IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Tip 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-01-2016 17:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Official Music Video for SEVEN SISTERS OF SLEEPS's new song "War Master" from 'Ezekiel's Hags' coming February 5, 2016 on CD/2xLP/Digital via Relapse Records


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-01-2016 18:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2015 2:37 schreef Tool-fan het volgende:
@ Northward: Waar heb je de info over een nieuw Lord Mantis album gevonden?

Lees dit nu pas, zou om een ep gaan en bericht is ook nogal oud (facebook, dacht ik) dus even afwachten of dat doorgaat.

Nieuwe Neurosis trouwens, heel siked.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 08-01-2016 18:01]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-01-2016 2:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Nieuw nummer van Goatmoon te behoren via soundcloud.

Zoek het zelf op, zou ik zeggen.


En nu gaan we vegen


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 18-01-2016 17:14 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Deze week komt de nieuwe Ulver uit.


Eleanor
Usericon van Eleanor
Posted 18-01-2016 17:19 by Eleanor Wijzig reactieProfiel van EleanorQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2016 17:14 schreef _Thomas_ het volgende:
Deze week komt de nieuwe Ulver uit.


ah thanks ben ze na perdition city eigenlijk een beetje uit het oog verloren


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 18-01-2016 17:25 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Hier zijn al twee nummers te beluisteren.

www.ulver.bandcamp.com/album/atgclvlsscap


Eleanor
Usericon van Eleanor
Posted 18-01-2016 17:30 by Eleanor Wijzig reactieProfiel van EleanorQuote dit bericht

oh tof, ga ik zo even doen denk ik, nadat ik klaar ben met bowie


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-01-2016 17:37 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2016 17:14 schreef _Thomas_ het volgende:
Deze week komt de nieuwe Ulver uit.
Eerste twee nummers flirten met A Quick Fix of Melancholy


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-01-2016 12:48 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Debuutalbum van LVTHN.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-01-2016 15:32 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

voor de laatste twee posts!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-01-2016 12:11 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2016 12:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Debuutalbum van LVTHN.
Ik vond de mini niet echt super. En het optreden gemist helaas.

Mars Red Sky komt met een EP en volledige cd. En ook een nieuwe High Priest of Saturn.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-01-2016 12:18 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Mini is OK, maar niks speciaal. Zelfde wat het optreden in Gent betrof.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2016 12:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 januari 2016 12:11 schreef bokkie666 het volgende:
Ik vond de mini niet echt super. En het optreden gemist helaas.

Mars Red Sky komt met een EP en volledige cd. En ook een nieuwe High Priest of Saturn.
Ik kreeg juist wel een redelijk harde leut0r van die mini. MRS moet ik weer eens aanzetten. Bedacht me gisteravond dat ik er een CD van moet hebben, maar de CD-huishouding is hier dermate chaotisch dat ik niet direct ga zoeken.
Een nieuwe High Priest of Saturn is wel heer erg gaaf nieuws!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2016 12:28 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Nieuwe Red Fang en Blood Ceremony komen trouwens ook.
En die "All them Witches" is ook zeker niet vervelend.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2016 12:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 12:28 schreef Kvelgeest het volgende:
En die "All them Witches" is ook zeker niet vervelend.


Hee hebben ze alweer een nieuwe. Lekker bezig die gasten. Maar s ff checken. Hun vorige album veel gedraaid.


... hoe de hazen lopen ...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2016 12:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 januari 2016 12:33 schreef faalhaas het volgende:
Hee hebben ze alweer een nieuwe. Lekker bezig die gasten. Maar s ff checken. Hun vorige album veel gedraaid.
Ik zie op hun site dat ik blijkbaar achterloop. Daar staat' ie op 30 oktober 2015.
Ik was in de veronderstelling dat ie van 2016 was. "Dying Surfer Meets his Maker" heb ik het over.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2016 12:43 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 12:36 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik zie op hun site dat ik blijkbaar achterloop. Daar staat' ie op 30 oktober 2015.
Ik was in de veronderstelling dat ie van 2016 was. "Dying Surfer Meets his Maker" heb ik het over.


"Dying Surfer" is echt een heerlijke plaat, één van mijn favorieten van 2015.

Maargoed nav jouw berichtje kwam er ik er achter dat ze alweer een nieuwe uit hebben dus: "Lightning At The Door".

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 27-01-2016 12:43]


... hoe de hazen lopen ...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2016 12:48 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 januari 2016 12:43 schreef faalhaas het volgende:


Maargoed nav jouw berichtje kwam er ik er achter dat ze alweer een nieuwe uit hebben dus: "Lightning At The Door".
Die zie ik op 2013 staan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2016 12:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 12:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Die zie ik op 2013 staan.


Oh dan heeft Spotify het weer eens verkeerd.



... hoe de hazen lopen ...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-01-2016 14:15 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Komen er dit jaar nog leuke postrock albums uit? Ben het genre een beetje uit het oog verloren. Weet dat Explosions in the Sky met een nieuwe komt. Meer? Tips? Sites? Toe?


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-01-2016 14:39 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Voor wat er zit aan te komen geen idee, maar voor wat er is uitgekomen het afgelopen jaar is die thesilentballet site nog wel interessant. Elk jaar een top 100 van instrumentale albums (niet enkel postrock) waar altijd wel leuke nieuwe dingen te ontdekken vallen naast de klassieke namen:

http://www.thesilentballet.com/end_of_year.html




ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-01-2016 14:42 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dank u!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-01-2016 15:05 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 14:15 schreef ColdheartMinor het volgende:
Komen er dit jaar nog leuke postrock albums uit? Ben het genre een beetje uit het oog verloren. Weet dat Explosions in the Sky met een nieuwe komt. Meer? Tips? Sites? Toe?


Meer post metal, maar Hemelbestormer brengt volgende maand een nieuwe uit. Eerste track klinkt in elk geval erg goed.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-01-2016 15:24 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ach ja klopt, helemaal vergeten. Gaaf bandje, thanks!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2016 17:16 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Niet bijster origineel maar klinkt wel verdomd lekker. Erg gaaf dat rustige stuk vanaf 5:00 min.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen