IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Fortarock - 4 & 5 juni 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 31-05-2016 10:06 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

En ik ook

En ik maar denken dat ik jong was.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-05-2016 17:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wow.

Ik heb gewoon 2 tickets gewonnen met de prijsvraag in de mojo nieuwsbrief.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-05-2016 17:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zijn er toch in ieder geval 2 bezoekers.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-05-2016 17:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ze geven 5x 2 tickets weg dus een klein pitje moet mogelijk zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 01-06-2016 14:06 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb 2 combi tickets te koop.
Indien interesse geef je maar en seintje.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 06-06-2016 8:16 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Toch nog even een dagje gegaan. Bloedheet, nog redelijk wat volk op de been.

Begonnen met Monster Truck, daarna de oversteek naar Suicidal Tendencies. Slecht geluid, maar verder best leuk om eens te zien (en de botsing van Mike met zijn gitarist was ook wel grappig). Dark Funeral is op plaat veel leuker dan in de tent en Swallow The Sun stond op het heetste van de dag zijn set er doorheen te spelen. Had beter in de tent kunnen staan. Amon Amarth van een afstandje gezien en maar besloten te verkassen naar de biertent. Abbath overgeslagen en vooraan bij Megadeth. Is een uurtje lang leuk, maar relatief veel nummers van de laatste plaat. Daarnaast mag Trust ook wel eens van de setlist af. Obituary is altijd goed. Eerste band ook dat een echt goed geluid had. King Diamond was erg oké in de tent. Volbeat traditiegetrouw geskipt. Wat een rukband is dat.

Niet bijzonder, wel vermakelijk dagje.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 06-06-2016 8:58 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

King Diamond..wauw!


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 06-06-2016 9:34 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Prima vermaakt bij Abbath, maar band van de dag was toch echt King Diamond. Wat een geniale show zeg.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-06-2016 9:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Heb de King nog nooit zo goed (bij stem) gezien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-06-2016 9:45 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

+1


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2016 10:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ondanks de matig gevulde tent het optreden van de dag.

quote:
Op 6 juni 2016 8:16 schreef Metal-D het volgende:
Volbeat traditiegetrouw geskipt. Wat een rukband is dat.




Hahaha. Dikke +1

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2016 10:41]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 06-06-2016 10:52 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Beide dagen geweest. Het veld lag er perfect bij ondanks de bakken water wat gevallen is afgelopen week.
Hoogtepunten zonder twijfel Gojira, Obituary en de King, en de hamburgers

Uit nieuwsgierigheid even 5 min babymetal gekeken...... Muzikaal klinkt t goed maar zodra ze beginnen te piepen man man....en dan van die kinderen voor kinderen danspasjes pfff


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 06-06-2016 11:21 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ondanks de magere line up, zeer genoten van het festival. Het eten was zeer goed, het weer zat mee (zondagmiddag was nog maar nét te doen), de sfeer was prima. En er was Affligem dubbel

De bands die ik het vermelden waard vind:

King Diamond, dat was echt bijzonder goed. King's stem was super, de band stond als een huis. Ik vond de drummer ook erg goed. Volgens de site van King is het nog steeds Matt Thompson, maar bij de concerten die ik met hem heb gezien vond ik het altijd statisch klinken, deze keer niet. De energie spatte ervan af. Echt vet ! De bassist speelde ook erg goed, ik hoorde nog wat extra dingetjes, en hij had duidelijk ook veel plezier er in.

Obituary : blijft altijd lekker. Niets meer- niets minder.

ST : een stuk van de show gezien op afstand. Stond als een huis. Dave Lombardo ?

volbeat....
Ik snap ook werkelijk niet dat Volbeat zo groot geworden is. Dat ze een hoge plek in de line up plaatsing krijgen begrijp ik nog wel, maar als headliner.....
Was wel weer een goed excuus om iets eerder weg te kunnen gaan

Gojira was ook erg goed, toch is het niet helemaal mijn ding. Maar superstrak, zonder dat het te statisch wordt. Erg knap.



[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 06-06-2016 11:23]


lampje


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-06-2016 17:38 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Het was een gezellig feestje met heerlijk weer.

De enige band van belang was voor mij King Diamond en de band was helemaal op dreef.
Perfect geluid, mooie setlist (Melissa ) en een toffe show.




bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-06-2016 18:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Alleen Sabretooth en z'n vriendjes hadden natuurlijk al een nekschot moeten krijgen voor ze het terrein op waren met hun geouwehoer en heen en weer gedoe.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 06-06-2016 19:43 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Ik heb ook nog helemaal in een deuk gelegen om meneer Abbath welke een poging ondernam een stuk king diamond mee te pikken. De beste man had dusdanig diep in het glaasje gekeken dat hij nog op de been bleef door zijn hoge lederen laarzen voorzien van spikes. Terug sjokkend naar de backstage area viel hij met zijn zatte harses in een rek shirts bij de metalmarket


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-06-2016 19:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-06-2016 19:53 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2016 11:21 schreef Lampje het volgende:

De bands die ik het vermelden waard vind:

King Diamond, dat was echt bijzonder goed. King's stem was super, de band stond als een huis. Ik vond de drummer ook erg goed. Volgens de site van King is het nog steeds Matt Thompson, maar bij de concerten die ik met hem heb gezien vond ik het altijd statisch klinken, deze keer niet. De energie spatte ervan af. Echt vet ! De bassist speelde ook erg goed, ik hoorde nog wat extra dingetjes, en hij had duidelijk ook veel plezier er in.


ST : een stuk van de show gezien op afstand. Stond als een huis. Dave Lombardo ?




Speelden ze nog iet aparts, naast melissa en de abigail plaat? (geen halloween, alsteblieft...)

Lombardo zit bij ST, ja. Hij speelt zelfs op de volgende plaat mee, erg benieuwd.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 06-06-2016 19:54]


VIESPEUK!!!


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 06-06-2016 19:53 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Come to the Sabbath en Halloween (jawel) kwamen ook nog langs.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-06-2016 19:54 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2016 19:43 schreef ADHD het volgende:
Ik heb ook nog helemaal in een deuk gelegen om meneer Abbath welke een poging ondernam een stuk king diamond mee te pikken. De beste man had dusdanig diep in het glaasje gekeken dat hij nog op de been bleef door zijn hoge lederen laarzen voorzien van spikes. Terug sjokkend naar de backstage area viel hij met zijn zatte harses in een rek shirts bij de metalmarket







VIESPEUK!!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-06-2016 19:56 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Sjeezzz, wat is dat toch met dat nummer. Het slechtste nummer van fatal portrait en het maar live blíjven spelen...




VIESPEUK!!!


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 06-06-2016 20:01 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Tsja, het werkt goed live. Lekker meebleren.

En jammer dat ik Abbath niet in een rek met shirts heb zien vallen. Klinkt hilarisch.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-06-2016 20:02 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2016 19:53 schreef De Vieze Man het volgende:
Speelden ze nog iet aparts, naast melissa en de abigail plaat? (geen halloween, alsteblieft...)

Lombardo zit bij ST, ja. Hij speelt zelfs op de volgende plaat mee, erg benieuwd.





De setlist...

En nee, geen verrassingen.
En niks mis met Halloween.
Hoewel ik liever dan weer wel een Dressed In White had gehad, of een The Jonah.
Maar Halloween is natuurlijk wel een lekkere meebruller.



bub


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-06-2016 20:22 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Come to the sabbath speelt hij natuurlijk ook zo ongeveer altijd live, sinds MF uit elkaar ging en hij ging optreden met fatal portrait. Maar dat is dan weer wel een goed nummer, hehe.

Volgende keer Them helemaal, graag. Dan ga ik ook wel weer een keer.




VIESPEUK!!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-06-2016 21:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2016 20:22 schreef De Vieze Man het volgende:
Come to the sabbath speelt hij natuurlijk ook zo ongeveer altijd live, sinds MF uit elkaar ging en hij ging optreden met fatal portrait. Maar dat is dan weer wel een goed nummer, hehe.

Volgende keer Them helemaal, graag. Dan ga ik ook wel weer een keer.



Dat zei ik ook al tegen de Ulk. Die kwam met een nog beter idee: The Graveyard integraal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen