IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Lucky Rocks Metalfest, 19-12-2015 @ Lucky - Rijssen.
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2015 0:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 01-11-2015 0:34 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

leuk



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-11-2015 13:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gave line-up!


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 01-11-2015 17:27 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2015 13:39 schreef MetalJan het volgende:
Gave line-up!



Dat is het zekerzzz...........


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 13-12-2015 17:11 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Is er al iets van een tijdschema bekend?

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 13-12-2015 19:16]


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 13-12-2015 18:56 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Supervette lineup, mooi naar huis als de laatste band speelt .


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 14-12-2015 9:27 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2015 18:56 schreef Heidens Hart het volgende:
Supervette lineup, mooi naar huis als de laatste band speelt .


Wat is er mis met Pentacle ?


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 14-12-2015 9:30 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht



BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-12-2015 16:57 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Van Pentacle Facebook

With much regret we have to cancel our gig for the Lucky Rocks Metalfest.

Unfortunate, both promoter and band weren’t able to come to an agreement concerning the spot on the bill. Pentacle was supposed to play as the last (tenth) band of the evening, after acts like God Dethroned and Sinister. To be totally honest with you, we never believed in this concept of an “after party band” as we are convinced the headliner should be the climax of the evening and nothing else. Call us old fashioned or whatever, but after a headliner the evening simply stops for us. In the past, Pentacle was offered similar slots, but we always declined for the very same reason. We received the time table after we returned from Chile and we tried to make it work, but it didn’t work on such short notice. Unlike other bands we had no say in the actual time table and although the promoters tried sort matters out, no suitable solution was found. So, we have to stand by our principles and cancel the gig.

Our sincere apologies to those who wanted to see us perform. We are convinced you will enjoy the many quality acts performing at this fest. Support them!

Thanks to everyone involved and we hope every band will have a great gig.













XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-12-2015 17:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Samengevat is die jankband waarschijnlijk bang dat iedereen de laatste trein moet halen en ze voor een slecht gevulde zaal spelen. Niet wetende dat het metalvolk tegen een uur of elf, ruim voor de laatste trein, mag nokken om plaats te maken voor het plaatselijke dansvee.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 17-12-2015 2:27 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Wat stompzinnig zeg.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 17-12-2015 8:45 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Zo stompzinnig vind ik het anders niet. Ik kan me goed voorstellen dat ze het een beetje mosterd na de maaltijd vinden. In Eindhoven al vaak meegemaakt dat bands die na de hoofdact spelen voor een bijna lege zaal staan.

Ik vind het juist van karakter getuigen om dan maar gewoon nee te zeggen. Het is alleen een beetje jammer dat fans zich verheugen op deze band en dat dan last minute geannuleerd wordt....


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 17-12-2015 10:50 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Ik vind het respectloos naar je fans toe.


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 17-12-2015 13:17 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Aangezien Rijssen nou niet bepaald een wereldstad is snap ik Pentacle precies. Deze "afterparty" positie met een setje van een half uur voor een halflege zaal is leuk voor een coverband of bands als Carach Angren die niks toevoegen aan de lineup.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2015 13:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Met al dat reizen naar Rijssen en toch wel vraag naar optredens snap ik dat je selectief wordt. T moet ook leuk blijven voor de band, fans zijn niet alles, zeker als je er niet van kan leven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-12-2015 13:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Eens met Elite. Snap Pentacle volledig. Jammer voor de fans dat het allemaal zo last minute naar buiten komt, maar helaas.

Daarbij vind ik dat Pentacle onder andere een dermate cultstatus heeft dat het van mijn part al een schande te noemen is dat het idee wordt geopperd om hun als afterparty band te boeken/plannen.

Maar dat is mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 17-12-2015 13:49]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-12-2015 18:51 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Daar sluit ik me bij aan, het gaat wel om fakking Pentacle!


5 Euro's? Op je muil!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2015 18:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2015 17:25 schreef XXL het volgende:
Samengevat is die jankband waarschijnlijk bang dat iedereen de laatste trein moet halen en ze voor een slecht gevulde zaal spelen. Niet wetende dat het metalvolk tegen een uur of elf, ruim voor de laatste trein, mag nokken om plaats te maken voor het plaatselijke dansvee.




Samengevat blijkt de organisatie niet mee te willen denken met een band.


Boeiender


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-12-2015 19:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Beetje raar ja, begin dan gewoon een uurtje vroeger.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2015 19:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 december 2015 19:38 schreef MetalJan het volgende:
Beetje raar ja, begin dan gewoon een uurtje vroeger.


Of wissel de band met een locale band.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-12-2015 16:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hmzzz.

Afwezig ivm werk.
Gezeik altijd met die kutfeestdagen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-12-2015 1:31 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

God Dethroned was vet. 40 minuten is natuurlijk veel te weinig voor deze band. 2 uur zou passender zijn. Als ik organisator was had ik ze de tijd van Pentacle er bij gegeven.

Maar goed de organisatie verkoopt liever vingerhoedjes bier voor 2,50

Edit: Dead End was ook wel weer lekker. Sympathieke band. In tegenstelling tot Pentacle.



Edit2: Groeten aan de Goddess Of Desire shop. Tot volgend jaar op Death Shall Rise!

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 20-12-2015 1:34]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-12-2015 1:51 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2015 1:31 schreef Valediction het volgende:
Dead End was ook wel weer lekker. Sympathieke band. In tegenstelling tot Pentacle.



Pentacle hoeft niet meer 'sympathiek' te zijn met hun status, leek.


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-12-2015 1:58 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Ga weg met je "status" joh. Als je als band niet speelt om zo'n reden dan mag je wat mij betreft per direct stoppen.

Ik ben oprecht trots dat ik geen Pentacle-cd in mijn kast heb staan.

Ze hadden ook trots kunnen zijn om op zo´n groot podium te mogen spelen...

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 20-12-2015 12:40]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-12-2015 7:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2015 1:58 schreef Valediction het volgende:
Ga weg met je "status" man. Als je als band niet speelt om zo'n reden dan mag je wat mij betreft per direct stoppen.

Ik ben oprecht trots dat ik geen Pentacle-cd in mijn kast heb staan.

Zeer terecht dat een band van zo'n kaliber dat weigert. Des te begrijpelijker als het al jaren je policy is en er al shows voor gecanceld hebt.

En je tweede zin is krijger.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-12-2015 12:43 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Krijger

Maar ja iedereen denkt er anders over. Prima verder.

Ik had ze al eens gezien en ze speelden prima, maar ik heb ze gisteren niet gemist ofzo.

Ik vond het een leuk feestje.

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 20-12-2015 12:46]


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen