IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 14/06: Sunn O))) - Paradiso, Amsterdam Vorige pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-06-2016 1:44 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2016 14:24 schreef ColdheartMinor het volgende:
Het was verdomde gaaf in Paradiso. Hopelijk gauw weer. Blijft toch een hele mooie ervaring.

Ja, prachtig concert


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-06-2016 15:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wow. Just. Wow.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-06-2016 16:07 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Was het druk in Paradiso? In Gent was het bijna vol en iedereen bleef ook gedurende het hele optreden staan waardoor het lastig bier halen was. Weinig tot geen bekende stukken ook. Ik herkende alleen een stukje van Domkirke?

Lugubrum was ook beresterk ondanks de invalbassist. Een stuk (eerste nummer dacht ik met, improvisatie ook) van De Ware Hond, compleet met trompet en wortel(!), Herval, Kapitaalschuim, Albino de Congonummer en Vette Cuecken. Jammer dat die niet meer speeltijd mochten. Al hebben ze er toch nog vijf minuten bij gesmokkeld door eerder te beginnen.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-06-2016 17:05 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Jij gaat serieus naar een Sunn O))) show en verwacht dat ze nummers gaan spelen van hun platen?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-06-2016 20:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat deden ze alle vorige keren dat ik ze zag wel.

Misschien kunnen we dan snel weer een nieuwe plaat verwachten.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-06-2016 20:28]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-06-2016 16:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2016 17:05 schreef ColdheartMinor het volgende:
Jij gaat serieus naar een Sunn O))) show en verwacht dat ze nummers gaan spelen van hun platen?


Ik herkende wel wat. Het was volgens mij deels de set van Agarthi, maar dan gehussled. Oftewel toch wel wat Monoliths and Dimensions als ik me niet vergis.

Ik dacht eerder: jij gaat naar een Sunn O))) show om bier te drinken?

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 20-06-2016 16:26]



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-06-2016 18:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zou zo maar kunnen dat ze riffjes van bepaalde nummers spelen, dat wel. Zoals van het derde nummer van Monoliths & Dimentions. Maar hele nummers, nee. Lijkt me ook vrij lastig.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-06-2016 12:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

It's not a song. It's a feelin'. En iets met sexual healin' als ik die lui voor me zo zag.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-06-2016 12:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Lekker een pilletje erbij man, lekker man. Hey jij meisje, kom eens hier. *Lebber lebber*

Prima gezelschap inderdaad.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-06-2016 14:38 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

We hadden zo mee kunnen doen. Een aanraking was genoeg geweest



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen