IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Dynamo Metalfest 2016 Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-02-2016 16:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zaterdag 16 juli
Kunstijsbaan, Eindhoven


Bevestigd:

Metal Church
Life of Agony
At the Gates
Powerwolf
Audrey Horne
Sacred Reich

http://www.dynamometalfest.nl/

http://www.ticketmaster.nl/event/149993


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-02-2016 17:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Jeetje, vorig jaar waren er nog wel 2 of 3 namen waarvan ik dacht; mwah. Maar dit jaar..


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-02-2016 17:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Met 2 tientjes entreegeld moet je ook niet al te hoge eisen stellen natuurlijk.


Edit:
Prijsverlaging.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-02-2016 17:45]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-02-2016 17:33 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Interessant man, dit soort opgewarmde prak. Ooit leuke bands, maar al decennia lang vergane glorie.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-02-2016 18:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Best aardig, wel jammer dat het in noord-België is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-02-2016 18:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Lekker naar Mina Caputo loeren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-02-2016 20:28 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2016 18:11 schreef XXL het volgende:
Lekker naar Mina Caputo loeren.


Echt wel. Fapdoekjes meenemen!



Ed
Usericon van Ed
Posted 08-02-2016 20:46 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Beste leuke lineup..

At the gates, LOA, Sacred Reign & Audrey horn moet ook wel aardig zijn.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-02-2016 20:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Niet echt een line-up waar ik warm voor loop. Hopelijk komt er nog wat interessant bij.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 09-02-2016 1:58 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Deze zes namen tot nu toe zijn al vele malen interessanter dan kutPVVfestivals Graspop en Wacken bij elkaar.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-02-2016 14:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 februari 2016 20:46 schreef Ed het volgende:
Beste leuke lineup..

At the gates, LOA, Sacred Reign & Audrey horn moet ook wel aardig zijn.



Jupz, Audrey Horn was in Slovenië althans erg te genieten. Leuke line-up, beter dan gemiddeld.


Boeiender


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-02-2016 14:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2016 17:28 schreef Natural Disaster het volgende:
Met 20 tientjes entreegeld moet je ook niet al te hoge eisen stellen natuurlijk.


20 tientjes?



Daops
Usericon van Daops
Posted 09-02-2016 16:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2016 18:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Best aardig, wel jammer dat het in noord-België is.
Er gaan tegenwoordig gewoon goedkope Ryanair-vluchten vanuit zuid-Scandinavie hoor


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-02-2016 17:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 9 februari 2016 14:10 schreef Dirge for november het volgende:
20 tientjes?


Ja, ik begrijp nu dat men over het programma klaagt.

Inmiddels is het 2 tientjes geworden.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-02-2016 18:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Lullig als je je kaartje al hebt.

Fortarock praktijken.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2016 23:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

+ Bodyfarm
+ Death DTA


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-02-2016 23:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 februari 2016 23:32 schreef XXL het volgende:
+ Bodyfarm
+ Death DTA


Die staan niet op Dynamo metalfest maar doen een clubshow.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2016 23:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Owja. Ik zie het onder aan het nieuwsbericht.

Een warm up party op 17 april. Mooi op tijd. Heeft je lichaam iig 2 maanden de tijd om te herstellen na de warm up.

Edit:

Dank voor de snelle reactie. Wou net mijn ticket bestellen want Death had me zeker over de streep getrokken.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-02-2016 23:57]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 12-02-2016 23:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Obscura gaat ook mee op die tour trouwens.

Verderest gewoon oninteressant. Precies dezelfde package (min Obscura) stond vorig jaar ook al in Dynamo. Bosuil praktijken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-02-2016 0:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 februari 2016 23:50 schreef XXL het volgende:
Owja. Ik zie het onder aan het nieuwsbericht.

Een warm up party op 17 april. Mooi op tijd. Heeft je lichaam iig 2 maanden de tijd om te herstellen na de warm up.

Edit:

Dank voor de snelle reactie. Wou net mijn ticket bestellen want Death had me zeker over de streep getrokken.


Graag gedaan, dat was ook precies de reden dat ik dat postte. Ik had overigens aanvankelijk dezelfde overweging gemaakt. Dynamo metalfest wekt vooralsnog niet mijn interesse.

Die Death DTA clubshow echter, ben ik zeker weer bij net als vorig jaar: dit keer doen ze een Individual Thought Patterns tour.

Obscura support trouwens andere data, waar Bodyfarm dan weer niet bij is. Vind ikzelf qua support een beetje mager: vorig jaar stonden Loudblast en Abysmal Dawn in het voorprogramma te knallen en Massacre ook indien die niet al gesplit waren. Maar goed, deze show stond oorspronkelijk niet eens in NL gepland.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-02-2016 0:12]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-02-2016 19:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

+ Anthrax



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-02-2016 19:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Godver, moet ik straks enkel voor Anthrax naar DMF?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


freeze
Usericon van freeze
Posted 23-02-2016 15:13 by freeze Wijzig reactieProfiel van freezeQuote dit bericht

ik denk niet dat ze je missen als je niet komt


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-02-2016 16:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat komt mooi uit dan.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-02-2016 16:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik denk dat ik Anthrax ook niet zal missen als ik niet ga.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-02-2016 17:06 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2016 15:13 schreef freeze het volgende:
ik denk niet dat ze je missen als je niet komt


:')



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen