IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nagellak:wie? Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-07-2001 19:16 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Draag graag nagellak-kleur hangt een beetje af van m'n stemming-fuchsia of zilver voor een (groot)feest,blauw draag ik gewoonlijk en als ik in een trieste bui ben,lak ik m'n nagels meestal inktzwart...en U?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 11-07-2001 20:00 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

hmja, ik verf mn nagels soms zwart, maar dat was niet echt je vraag.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 11-07-2001 20:13 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Gebruik het nooit; heb er het geduld niet voor.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 11-07-2001 23:17 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik heb bijna altijd zwarte nagellak op


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 11-07-2001 23:27 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Paars of zwart voor uitgaan en concerten. Andere kleuren (blauw, diepdonkerroze, geel) voor andere gelegenheden


No regrets and no remorse...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 11-07-2001 23:51 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik vindt die zwarte nagels er altijd wel goed uitzien meot ik zeggen..


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-07-2001 10:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik vind zwarte nagellak er net erg ongezond en zelfs redelijk vies uitzien.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-07-2001 12:42 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vind nagellak zowiezo erg ordinair en er niet uit zien ... vooral erg opvallende kleuren vind ik vreselijk. Een mooi parelmoer lakje vind ik daarentegen wel heel netjes (bij dames dan).


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-07-2001 13:16 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Zwart/mooie kleur donkergroenachtig/soms eens wat anders, paars of blauw. In ieder geval géén roze/rood, of van die hoerenkleurtjes die je vaak ziet.


Dead things grow from deep inside...


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 12-07-2001 14:01 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Bloedrode nagellak vind ik in de winter (wanneer mijn huid het blankst is)best erg mooi staan.
Ik draag zwart, rood en 's zomers "witte" parelmoer nagelak.



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 12-07-2001 17:49 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik draag nooit nagellak.....heb het geduld niet voor het opbrengen en met mijn hobby (paardrijden) slijt het er enorm snel weer af.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 12-07-2001 18:43 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

heb ze net 4 min geleden gelakt! (alsof het jullie wat intereseerd)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 12-07-2001 19:52 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2001 14:01 schreef 1i1ith het volgende:
Bloedrode nagellak vind ik in de winter (wanneer mijn huid het blankst is)best erg mooi staan.
Ik draag zwart, rood en 's zomers "witte" parelmoer nagelak.


helemaal mee eens: bloedrode nagellak met een mooie blanke huid is altijd erug mooi


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 16-07-2001 0:49 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

hehe, bloed op blanke huid is mooi!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-07-2001 10:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

zekers, vooral als het van een nek druipt. kut... mezelf verraden.. AAAAAAAAHHHhhh neeeee de zon... het brand aaahhh


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 17-07-2001 9:12 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Ik draag soms nagellak en als ik het draag dan in de kleur die bij mijn kleren past.


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 25-07-2001 19:50 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

toen ik iets van 10 jaar ofzo was, had ik 25 potjes nagellak, allemaal verschillende kleuren, ziek.

ik doe meestal donkerblauw/zwart 9 nagels en dan eendje roos, of roze, of paars, of felgroen...zoiets...


Ik vergiet als zeef hebben


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-07-2001 20:06 by skullfuck Profiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

vin nagellak bij mannen niet kunne....iedereen moet het zelf weten maar....vin et nie staan.

--- edit ---
even wat overdreven veel smilies weggehaald.
---/edit ---

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 25-07-2001 20:38]


Suck my piss


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-07-2001 20:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jammer dat er op de vingertjes van geen nagellak zit hé...


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 25-07-2001 21:25 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2001 20:06 schreef skullfuck het volgende:
vin nagellak bij mannen niet kunne....iedereen moet het zelf weten maar....vin et nie staan.

--- edit ---
even wat overdreven veel smilies weggehaald.
---/edit ---

Shit ben bang dat ik het met U eens ben.


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 28-07-2001 12:33 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

helemaal mee eens inderdaad bij vrouwen is het wel mooi maar bij mannen vind ik het echt niet staan


Talena
Usericon van Talena
Posted 29-07-2001 11:29 by Talena Wijzig reactieProfiel van TalenaQuote dit bericht

Ja ikke zwart als ik echt heel kwaad ben maar verder paars maar ook nie altijd ik heb er geen geduld voor he.

Maar maakt nie uit als je nagellak wil dragen doe je dat tog lekker of je nou een jonge ben of niet.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 23-09-2001 13:33 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb altijd nagelak op. Ben er ook lang mee bezig, want het moet altijd een kunstwerkje worden!! Gebruik gemiddeld drie kleuren, voorbeeldje: wit met rood aan de uiteinden!! Lijkt dan net of ik iemand gigantisch de huid heb opengehaald (haha)


the only pleasure is pain


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-09-2001 15:50 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hmm, als je er over nadenkt is nagels lakken eigenlijk best gek. Hetzelfde geldt eigenlijk voor alle make-up. Ik bedoel, iemand heeft bedacht wat mooi is en dat proberen mensen dan vaak te accentueren met make-up. Misschien is dit wat minder het geval onder de metal-bevolking maargoed

Om toch ff mn oordeel te geven. Kvind het niet echt nodig maar rood is errug cool en dat doorzichtige ook wel, je weet wel dan gaat het glanzen enzow. En donkergroen mag ook, zwart is minder.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Satan
Usericon van Satan
Posted 23-09-2001 15:57 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

geen nagellak is het mooist vind ik (naturel en erg sexy).



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-09-2001 16:50 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

vroeger lakte ik m'n nagels altijd in alle kleuren van de regenboog, allemaal een andere kleur. Daarna heb ik ze een tijd zwart gehad en nu lak ik ze zelden meer. Maar diep paars blijft mijn favoriet. Of van die dondere kleuren met parlemoer zodat het steeds een andere kleur lijkt vanwege de licht val


bla...bla...bla...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen