IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Gestapo Knallmuzik (Faute Disko in die Deutsche Tahle aber sie sein von België)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2015 21:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zalige band

zalig




heersch



heerschend


http://gestapoknallmuzik.bandcamp.com/album/smegmapat



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2015 21:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



interview


signature


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 14-12-2015 21:33 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Luftschwanza. Die duitse uitspraak.

Maar disco? Ik weet het niet.




VIESPEUK!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2015 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





en ja, dit is mijn favo denk ik



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-12-2015 21:43]


signature


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 14-12-2015 22:06 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

mijn leven is verrijkt



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2015 14:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2015 11:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



Fummelbunker Ekstase


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2017 19:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




sie brechen ganz durch in Belgien


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2017 19:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



zo is dat


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-05-2018 1:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2021 9:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 30-11-2021 13:13 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 12-11-2022 10:18 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht


Nieuwe album Das von dich Röock Nochtanz auch nicht alteit eben frïsch

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 12-11-2022 10:19]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-11-2022 14:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 16-11-2022 23:30 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Die Voice von Deutschland


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-11-2022 21:32 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Beter laat dan nooit.

Ik ga helemaal stuk.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-11-2022 18:28 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ik vroeg me al af waarom het nieuwr album zo weinig bereik had. Blijkt dat de mannen zijn geblokkeerd en gecensureerd door Facebook vanwege de video van Golden Drop.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen