik mocht die gast wel... nou ja zn schilderijen dan....


Ik vergiet als zeef hebben


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-07-2001 16:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 20:31 schreef Paul het volgende:

waarom draaien mensen altijd muziek van dooie mensen ??? ...


(Schudt het hoofd,zucht dan)Begrijp er ook niks van-moet je absoluut dood zijn om een mythe te worden of om je artistiek werk beter te verkopen?De betrokken artiesten zijn er in elk geval vet mee-

Ik denk dat veel mensen vooral bang zijn van de "mens" achter de artiest.In tegenstelling tot wat velen denken,hebben heel wat kunstenaars,literaire helden e.d. geen benijdenswaardig leven.Vaak hebben ze geen privacy meer,zijn ze zelden thuis bij familie en zoeken ze niet zelden soelaas in verdovende middelen of drank omdat ze onzeker kunnen zijn over hun werk,om wakker te blijven e.d.
Zoiets kun je natuurlijk niet blijven doen
(=roofbouw plegen op het lichaam)en vroeg of laat betaal je daar een hoge prijs voor.

Denk vooral dat veel mensen(wil niet veralgemenen)het liefst van al in zelfverzonnen sprookjes over hun idolen willen geloven en willen ze alleen de goeie kanten van het sterrendom zien...Snel leven en jong sterven horen blijkbaar ook bij die mythe...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Marty
Usericon van Marty
Posted 19-07-2001 8:14 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Ik noem het meer massahysterie..



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 20-07-2001 18:49 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

na de crematie hebben ze hermans as verkocht... daar wordt je me toch een partij high van


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 20-07-2001 18:51 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

gecremeerd?! met een broodrooster?????!!!!!
wel goed dat ze hem gecremeerd hebben, anders kostte dat weer een broodtrommel.......


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 21-07-2001 10:01 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het was overigens meer zoiets als flamberen want HB scheen altijd al met Grand Marnier overgoten willen worden bij zijn crematie.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-07-2001 11:08 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Volgens mij zouden ze die grand Marnier niet eens nodig hebben gehad, een vlammetje in de buurt van Brood was al genoeg.


Bazzio Attacks!!!


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 21-07-2001 12:35 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2001 11:08 schreef bazzio het volgende:
Volgens mij zouden ze die grand Marnier niet eens nodig hebben gehad, een vlammetje in de buurt van Brood was al genoeg.




Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 21-07-2001 13:11 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Kun je nagaan wat er gebeurt als die gore A. Hazes overlijdt... ik denk dat ik dan maar in winterslaap ga... die muziek overleef ik niet...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 21-07-2001 16:43 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Meneer Hazes is vet gaaf,zou hem best wel eens live willen zien.
Dan zuip ik mij eerst de kloten vol en dan naar voren met een aansteker in de hand tussen die andere gladioollen gaan staan.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen