IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2016 15:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Rustig maar, OWW.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 17-06-2016 15:27 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik ga echt niet op zo'n bus op elkaar gepropt zitten met duplicaten van Wayne's World.

OWW zou dat dan weer wel toegeven, want dan kan hij ongemerkt met zijn lid tegen elkeens achterste wrijven.

Dat is dot verschil


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 17-06-2016 15:44 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht



En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-06-2016 21:32 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, dat soort taferelen kan mij gestolen worden. En dan als ultieme trap na ook nog eens Volbeat laten spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-06-2016 21:33]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2016 23:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 17-06-2016 23:29 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2016 21:32 schreef Negatieveling het volgende:
Ja, dat soort taferelen kan mij gestolen worden. En dan als ultieme trap na ook nog eens Volbeat laten spelen.


Volbeat staat boven Slayer.

En Ghost en Nightwish.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2016 3:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2016 23:09 schreef Mutilator het volgende:
Livestreamlink:

http://stream.graspop.be/?language=nl&channel=2





Stuk van Heavn Shall Burn gezien

Precies Pukkelpop.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2016 3:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Betalen voor het comfort van een Sunparks huisje om dan ondertussen anderhalf uur aan te schuiven voor de shuttlebus #refund #gmm16





En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2016 3:02 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Sta je geparkeerd in Dessel/Witgoor, ga dan best te voet! Bussen raken moeilijk door! Het is 3km stappen. @GraspopMetal #GMM16




En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2016 3:04 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Organisatie #GMM16 amateurs!

Voor het eerst in 30 uur zijn mijn voeten droog. Het is geen oude wijvenvel meer, maar in staat van ontbinding. #gmm16


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-06-2016 5:53 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

De weergoden zijn de Graspoppers niet goed gezind. De zware regenbuien hebben de camping veranderd in een modderbad. De wandelpaden zijn dan wel uitstekend toegankelijk, maar kampeerders die nu nog aankomen moet hun tentje in de modder opslaan.


En nu gaan we vegen


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-06-2016 8:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Tjah, het weer. Dat blijft altijd een gok. Als je echt ergens heen wilt is het soms gewoon ff afzien. Vorig jaar op Wacken was het een soortgelijk drama.

Uit ervaring:

Niets mis met in een dorp in de buurt op een verharde parking camperen en de pendelbus pakken.
Op de parking was zelfs een fietsenstalling waar we overdekt de bbq aan konden steken.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-06-2016 9:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En dan de hele dag op zo'n drekveld staan bandjes kijken, want zitten is er dan ook niet bij.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 19-06-2016 9:28 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2016 8:54 schreef XXL het volgende:

Op de parking was zelfs een fietsenstalling waar we overdekt de bbq aan konden steken.




Tof man.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-06-2016 9:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Toffer dan mijn vakantie te laten vergallen door wat druppels regen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-06-2016 15:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Vertel dan tenminste iets over de bands die je gezien hebt.

Nieje, het enige wat em zeit is barbekjoe


En nu gaan we vegen


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-06-2016 15:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Weinig zinvol lijkt mij. Ik bekijk allemaal bands waar niemand hier op zit te wachten.

Was dat inmiddels nog niet duidelijk?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-06-2016 16:09 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Je kunt het hier gewoon niet goed doen.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-06-2016 17:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2016 9:18 schreef Natural Disaster het volgende:
En dan de hele dag op zo'n drekveld staan bandjes kijken, want zitten is er dan ook niet bij.


Waarom zitten dan? Ben je te dik om een dagje bandjes staand te kunnen kijken?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-06-2016 17:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-06-2016 17:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Beetje zoals die rechter dus?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-06-2016 21:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ben gisteren een dagje geweest en ik moet zeggen dat die pendelbus regeling eigenlijk wel meegevallen is. Wij konden de auto in Witgoor (of all places!) midden in een woonwijk neerzetten en de pendelbussen reden ook af en aan. Terug moesten we een half uur lopen naar de (verplaatste) halte , maar na heel de dag te hebben moeten staan, was het niet eens zo erg.

Als je vooraf leest en hoort dat het slecht weer is, dan bereid je je daar toch op voor? Zoals stevige schoenen of laarzen bijvoorbeeld?

Bands waren ook prima, zoals Shining, Testament, Dropkick Murphys, Ghost, Slayer en Abbath.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-06-2016 21:49]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-06-2016 23:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2016 21:47 schreef MetalJan het volgende:
Terug moesten we een half uur lopen naar de (verplaatste) halte


Van dat soort dingen was 10+ jaar geleden ook al sprake. (Van 2003 tot 2005 naar Grapsop geweest.) Maar ja, Belgen en vooruitgang..


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 20-06-2016 12:30 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Wij stonden op het meest modderige stuk van de metalmarkt, maar ach, prima festivalletje weer. Paar nummers van Municipal Waste gekeken.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 20-06-2016 16:35 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Hoorde ik nu spoken of speelde Sabbath sommige passages wel heel erg langzaam? Ik kreeg de indruk dat dit het geval was om het zo Ozzy makkelijker te maken, die overigens vergeleken met vorige edities zeer goed bij stem was. Goed voorbeeld was Iron Man. Maar ik heb altijd de indruk dat ik dat soort dingen als enige hoor, en dan vooral in mijn eigen hoofd..nu dacht ik bij Priest ook weleens te kunnen horen dat Rob's stem werd bijgestaan door bandopnames en/of samples (op hoge uithalen bijvoorbeeld) maar mensen kijken me vreemd aan als ik deze gedachte met ze deel..

[Dit bericht is gewijzigd door Klaaz op 20-06-2016 16:36]


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen