IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nagellak:wie? Vorige pagina | Volgende pagina
Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-02-2009 21:57 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Heb ze voor het weekend weer allemaal gekort. Ze zijn nu iets langer dan die van de foto van Nix.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2009 21:59 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik gebruikte zelf eerder de nagelverharder van Magnetic.


@Pippi, ben trots op je!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2009 21:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:45 schreef Nix het volgende:
En het staat wel sexy!


Knippen is slechter dan vijlen. Bij knippen kan je nagel ook breken/scheuren. Bij vijlen (één richting) heb je die kans vrijwel niet.




Ik hou van m'n nageltjes:




En ook van Rogier? Doe hem maar de groeten van basti-anus!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2009 22:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:59 schreef bastianus het volgende:
En ook van Rogier? Doe hem maar de groeten van basti-anus!




Rogier is meer van het roze *wink* *wink*


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-02-2009 22:16 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:59 schreef Nix het volgende:


@Pippi, ben trots op je!



Thanks


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2009 11:12 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nou dames het is weer tijd voor: ORANJE!


Die enige dag in het jaar dat ik ze egaal oranje durf te lakken zonder de opmerking naar me toe te krijgen dat ik oranje-elftal-voetbal-gedoe liefhebber ben.

Dus oranje:wie?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-04-2009 12:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nagelfar


signature


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-04-2010 14:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Bijna een jaar geleden; dit topic kan wel weer omhoog geschopt worden.




Deze week:
Blauw en roze streepjes kruisend vanaf de tip schuin naar boven.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Ermilze
Usericon van Ermilze
Posted 23-04-2010 15:06 by Ermilze Wijzig reactieProfiel van ErmilzeQuote dit bericht

Knal rode nagellak nu!
Hou er eigenlijk niet eens van, maakt me zo.. Hoerig.
achja was voor een verkleedfeestje


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-04-2010 15:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik denk dat het meer aan jou ligt dan aan de nagellak?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Ermilze
Usericon van Ermilze
Posted 23-04-2010 15:11 by Ermilze Wijzig reactieProfiel van ErmilzeQuote dit bericht

Klopt, en daarom hou ik niet van rode nagellak bij mezelf


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 23-04-2010 15:22 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Tja euh, zwart. Ik lak mn nagels nooit en dit is het enige wat ik in huis heb. Kleurt wel goed bij al mijn kleding


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-04-2010 15:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Maar dan lijken je nagels nog korter!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 23-04-2010 15:24 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Het is niet anders vrees ik.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-04-2010 15:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Soak-off gel is ook wel een optie voor iets sterkere nagels.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2010 16:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zo. Nieuwe vijl gekocht, mooi met de richting mee gevijld zijuist. Daarna verzorgende nagelolie, en nu versterkende gel/lak. Ik doe zoiets nooit, en stiekem is het best lekker/leuk.


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-04-2010 17:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht




Ik doe zelf de olie altijd na de lak (als de lak volledig droog is). Anders heb ik het gevoel dat de lak niet goed hecht.

Basecoat
Lak
Lak
Topcoat

- dag erna -
nagelriemolie




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-04-2010 17:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Base coat : DA merk
Nagellak : Essence (Kruidvat, ik wissel te snel en heb dus geen langhoudende nodig)
Topcoat : Magnetic (nail art coat)


Soak off gel: Magnetic, ideaal! Het is (na onder de uv-lamp geweest te zijn) gelijk droog en je kunt dus gelijk alles doen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-04-2010 19:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2001 20:06 schreef skullfuck het volgende:
vin nagellak bij mannen niet kunne....iedereen moet het zelf weten maar....vin et nie staan.

--- edit ---
even wat overdreven veel smilies weggehaald.
---/edit ---


Haha, die moderatie van Paul.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2010 19:05 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 17:05 schreef Nix het volgende:



Ik doe zelf de olie altijd na de lak (als de lak volledig droog is). Anders heb ik het gevoel dat de lak niet goed hecht.

Mm, heb m'n handen daarna wel goed gewassen, maar zal het volgende keer eens omdraaien.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 23-04-2010 19:15 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

In mijn black metal periode wel eens aan zitten kloten met zwarte nagellak ..en m'n lange haar zwart laten verven door de kapster...je trekt dan best wel wat volk, lol....


Evil Dick


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-04-2010 19:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2010 19:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 19:15 schreef Crypt_666 het volgende:
In mijn black metal periode wel eens aan zitten kloten met zwarte nagellak ..en m'n lange haar zwart laten verven door de kapster...je trekt dan best wel wat volk, lol....
M'n ex ook ja, vlak voor ik hem leerde kennen:'). Die nagellak heb ik 'm snel afgeleerd, dat zwarte haar wilde niet echt uitgroeien, dus toen probeerde hij het over te verven. Op een gegeven moment was het rood, bruin, blond, zwart en oranje door elkaar heen.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 23-04-2010 19:23 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 19:22 schreef Silence het volgende:
M'n ex ook ja, vlak voor ik hem leerde kennen:'). Die nagellak heb ik 'm snel afgeleerd, dat zwarte haar wilde niet echt uitgroeien, dus toen probeerde hij het over te verven. Op een gegeven moment was het rood, bruin, blond, zwart en oranje door elkaar heen.
Haha, mijn moeder heeft me die nagellak afgeleerd, met slaan, lol. ik was al de schrik van de buurt, met dat uiterlijk van toen helemaal.


Evil Dick


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-04-2010 23:41 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 23 april 2010 19:15 schreef Crypt_666 het volgende:
In mijn black metal periode wel eens aan zitten kloten met zwarte nagellak ..en m'n lange haar zwart laten verven door de kapster...je trekt dan best wel wat volk, lol....


Sounds familiar. Alleen trok ik niet zo veel volk.

Ah, toen ik nog een klein Vargje was...



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen