IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-10-2015 18:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Oh, hein.

Vergis je niet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-10-2015 18:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 oktober 2015 18:08 schreef Natural Disaster het volgende:
Omdat je nogal afgegeven hebt op Delain.


De eigen quote vergeten.

Ik durf dat toe te geven.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-10-2015 18:53 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Is dan ook gewoon popmuziek.

Maar het is eveneens Graspop, met nadruk op "pop".

Dus toch wel goed.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-10-2015 19:05 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je wordt mild in je oordeel hein.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-10-2015 19:08 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik bén kalmer geworden.


En nu gaan we vegen


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-11-2015 11:08 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nieuwe namen, niet al te indrukwekkend



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-11-2015 11:25 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Nou ja, Paradise Lost, Thy Art Is Murder, Obituary, Down... dan moet ik toch de Belgian Beer Bar gaan verlaten en zowaar mijn dansschoenen meenemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-11-2015 11:25]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2015 11:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik zou liever zien dat ze ook meteen aangeven op welke dag de desbetreffende bands spelen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 13-11-2015 11:37 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Paradise Lost, Pennywise, Down, Tesseract zijn voor mij wel mooie toevoegingen. Met Disturbed krijg ik mijn broertje misschien over de streep om een keer mee te gaan. En Megadeth wil ik nog een keertje goed gaan beluisteren met daarbij de kanttekening dat ik Mustaine's zangwerk een keer volledig negeer en probeer om niet weg te lopen na een kwartier.

[Dit bericht is gewijzigd door Klaaz op 13-11-2015 11:38]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-11-2015 11:24 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Allez, Satyricon gaat dus Nemesis dingenskending volledig spelen.

After more than twenty years, Norway still sets the standard on the black metal scene. One of the pioneering bands that helped shape the scene and that has always had the balls to push the genre’s boundaries is Satyricon. 2016 marks the 20th anniversary of the release of the 'Nemesis Divina’ album, which will be played in its entirety.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-11-2015 3:20 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2015 11:24 schreef PandroidJack het volgende:
Allez, Satyricon gaat dus Nemesis dingenskending volledig spelen.

After more than twenty years, Norway still sets the standard on the black metal scene. One of the pioneering bands that helped shape the scene and that has always had the balls to push the genre’s boundaries is Satyricon. 2016 marks the 20th anniversary of the release of the 'Nemesis Divina’ album, which will be played in its entirety.


Zéér mooi.

Ik heb die show indertijd in Biebob ook gemist, de tour na dat album.
Nét te jong.

Was ook met Dissection, net na Storm Of The Lights Bane.
Enige cruciale show die ik gemist heb.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-11-2015 3:21 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2015 11:37 schreef Klaaz het volgende:
Paradise Lost, Pennywise, Down, Tesseract zijn voor mij wel mooie toevoegingen. Met Disturbed krijg ik mijn broertje misschien over de streep om een keer mee te gaan. En Megadeth wil ik nog een keertje goed gaan beluisteren met daarbij de kanttekening dat ik Mustaine's zangwerk een keer volledig negeer en probeer om niet weg te lopen na een kwartier.


Ja Pennywise, zéér goed ja.

Vooral dat ene nummer dat ze soms in voetbalstadions spelen na een goal.

Echt loco.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-11-2015 3:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2015 11:31 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik zou liever zien dat ze ook meteen aangeven op welke dag de desbetreffende bands spelen.


Wees gerust, de botsauto's zullen wéér aanwezig zijn.


En nu gaan we vegen


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-11-2015 21:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

En het reuzenrad ook?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-11-2015 21:22 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 november 2015 3:23 schreef caron het volgende:
Wees gerust, de botsauto's zullen wéér aanwezig zijn.


Dan weten we waar we jou kunnen vinden.

Maar wat heeft het met een gedetailleerdere programmalijst te maken?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-11-2015 21:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Botsauto's = sletjes dus yay!



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 22-11-2015 21:46 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Botsauto was altijd een dingetje, zeg. Ik was eerder. Nee, ik.

Ik uiteindelijk meestal niet.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-11-2015 21:58 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Die botsauto's is toch ook maar iets van de laatste 3 jaar ofzo?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-12-2015 10:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-12-2015 11:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2015 21:58 schreef Natural Disaster het volgende:
Die botsauto's is toch ook maar iets van de laatste 3 jaar ofzo?


Die stonden er al in 2007.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-12-2015 11:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dan heb ik ze al heel wat keren over het hoofd gezien.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-12-2015 11:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die staan dan ook gewoon ergens aan de zijkant, niet op het hoofdpodium.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-12-2015 11:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nee, echt?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-12-2015 12:45 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Graspop hoeft mij er dus echt niet bij te hebben dit jaar. Jammer.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-12-2015 21:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2015 11:42 schreef caron het volgende:
Die staan dan ook gewoon ergens aan de zijkant, niet op het hoofdpodium.








Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen