IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Into the Grave 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
darkglass
Usericon van darkglass
Posted 14-08-2016 0:01 by darkglass Wijzig reactieProfiel van darkglassQuote dit bericht

geluid moet ook niet echt hard,anders word het alleen maar een grote muur van ondefinieerbaar kut geluid.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-08-2016 2:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2016 23:40 schreef nark het volgende:
Zag anders genoeg scheldpartijen van mensen die niet konden slapen door SLAYER voorbijkomen op faceboek anders, ging best hard.



Bij Slayer kan ik me dat voorstellen ja, die knakenband is zelfs op mute nog niet om aan te horen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-08-2016 2:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2016 0:01 schreef darkglass het volgende:
geluid moet ook niet echt hard,anders word het alleen maar een grote muur van ondefinieerbaar kut geluid.


Het geluid moet in ieder geval een stuk harder dan twee jaar geleden op ITG.

Gewoon normaal festival volume dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 14-08-2016 2:06]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-08-2016 8:18 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2016 2:04 schreef Onweerwolf het volgende:
Het geluid moet in ieder geval een stuk harder dan twee jaar geleden op ITG.

Gewoon normaal festival volume dus.


Geluid was prima in orde dit weekend igg


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-08-2016 8:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik slaap al jaren slecht door al die bagger waar Slayer de laatste jaren mee op de proppen komt.

Ik hoop voor jullie dat ze uitsluitend materiaal hebben gespeeld van, laat ik zeggen, Divine Intervention of daarvoor.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-08-2016 11:38 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Weer een gezellige 2e dag...

Op het terrein aanwezig wanneer wanneer Unearth de laatste deuntjes stond te spelen.
Vervolgens Black Dahlia Murder. Maar dit macho wannabe death metal gebrul is niet aan mij besteed. Wel leuk om te zien hoe het publiek aangespoord word om rondjes om de PA tent te gaan rennen. Klein pluspluntje.
Dan naar voren voor Voivod. Heerlijke band met voornamelijk oude nummers. Tof.
Korpiklaani is weer tijd voor bier en ouwehoeren met vrienden.

Exodus de band van de dag! Een enthousiaste band met een prima geluid. Lekker hard en zo met een stortvloed aan crowdsurfers waaronder mensen in een rolstoel en ook nog iemand met krukken. Alleen die laatste had volgende mij de krukken voor de lol van iemand geleend en had ze eigenlijk niet nodig. Feest en missie volbracht. Gary Holt is dus niet nodig. Hij moet tussen de Slayer bedrijven door alleen een nieuwe Exodus plaat schrijven.

Carcass heeft mij noeit geboeit en dus meer bier tijd.
Kreator houd ik na een tijdje voor gezien. Niks tegen Kreator maar het is een beetje mosterd na de maaltijd. De podium verlichting ziet er overigens een beetje knullig uit. Dat hebben ze wel eens beter gehad.

Al met al een prima 2e dag.



bub


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-08-2016 17:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was mijn eerste keer Into The Grave en ik heb me beide dagen prima vermaakt. Mooie locatie en keer wat anders dan tot je knieeën in de drek.

Vrijdag:

Gruesome: Goede opener!
Vektor: Vond ik wat minder.
Scar Symmetry: Ook niet heel erg boeiend.
Amaranthe: Leuk zangeresje, muzikaal wat minder , maar niet zo slecht als ik er van verwacht had.
Airbourne: Die weten wel hoe je een feestje moet neerzetten!
Slayer: Nagenoeg dezelfde setlist als op Graspop en erg veel automatische piloot werk weer, maar was toch wel prima.

Zaterdag:

Evil Invaders: Lekkere opener!
Tribulation: Kwam er niet echt uit, meer een band voor in een klein zaaltje.
Unearth: Niet onaardig.
The Black Dahlia Murder: Muzikaal dikke prima, maar na verloop van tijd gaan die screams mij wat vervelen. Wel gave cirkelpit om de PA heen.
Voivod: Apart bandje, niet helemaal mijn ding.
Korpiklaani: Totaal misplaatst, maar af en toe wel geinig.
Exodus: Wát een show! Band van het festival!
Carcass: Was wat minder dan Exodus, maar nog zeer oke!
Kreator: Duitse degelijkheid. Was leuk zo met die snippers en slingers. Lichtshow was irritant.

Op de camping in het Rengerspark overnacht. Camping zelf was prima geregeld met was cabines en ontbijttent. Helaas wel weer met dat typische campingvolk wat tot 4 uur in de nacht blijft ouwehoeren en die het nodig vind om elke 10 minuten Slayer te moeten roepen.

Misschien word ik oud








iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2016 17:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zaterdag voor de gein aanwezig geweest. Best een leuk festival, al is Leeuwarden een slap stadje.

Carcass was wat mij betreft het absolute hoogtepunt. Ontzettend goed geluid, en ontzettend goede muziek. Verder wel vermaakt met The Black Dahlia Murder, Voivod en Unearth. Tribulation zag er van een afstandje wel goed uit, en Exodus maakte er een feestje van (stond net iets te ver weg om het echt goed te kunnen waarderen). Kreator was degelijk, al heb ik dat altijd na een half uurtje wel gehoord.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-08-2016 18:26 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2016 23:59 schreef nark het volgende:
Het was hard gisteren. Keihard. De fans, de pit. Maar vooral het geluid. Want metalfestival Into the Grave blies gisteravond zomaar even het woord grafherrie nieuw leven in. En Leeuwarden klaagde.

Zoveel, dat het zelfs de politie te veel werd. Om elf uur zetten zij een bericht op hun Facebookpagina en op Twitter, met een oproep aan alle inwoners van Leeuwarden om alsjeblieft op te houden met bellen. Dat kon maandag weer. Van Bilgaard tot Cambuurplein, en alles daartussen, iedereen heeft het gehoord.

Omrop Fryslân besteedde er uitgebreid aandacht aan, en zelfs 3FM besprak het op de radio. Op social media werd er druk gediscussieerd door Leeuwarders, en mensen daarbuiten.

Waarom het zo hard was? Paul van Berlo, mede-organisator van het festival vertelt op Omrop Fryslân: “Slayer speelt alleen met dit geluidsniveau. Anders komen ze niet.” Tsjah. Boetes riskeren voor een vette band.

Onder andere die band bracht gisteren 5500 mensen naar de stad, en vandaag nog eens zoveel, als het niet meer is. Onze bruisende, diverse stad. Horeca en andere binnenstadondernemers zijn daar behoorlijk blij mee. Veel mensen in de stad, veel omzet op de terrassen en in hotels, om zo maar eens iets te noemen.
Letterlijk keiharde metal op Into the Grave
Een beetje goed metalfestival is hard. Keihard. Is op de meest random momenten SLAYEERR schreeuwen. Beuken met bier in je handen en een shagje tussen je vingers geknepen. Het is tenslotte maar één keer per jaar.

Vandaag heeft de organisatie dan toch maar overgegeven: het gaat zachter. Houden ze zich er niet aan? Dan krijgen ze een flinke dwangsom. 10.000 euro voor de eerste overtreding, 25.000 voor de tweede. Fikse maatregelen die het einde van het festival zouden betekenen. Dus dan maar inperken. Slayer is immers al geweest.

Kan iedereen nu na Sesamstraat weer rustig slapen


Goud dit. Leeuwarden



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-08-2016 0:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-08-2016 7:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Dat geklaag is helaas herkenbaar. In Zwolle heb je zelfs een speciaal clubje binnenstadbewoners die van alles proberen te dwarsbomen qua livemuziek.

Ik kan af en toe het geluid van houseparty's die bij de IJsselhallen gegeven worden erg goed horen als de wind verkeerd staat. K×tmuziek in mijn oren, maar leven en laten leven denk ik dan.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 15-08-2016 7:14]


Boeiender


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-08-2016 9:00 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Die Leeuwarders moeten niet zeuren, ik heb een week lang een kermis met live muziek voor de deur gehad!


5 Euro's? Op je muil!!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-08-2016 10:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Sowieso moet je niet over geluidsoverlast zeuren als je midden in een binnenstad gaat wonen. Dan weet je dat je te maken krijgt met allerlei evenementen, van muziek tot kermis tot rommelmarkten e.d. Dat is een beetje als naast Schiphol gaan wonen en daarna klagen dat er zoveel vliegverkeer is.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 15-08-2016 12:10 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2016 17:44 schreef MetalJan het volgende: Op de camping in het Rengerspark overnacht. Camping zelf was prima geregeld met was cabines en ontbijttent. Helaas wel weer met dat typische campingvolk wat tot 4 uur in de nacht blijft ouwehoeren en die het nodig vind om elke 10 minuten Slayer te moeten roepen.

Misschien word ik oud




Dat worden we allemaal Jan
Ik ergerde me meer aan de McCain truck die dag en nacht een vracht stond te koelen...of wat ie ook aan het doen was.

Vrijdag:
Alles meegekregen vanaf Scar Symetry, veel herhalingsoefening van GMM (maar dat mocht de pret niet drukken)

Zaterdag:
Binnen tijdens Unearth. Ook hier veel dingen 'been there-done that'.
Maar ik kwam dan toch in principe enkel voor Kreator, en die stelde geen seconde teleur


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-08-2016 12:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2016 10:19 schreef Ralph het volgende:
Sowieso moet je niet over geluidsoverlast zeuren als je midden in een binnenstad gaat wonen. Dan weet je dat je te maken krijgt met allerlei evenementen, van muziek tot kermis tot rommelmarkten e.d. Dat is een beetje als naast Schiphol gaan wonen en daarna klagen dat er zoveel vliegverkeer is.


Ja?

Ik vind niet dat als je ergens gaat wonen je je moet gaan afvragen of jaren nadat jij er bent gekomen een paar apen een paar straten verderop op een parkeerplaats Slayer willen gaan neerzetten.

Ik snap trouwens überhaupt niet waarom een gemeente zoiets goedkeurt in de binnenstad. Doe zoiets lekker op een weiland buiten de stad ofzo. Dan kan het zo hard als nodig is en val je er niemand mee lastig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-08-2016 13:11 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2016 12:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vind niet dat als je ergens gaat wonen je je moet gaan afvragen of jaren nadat jij er bent gekomen een paar apen een paar straten verderop op een parkeerplaats Slayer willen gaan neerzetten.



Op zich wel een goed punt. Het is normaliter ook een vrij rustige plek daar. Ik kan me wel voorstellen dat je niet blij wordt van 2 dagen dreunende herrie door je huis opeens.


... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-08-2016 13:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Normaal gezien is het een rustige plek? Dan valt er weinig te klagen, gezien het maar twee dagen per jaar gaat?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-08-2016 13:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2016 13:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Normaal gezien is het een rustige plek? Dan valt er weinig te klagen, gezien het maar twee dagen per jaar gaat?


Wat een logica weer. Als jij normaal gesproken met rust wordt gelaten maar 1x per jaar twee dagen lang in elkaar wordt gerost en verkracht klaag je ook niet?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-08-2016 13:58 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 15 augustus 2016 12:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja?

Ik vind niet dat als je ergens gaat wonen je je moet gaan afvragen of jaren nadat jij er bent gekomen een paar apen een paar straten verderop op een parkeerplaats Slayer willen gaan neerzetten.

Ik snap trouwens überhaupt niet waarom een gemeente zoiets goedkeurt in de binnenstad. Doe zoiets lekker op een weiland buiten de stad ofzo. Dan kan het zo hard als nodig is en val je er niemand mee lastig.


Ja.

Als je in de binnenstad woont, of wilt gaan wonen, weet je dat je te maken krijgt met dat soort dingen. Of het nu om nachtelijke kroeggangers, braderieën, kermis, kongingsdag, draaiorgels of muzikale evenementen gaat. Dat hoort, mijns inziens, bij een centrum in een beetje een levende stad.

quote:
Op 15 augustus 2016 13:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat een logica weer. Als jij normaal gesproken met rust wordt gelaten maar 1x per jaar twee dagen lang in elkaar wordt gerost en verkracht klaag je ook niet?


Appels en peren. Zie je hopelijk zelf ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 15-08-2016 13:58]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-08-2016 14:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2016 13:58 schreef Ralph het volgende:
Ja.

Als je in de binnenstad woont, of wilt gaan wonen, weet je dat je te maken krijgt met dat soort dingen. Of het nu om nachtelijke kroeggangers, braderieën, kermis, kongingsdag, draaiorgels of muzikale evenementen gaat. Dat hoort, mijns inziens, bij een centrum in een beetje een levende stad.



Appels en peren. Zie je hopelijk zelf ook.


Flikker maar mooi een eind op met je 'dat hoort er bij'. Wat een onzin zeg. Overlast is overlast en het is begrijpelijk dat iemand daar over klaagt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-08-2016 14:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2016 12:10 schreef Mr.Nobody het volgende:
Dat worden we allemaal Jan
Ik ergerde me meer aan de McCain truck die dag en nacht een vracht stond te koelen...of wat ie ook aan het doen was.




Dat was ook vrij irritant ja. Zondag werden we wakker gemaakt door een luidruchtig seksend stelletje in de tent naast ons


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-08-2016 14:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2016 13:58 schreef Ralph het volgende:
Appels en peren. Zie je hopelijk zelf ook.


Hoezo? Meneer stelt dat als iets maar af en toe gebeurt je er niet over moet klagen, hetgeen gewoon onzin is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-08-2016 14:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2016 12:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik snap trouwens überhaupt niet waarom een gemeente zoiets goedkeurt in de binnenstad. Doe zoiets lekker op een weiland buiten de stad ofzo. Dan kan het zo hard als nodig is en val je er niemand mee lastig.


Eens.

Het was leuk om een keertje in het centrum op een plein zo'n festival te beleven, maar strikt noodzakelijk lijkt die festivallocatie me niet. Echter, ik denk dat de schuld niet direct bij de organisatoren ligt, maar bij de gemeente. Kennelijk is er toestemming voor dit evenement gegeven op deze locatie, en dus vond het evenement plaats. Zo simpel is het.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-08-2016 14:12 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 15 augustus 2016 14:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Flikker maar mooi een eind op met je 'dat hoort er bij'. Wat een onzin zeg. Overlast is overlast en het is begrijpelijk dat iemand daar over klaagt.


Ach, we gaan weer op die toer. En zo zo zeker weer een ander betichten van het niet geven van inhoudelijke reacties, zeker? Alvast veel plezier gewenst daarmee.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-08-2016 14:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2016 14:09 schreef iPim het volgende:
Echter, ik denk dat de schuld niet direct bij de organisatoren ligt, maar bij de gemeente.






[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 15-08-2016 14:26]


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen