IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nagellak:wie? Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2010 23:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hehe. Als oud new-wavert ging ik altijd de dames van ons clubje opmaken voor gothic-feesten. Kon altijd beter nagels lakken en oogschaduw aanbrengen dan de meeste vrouwen zelf. Alle mannen waren daar toen te metal voor, ook om naar gothicfeesten te gaan. Dus ging ik altijd met de vrouwen op stap, hèhè..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-04-2010 0:28 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 23 april 2010 17:07 schreef Nix het volgende:
Base coat : DA merk
Nagellak : Essence (Kruidvat, ik wissel te snel en heb dus geen langhoudende nodig)
Topcoat : Magnetic (nail art coat)


Soak off gel: Magnetic, ideaal! Het is (na onder de uv-lamp geweest te zijn) gelijk droog en je kunt dus gelijk alles doen.


Base coat?
Topcoat?

Huh???

[Edit: En soak of gedinges, is dat een soort nagellak remover ofzo?]

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 24-04-2010 0:29]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-04-2010 0:29 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Je weet wel, zelfde als dat je een auto of een boot lakt.



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-04-2010 0:39 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Dakennikooknie


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-04-2010 0:48 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 24 april 2010 0:39 schreef Mottighaerd het volgende:
Dakennikooknie


Nou ja, basecoat is in feite een (al dan niet gekleurde) onderlaag welke wel wat kwetsbaar is. De topcoat is de laag die je er overheen gooit ter bescherming en om er glans aan te geven.

Mja, zo gaat dat met nagels lakken dan ook denk ik maar.

Vroegah, kocht je gewoon een potje zwarte meuk bij de drogist en kwastte dat er op. Maar ja, alles verandert.



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-04-2010 0:50 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Haha, ik weet wel wat het betekend, maar dat je die zooi allemaal nodig hebt om je nagels te lakken???

Ik doe gewoon nagellak en klaar.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-04-2010 3:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2010 0:50 schreef Mottighaerd het volgende:
Haha, ik weet wel wat het betekend, maar dat je die zooi allemaal nodig hebt om je nagels te lakken???

Ik doe gewoon nagellak en klaar.
Omfg jij bent een tjik!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-04-2010 3:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 24-04-2010 18:33 by Kattekop Wijzig reactieProfiel van KattekopQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2010 0:48 schreef Vargen666 het volgende:
Nou ja, basecoat is in feite een (al dan niet gekleurde) onderlaag welke wel wat kwetsbaar is. De topcoat is de laag die je er overheen gooit ter bescherming en om er glans aan te geven.

Mja, zo gaat dat met nagels lakken dan ook denk ik maar.

Vroegah, kocht je gewoon een potje zwarte meuk bij de drogist en kwastte dat er op. Maar ja, alles verandert.


Hahaha, dat je dit weet had ik niet achter je gezocht


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-04-2010 18:48 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 23:52 schreef bastianus het volgende:
Alle mannen waren daar toen te metal voor, ook om naar gothicfeesten te gaan. Dus ging ik altijd met de vrouwen op stap, hèhè..


Zijn we nog steeds te metal voor. New wave is dan ook ontzettende kutmuziek. Net als Gothic, trouwens.


Bareuh...


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 24-04-2010 18:51 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 24 april 2010 18:48 schreef De Ulk het volgende:
Zijn we nog steeds te metal voor. New wave is dan ook ontzettende kutmuziek. Net als Gothic, trouwens.

die heeft een punt


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Nix
Usericon van Nix
Posted 24-04-2010 20:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2010 0:28 schreef Mottighaerd het volgende:
Base coat?
Topcoat?

Huh???

[Edit: En soak of gedinges, is dat een soort nagellak remover ofzo?]




Basecoat is om te zorgen dat je eigen nagel niet verkleurd (kan gebeuren als je nagels voor langere tijd gelakt zijn/blijven, ze krijgen dan geen zuurstof). Daarnaast zijn er basecoats die oneffenheden 'gladmaakt' en zorgt dat de echte nagellak beter blijft zitten. Vaak zijn deze doorzichtig of iets wit.

Topcoat zorgt ervoor dat de nagellak langer blijft zitten en soms voor een extra glans.


Soak off is een (gekleurde) gel dat hard wordt op je nagels door uv. Daardoor blijft het langer zitten én doordat het gelijk hard wordt heb je geen droogtijd meer (ideaal). Je kunt het eraf halen door het af te weken met aceton. Google maar eens 'soak off gel magnetic'.


Nagellak remover raad ik iets aan zonder aceton maar voor de soak off gel is het nodig.




Of je dit echt allemaal moet doen om je nagels te lakken. Van mij hoeft het niet Ik doe het echter wel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-04-2010 12:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Als ik het zo hoor van Nix is het proces van nagels lakken tegenwoordig blijkbaar vooral een tijdverdrijf.

quote:
Op 24 april 2010 18:33 schreef Kattekop het volgende:
Hahaha, dat je dit weet had ik niet achter je gezocht


Ach, je bent jong, doet rare dingen...



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-04-2010 12:21 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 24 april 2010 3:12 schreef Slechtheid het volgende:
Omfg jij bent een tjik!


Epic!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-04-2010 21:12 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2010 12:19 schreef Vargen666 het volgende:
Als ik het zo hoor van Nix is het proces van nagels lakken tegenwoordig blijkbaar vooral een tijdverdrijf.






Misschien wel 20 min per week.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-04-2010 21:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

En dan blijft het een week zitten dus? Da's inderdaad best wel lang. Vroeger flikkerde die zooi er na een dag al af.



Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 25-04-2010 21:19 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Gelukkig maar anders had ik vast nog meer slaag gehad,haha


Evil Dick


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 25-04-2010 21:20 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Hoe lang kun je dat spul eigenlijk goed houden c.q. gebruiken? Heb nog een paar potjes uit... pak em beet... 1994 staan.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-04-2010 21:25 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2010 21:18 schreef Vargen666 het volgende:
En dan blijft het een week zitten dus? Da's inderdaad best wel lang. Vroeger flikkerde die zooi er na een dag al af.




Ik heb gelnagels (neppers dus) daar blijft het sowieso langer op zitten. Anders geef ik het een dag of 3 a 4.



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-04-2010 21:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2010 21:20 schreef Psycho Pippi het volgende:
Hoe lang kun je dat spul eigenlijk goed houden c.q. gebruiken? Heb nog een paar potjes uit... pak em beet... 1994 staan.





Op sommige potjes staat een houdbaarheidsdatum in de vorm van een icoon van een geopend potje waar een cijfer van het aantal maanden in staat (niet zoals op andere make-up ).

Maar over het algemeen merk je het bij nagellak wel. Ik heb zelfs nog potjes van m'n moeder die het nog prima doen. Andere zijn na een jaar al waardeloos.

Daarnaast kun je bij stropige nagellak altijd nog proberen 2 druppels aceton toe te voegen om het weer vloeibaarder te maken.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-04-2010 21:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2010 21:20 schreef Psycho Pippi het volgende:
Hoe lang kun je dat spul eigenlijk goed houden c.q. gebruiken? Heb nog een paar potjes uit... pak em beet... 1994 staan.


Ik denk ongeveer net zo lang als een potje tipp-ex.

:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 25-04-2010 21:30 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2010 21:27 schreef Nix het volgende:
Op sommige potjes staat een houdbaarheidsdatum in de vorm van een icoon van een geopend potje waar een cijfer van het aantal maanden in staat (niet zoals op andere make-up ).

Maar over het algemeen merk je het bij nagellak wel. Ik heb zelfs nog potjes van m'n moeder die het nog prima doen. Andere zijn na een jaar al waardeloos.

Daarnaast kun je bij stropige nagellak altijd nog proberen 2 druppels aceton toe te voegen om het weer vloeibaarder te maken.



Meen je dat nou? Wat een tip, aceton erbij.... Ik dacht dat na zoveel jaar de enige oplossing weggooien was.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 25-04-2010 21:33 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2010 21:28 schreef XXL het volgende:
Ik denk ongeveer net zo lang als een potje tipp-ex.

:')


Hm... daar zeg je wat! Die heb ik ook nog ergens. Maar die komt dan nog uit het jaar 1989. Even een keer opzoeken....


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-04-2010 21:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Vaak werkt het. Zo niet kun je het altijd nog we gooien


Wat kost een nieuw potje, 1,50 bij kruidvat geloof ik (Essence, prima nagellak). Of 10,00 professionele nagellak (Magnetic, maar waarom zou je).




En dat soak-off gedoe 11,50 (maar dat is een ander verhaal, wél handig).


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 25-04-2010 21:39 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Ach, de keren dat ik nagellak op heb gehad zijn bijna op 2 handen te tellen.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen