IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-01-2016 14:32 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2016 14:31 schreef caron het volgende:
Jij bént dé kénner.


Ik ken nog nie eens het verschil tussen Stella of Romy.

Het is volgens jullie toch allemaal pis, om dan nog distinctie te kunnen maken tussen pis, chapeau.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-01-2016 14:32 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:


Edit:
Sinds 2009 al niet meer.


edit?

Je bent het gaan opzoeken.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-01-2016 18:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-01-2016 9:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2016 14:32 schreef caron het volgende:
Ik ken nog nie eens het verschil tussen Stella of Romy.

Het is volgens jullie toch allemaal pis, om dan nog distinctie te kunnen maken tussen pis, chapeau.


Eskimo's herkennen ook tientallen soorten sneeuw...



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-01-2016 21:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2016 9:33 schreef Negatieveling het volgende:
Eskimo's herkennen ook tientallen soorten sneeuw...


Hoe weet je het?


En nu gaan we vegen


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-01-2016 0:37 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2016 9:33 schreef Negatieveling het volgende:
Eskimo's herkennen ook tientallen soorten sneeuw...


Nou, nee. Ze plakken gewoon bijvoeglijke naamwoorden vast aan het woord 'sneeuw'.

Dus witte sneeuw wordt 'wittesneeuw', in hun taal. Natte sneeuw wordt 'nattesneeuw'. Enzovoorts.





Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-01-2016 14:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Valsspelers zijn het, die Eskimo's.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2016 2:48 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Het is allemaal iet


En nu gaan we vegen


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 03-02-2016 12:06 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

Nu Down van FortaRock wordt geweerd, hoe groot acht men de kans dat GMM dit voorbeeld volgt?


Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 12-02-2016 21:22 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 12-02-2016 21:23]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-02-2016 21:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik kan nergens vinden hoe duur die tickets zijn op de site, of kijk ik nu scheel?

EDIT: Dan maar even gekeken via ticketmaster; 95 euro voor een dag.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-02-2016 21:27]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-03-2016 21:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zaterdag aanwezig.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 14-04-2016 12:26 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Het programma is compleet: The Winery Dogs, Rival Sons, We came as Romans, Soilwork, Bloodbound, Carach Angren, Municipal Waste, Enthroned, Beartooth, Crobot, The Shrine, Palisades, Killer, Secrets Of The Moon, Kadaver, Collibus, Fleddy Melculy, Primal Fear, Bliksem, Bark, Knives To A Gunfight, Your Highness en Spoil Engine.

Het tijdschema staat ook gelijk online. Over het algemeen kan ik er wel mee leven, maar om op twee avonden drie grote bands tegelijk te plannen (Amon Amarth – Apocalyptica – Zakk Wylde en Slayer – Paradise Lost – Rival Sons) vind ik een heel vreemde keuze. Foreigner en Moonspell tegelijk vind ik persoonlijk ook wel jammer, maar die keuze kan ik nog wel begrijpen.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 14-04-2016 12:26]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-04-2016 0:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gojira op de Jupiler Stage


Faustian Spirit of the Earth


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-04-2016 9:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2016 0:40 schreef cataclysm child het volgende:
Gojira op de Jupiler Stage


Vind ik alleen maar beter. Op het grote podium kwam het bij mij niet echt over.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-04-2016 11:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ga alleen de zaterdag.

De lastige keuzes:

Dropkick Murphys (mijn favo (folk)punkband) vs Obituary (nooit omver geblazen, maar laatste keer op Speedfest klonk het wel aardig)

Ghost (nog nooit gezien, benieuwd naar) vs Gojira (altijd goed)

Nightwish (soort van jeugdsentiment) vs Abbath (erg gaaf laatst in Utrecht)


We zullen het zien.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-04-2016 1:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2016 9:21 schreef Negatieveling het volgende:
Vind ik alleen maar beter. Op het grote podium kwam het bij mij niet echt over.


De Jupiler Stage en vooral de ruimte errond is toch écht wel veel te klein vrees ik. Gojira in de marquee zou ideaal zijn. Maar op de Jupiler Stage, dat wordt rampzalig. Nu al sterkte gewenst aan iedereen die een poging gaat ondernemen om te gaan kijken :')


Faustian Spirit of the Earth


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 16-04-2016 8:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik ga voor de sfeer.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-04-2016 8:13 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik sla dit jaar over.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 16-04-2016 9:39 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Geluid op de Jupiler stage is vaak ook niet om aan te horen en inderdaad veel te krap. Ik baal er nog steeds van dat er geen twee marque's meer zijn. Daar had je toch veel betere optredens dan op de main stages qua geluid en sfeer.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-04-2016 10:07 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dan zal ik wel weer de enige zijn die dat Jupiler Stage altijd wel leuk vindt.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-04-2016 10:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Rugzakken en tassen verboden op Belgische festivals.


En nu gaan we vegen


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 21-04-2016 11:45 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

Lijkt me onwaarschijnlijk... Moet je dan al je zooi onder de arm nemen?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-04-2016 11:53 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

In je tulband/hoofddoek verstoppen en dansen maar


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-04-2016 11:54 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Niet verboden. Afgeraden wegens zeer aangescherpte veiligheidsmaatregelen.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen