IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Fortarock - 4 & 5 juni 2016 Vorige pagina
De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-06-2016 22:01 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Euh... Die mening deel ik toch echt niet.

Maar ieder zijn KD smaak, natuurlijk.

Even switchen van topic.




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-06-2016 23:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2016 20:02 schreef Bub het volgende:
De setlist...

En nee, geen verrassingen.
En niks mis met Halloween.
Hoewel ik liever dan weer wel een Dressed In White had gehad, of een The Jonah.
Maar Halloween is natuurlijk wel een lekkere meebruller.




Niet The Jonah...

Dan ben ik blij dat ik toch niet speciaal voor KD naar dat kneuzenfestival ben gegaan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 07-06-2016 0:45 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2016 19:53 schreef De Vieze Man het volgende:


Lombardo zit bij ST, ja. Hij speelt zelfs op de volgende plaat mee, erg benieuwd.





Laat svp Moore weer terug keren die is zoveel beter dan Lombardo. Moore heeft tenminste een swingende groove. En dat heb je voor STs muziek nodig.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-06-2016 10:07 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Toen ging het fout met ST, toen ze gingen grooven.




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-11-2016 17:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
NIJMEGEN - Het metal-festival FortaRock gaat niet door in 2017. Het lukt de organisatie niet een grote band te strikken voor het megafestival in het Goffertpark in Nijmegen.

„Door toenemende concurrentie, in binnen-, maar vooral het buitenland en de immer stijgende bandgages, is het de laatste jaren steeds moeilijker gebleken om een goed en degelijk programma samen te stellen”, aldus een verklaring op de website van FortaRock.

De organisatie heeft daarom het besluit genomen de pijlen volledig te richten op 2018. Wel komt er een nieuwe editie in 2017 van het indoorfestival FortaRock in the City.


http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/nijmegen/geen-fortarock-in-2017-door-ontbreken-hoofdact-1.6653866

Goh! Fortarock over de kop? Wie had dat nou verwacht...

Oh wacht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2016 21:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Had anders ff wat moeite gedaan om SOAD op Forta te krijgen ipv op Pinkpop.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-11-2016 21:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dan had je inderdaad mooi 1 of 2 uur eerder huiswaarts kunnen gaan.

SOAD


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 17-11-2016 21:58 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

Sja. Eerst te groot groeien mede door Klojo, en dan de stekker eruit. Dat is een beproefd concept helaas.

Waarom niet kleiner en weer op Brakkestein?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-11-2016 22:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 17 november 2016 21:58 schreef Vonn.Esch het volgende:
Sja. Eerst te groot groeien mede door Klojo, en dan de stekker eruit. Dat is een beproefd concept helaas.




Idd. Ik doe even een tsjongejongejonge.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2016 22:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2016 21:58 schreef Vonn.Esch het volgende:


Waarom niet kleiner en weer op Brakkestein?


Daar was toch gezeik over het geluid?

Maar kleiner kan ik prima mee leven. Dan vind je ook eenvoudiger een geschikte headliner.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-11-2016 22:52 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2016 17:04 schreef Onweerwolf het volgende:
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/nijmegen/geen-fortarock-in-2017-door-ontbreken-hoofdact-1.6653866

Goh! Fortarock over de kop? Wie had dat nou verwacht...

Oh wacht.



Dit was echt precies wat ik vandaag al eerder tegen m'n vriendin zei. Dit zag je eigenlijk al vanaf Fortarock XL aankomen.


iron_dennis
Usericon van iron_dennis
Posted 18-11-2016 0:47 by iron_dennis Wijzig reactieProfiel van iron_dennisQuote dit bericht

Steeds meer hoor en zie ik dat System Of A Down een headliner waardige band is. Zijn we echt zo diep gezonken, is er echt niets beters meer? Ik hoor het graag.

M.i. is er veel te lang gewacht met het naar voren schuiven van nieuwe bands. Wanneer Maiden en Priest straks echt gaan stoppen hebben vooral de -nu- grote festivals een enorm probleem.



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 18-11-2016 9:31 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik zie dat verschrikkelijke Ghost de komende jaren nog wel groeien tot headliner, maar verder..?


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-11-2016 10:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2016 0:47 schreef iron_dennis het volgende:
Steeds meer hoor en zie ik dat System Of A Down een headliner waardige band is. Zijn we echt zo diep gezonken, is er echt niets beters meer? Ik hoor het graag.

M.i. is er veel te lang gewacht met het naar voren schuiven van nieuwe bands. Wanneer Maiden en Priest straks echt gaan stoppen hebben vooral de -nu- grote festivals een enorm probleem.



Ik begrijp wel waarom er geen grote headliners meer bestaan. De metalscene is tegenwoordig zo pluriform dat iedereen zich nestelt in zijn favoriete subgenres. 'Vroegah' was dat veel minder het geval, denk ik, en was het dus mogelijk om als band de headlinerstatus te verkrijgen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2016 11:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik snap sowieso niet waarom je als festival je headliner af zou laten hangen van de commercie.

Ja in het geval van Fortarock snap ik dat omdat die sukkels zich in hebben gelaten met Mojo en dat bedrijf natuurlijk geld wil verdienen en geen flikker geeft om wat er op het festival staat zolang de kids maar massaal komen en geld uitgeven aan te dure drankjes en hapjes.

Maar in het algemeen? Die eerste Fortarock was leuk. Ik begrijp nooit waarom festivals dan zo nodig 'groter' moeten. Alles aan de 1e FR was prima muv een enkele kneuzenband (Dillinger Mallcore Plan) en een veel te zacht geluid.

Ik zou echt graag eens een transparante boekhouding van zo'n Fortarock door de jaren heen willen zien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 18-11-2016 20:59 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2016 22:02 schreef F.Jacobse het volgende:
Idd. Ik doe even een tsjongejongejonge.




Ik doe even mee...


Tjongejongejongejonge


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 18-11-2016 21:10 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

2X is overdreven.

[Dit bericht is gewijzigd door Vonn.Esch op 18-11-2016 21:11]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-11-2016 8:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2016 0:47 schreef iron_dennis het volgende:
Steeds meer hoor en zie ik dat System Of A Down een headliner waardige band is. Zijn we echt zo diep gezonken, is er echt niets beters meer? Ik hoor het graag.

M.i. is er veel te lang gewacht met het naar voren schuiven van nieuwe bands. Wanneer Maiden en Priest straks echt gaan stoppen hebben vooral de -nu- grote festivals een enorm probleem.




Laat ik nou eens stellen dat er nog steeds meer dan genoeg bands zijn die een headlinerplek kunnen vullen.

Is het probleem ook niet een beetje het Nederlandse metalpubliek? Hier richt de scene zich meer op Deathmetal en dat soort genres.

In Duitsland word je doodgegooid met festivals. Ook grote. Alleen met genres als powermetal die daar het veld zonder probleem vol trekken hoef je hier niet aan te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-11-2016 8:25]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


IngekankerdeHaat
Usericon van IngekankerdeHaat
Posted 19-11-2016 9:50 by IngekankerdeHaat Wijzig reactieProfiel van IngekankerdeHaatQuote dit berichthttp://www.pourlhistoire.com/docu/voyage-celine.pdf

quote:
Op 19 november 2016 8:24 schreef XXL het volgende:
Laat ik nou eens stellen dat er nog steeds meer dan genoeg bands zijn die een headlinerplek kunnen vullen.
.
Welke dan? Ik ben het wel eens met iPim dat metal dermate versplinterd is, het toch net ietwat hippe en net niet zo heel erg openminded publiek dat in zijn/haar bubbel leeft, waardoor bands niet meer genoeg mensen aanspreken om grote aantallen te trekken. Een Behemoth of Watain regeren amper over de subgenregrenzen waarbinnen zij vallen. Slechts Ghost ontstijgt de hokjes.


"Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-11-2016 11:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ghost is ongeveer net zo metal als Bon Jovi & Van Halen of Bryan Adams.

En alleen geschikt voor mensen met aids in hun oren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


IngekankerdeHaat
Usericon van IngekankerdeHaat
Posted 19-11-2016 11:59 by IngekankerdeHaat Wijzig reactieProfiel van IngekankerdeHaatQuote dit berichthttp://www.pourlhistoire.com/docu/voyage-celine.pdf

quote:
Op 19 november 2016 11:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Ghost is ongeveer net zo metal als Bon Jovi & Van Halen of Bryan Adams.

En alleen geschikt voor mensen met aids in hun oren.
Jij bent dus groots fan?


"Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-11-2016 12:10 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Maar wie gaat er nou naar een festival voor de headliner (de Iron Maidens van deze wereld)? Of blijft er juist thuis als die ontbreekt?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-11-2016 12:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2016 11:59 schreef IngekankerdeHaat het volgende:
Jij bent dus groots fan?


Nee hoor, altijd netjes maatregelen genomen wanneer je moeder langskwam.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-11-2016 13:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2016 12:10 schreef Negatieveling het volgende:
Maar wie gaat er nou naar een festival voor de headliner (de Iron Maidens van deze wereld)? Of blijft er juist thuis als die ontbreekt?

Dat. Een goede headliner is mooi meegenomen, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een festival gelaten heb omdat een goed programma een slechte headliner had.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen