IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : H.Brood Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-07-2001 18:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nog gehoord van Marianne weber?
Die ligt in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging,... ze had Andre Hazes gepijpt.


Bazzio Attacks!!!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 21-07-2001 19:33 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 21-07-2001 20:39 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 21 juli 2001 18:59 schreef bazzio het volgende:
Nog gehoord van Marianne weber?
Die ligt in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging,... ze had Andre Hazes gepijpt.
LOL


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-07-2001 0:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

lol, ik heb heel toevallig eergisteren per ongeluk een broodkast uit mijn handel laten tieven.... Mn baas lag nogal in een deuk omdat hij de ironie er wel van zag.....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-07-2011 20:28 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

nu op ned 3, Classic albums met Herman Brood - Sphritz


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2011 21:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vertel eens aan een Belg waarom Brood goed/heel goed was


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-07-2011 21:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Omdat er heel veel goede vezels in zitten!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2011 21:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol, ja, ik werk toevallig wel in de broodsector


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 22:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 20:28 schreef faalhaas het volgende:
nu op ned 3, Classic albums met Herman Brood - Sphritz
Is herhaling. Die nederlandse afleveringen die ik heb gezien van Classic Album vielen allemaal zwaar tegen.

quote:
Op 15 juli 2011 21:13 schreef Hypnos het volgende:
vertel eens aan een Belg waarom Brood goed/heel goed was
Was die niet.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-07-2011 23:12]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2011 23:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 22:58 schreef bokaj het volgende:


Was die niet.


dacht ik al

die reportage met die kletskoppige Nederlander die hem constant bewierookte was het zien niet waard


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-07-2011 8:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind Brood wel goed. Live ook meestal het aanzien waard. En hij had een goede band, met name de gitarist van the Wild Romance. Sowieso niks mis met lekker in het gehoor liggende rock.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-07-2011 16:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik vind vooral zijn jaren 70 werk erg lekker weg luisteren. En hij heeft toen echt wel wat meer gedaan dan alleen Saturday Night. Zijn eerste 3 albums zijn gewoon erg goed, Street, Sphritsz, en Cha Cha

Toen Danny Lademacher vertrok ging het bergafwaarts met Brood.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-07-2011 17:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 16:01 schreef faalhaas het volgende:
Ik vind vooral zijn jaren 70 werk erg lekker weg luisteren. En hij heeft toen echt wel wat meer gedaan dan alleen Saturday Night. Zijn eerste 3 albums zijn gewoon erg goed, Street, Sphritsz, en Cha Cha

Toen Danny Lademacher vertrok ging het bergafwaarts met Brood.
Klopt, dat was wel de drijvende kracht achter het geheel. En Koos van Dijk natuurlijk, toffe gast was dat. Heb ooit een lift van hem naar huis gekregen na een concert van Herman, jaja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-07-2011 18:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 17:52 schreef bastianus het volgende:
Klopt, dat was wel de drijvende kracht achter het geheel. En Koos van Dijk natuurlijk, toffe gast was dat. Heb ooit een lift van hem naar huis gekregen na een concert van Herman, jaja.


Hee das wel tof, heb alleen nooit zo goed geweten wat ik nou van die Koos moet vinden, een zeer gedreven manager of gewoon een ordinaire drugsdealer die een handig slaatje uit Hermans creativiteit heeft weten te slaan. Nog wat vunzige verhalen te horen gekregen tijdens die autorit?


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-07-2011 19:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Volgens mij is Koos echt een goedzak. Ik was toen een jaar of veertien, en moest om twaalf uur thuis zijn. Omdat het zulk slecht weer was en Herman nog optrad, had Koos me in de amerikaan thuis afgezet.
We hebben ook nog het voorprogramma van Herman gedaan met Methylbenzeen. Koos had vooral veel stress gehad die avond, omdat een plaatselijke junkie de speed van Herman geript had.
Ruim tien jaar later was ik barman in een kroeg in Zutphen, zit een vaste klante van me doodleuk te vertellen dat zij de kleedkamer was binnengeslopen en de speed had weggehaald. Dus ik haar vertellen hoeveel stress het Koos nog had gekost om Herman te kalmeren en aan nieuw spul te komen. Het schijnt dat Herman de complete backstage verbouwd had.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 16-07-2011 19:49 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 21:13 schreef Hypnos het volgende:
vertel eens aan een Belg waarom Brood goed/heel goed was
Soms is 'fout' gewoon goed. (zegt de vrouw van Wansmaak Wim. )


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-07-2011 20:54 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 19:44 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij is Koos echt een goedzak. Ik was toen een jaar of veertien, en moest om twaalf uur thuis zijn. Omdat het zulk slecht weer was en Herman nog optrad, had Koos me in de amerikaan thuis afgezet.
We hebben ook nog het voorprogramma van Herman gedaan met Methylbenzeen. Koos had vooral veel stress gehad die avond, omdat een plaatselijke junkie de speed van Herman geript had.
Ruim tien jaar later was ik barman in een kroeg in Zutphen, zit een vaste klante van me doodleuk te vertellen dat zij de kleedkamer was binnengeslopen en de speed had weggehaald. Dus ik haar vertellen hoeveel stress het Koos nog had gekost om Herman te kalmeren en aan nieuw spul te komen. Het schijnt dat Herman de complete backstage verbouwd had.


Haha wat een baas kan me er ook wel wat bij voorstellen trouwens.. ik heb zo heel af en toe ook wel eens wat van die rommel gehad, op een feestje ofzo, als het eenmaal uitgewerkt is voel je je zo enorm naar de klote. Als je dan nog moet optreden...

Ik vind dat Amerika verhaal wat dat aangaat ook zo mooi. Herman was daar op tour en net bij het cruciale optreden waar alle platenbonzen aanwezig waren, die hem de grote doorbraak zouden bezorgen, was de speed op en viel die na 2 nummers met zn dronken kop zo het publiek in


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-07-2011 21:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind Herman wel een dubieus figuur overigens. Hij heeft nog tijden liggen rotzooien, niet lang voor zijn overlijden, met een zestienjarig chickie uit Zutphen. Dat je buiten de deur neukt vind ik tot daar aan toe, maar zulke jonge meisjes daar moet je wel afbljven. Ok, ze was vroegrijp en vond het allemaal wel stoer om met zo'n oude rocker te kloten. Maar dan nog moet je zo'n meisje tegen zichzelf beschermen denk ik, al ben je nog zo ver heen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-07-2011 21:25 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Zo, die 10j zijn omgevlogen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-07-2011 21:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 21:01 schreef bastianus het volgende:
Ik vind Herman wel een dubieus figuur overigens. Hij heeft nog tijden liggen rotzooien, niet lang voor zijn overlijden, met een zestienjarig chickie uit Zutphen. Dat je buiten de deur neukt vind ik tot daar aan toe, maar zulke jonge meisjes daar moet je wel afbljven. Ok, ze was vroegrijp en vond het allemaal wel stoer om met zo'n oude rocker te kloten. Maar dan nog moet je zo'n meisje tegen zichzelf beschermen denk ik, al ben je nog zo ver heen.


Waar. Ik snap ook niet goed wat ie daar mee moest. Zat altijd maar te klagen dat ie zo'n hekel aan al die small talk en oppervlakkigheid om hem heen. En dan bij een 16 jarig chickie beetje diepgang vinden zeker..


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-07-2011 22:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 21:25 schreef IceQueen het volgende:
Zo, die 10j zijn omgevlogen
Even rekenen, dat voorprogramma hebben we begin jaren negentig gedaan, zo rond de eeuwwisseling stond ik in de kroeg. Misschien geen ruim, maar wel bijna tien jaar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-07-2011 16:35 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 22:21 schreef bastianus het volgende:
Even rekenen, dat voorprogramma hebben we begin jaren negentig gedaan, zo rond de eeuwwisseling stond ik in de kroeg. Misschien geen ruim, maar wel bijna tien jaar.


Ik denk dat IceQueen refereerde aan het feit dat hij vorige week precies 10 jaar dood is


... hoe de hazen lopen ...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-07-2011 17:30 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

It's better to burn out than to fade away...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-07-2011 5:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



mensen die dit niet mooi vinden hebben echt geen gevoel in hun lijf


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-07-2011 9:16 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 19:44 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij is Koos echt een goedzak.


In deze korte documentaire komen de originele drummer en bassist van Wild Romance aan het woord en die laten echt geen spaan heel van Koos...



... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen