IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Bands uit de jaren '90 die de tand des tijds doorstaan hebben. Vorige pagina
hellhun
Usericon van hellhun
Posted 30-04-2016 9:31 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Slayer - Undisputed Attitude


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-05-2016 12:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2016 9:31 schreef hellhun het volgende:
Slayer - Undisputed Attitude




... hoe de hazen lopen ...


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-05-2016 12:43 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik ken dat album nie eens.


En nu gaan we vegen


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-05-2016 14:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2016 9:31 schreef hellhun het volgende:
Slayer - Undisputed Attitude


Eensch.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 01-05-2016 21:43 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2016 8:56 schreef caron het volgende:
Ik peins dat Burzum en Transilvanian Hunger zowat alle BM na 2000 beïnvloed hebben.

Is er nadien nog iets interessants uitgekomen eigenlijk dat écht de moeite was? (Ik kan het me niet dictatoreren.)


Ik loop hier al even over na te denken en idd. Behalve dat dictatoreren. Dat zet ik even tussen haakjes, als ik U niet ontrief.




VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-05-2016 9:21 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Vooral de jaren rond 2000, Craft, Nargaroth, wat een clowneskerie.

Heel dat nidrosian gedoe, de naam is cooler dan al hetgeen waarvoor het staat.

"Nidrosian"
Cool.


En nu gaan we vegen


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-05-2016 9:26 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2016 21:43 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik loop hier al even over na te denken en idd. Behalve dat dictatoreren. Dat zet ik even tussen haakjes, als ik U niet ontrief.



Deathspell Omega


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 02-05-2016 11:40 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Dat zou ik even moeten terug beluisteren, want dat weet ik niet zo goed meer. Maar dat was toch ook een beetje darkthronerig, oudere spul? Dat staat me nog vaag bij.




VIESPEUK!!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-05-2016 11:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Op het vroege werk is zeker nog Darkthrone te horen, maar vanaf "Si Monvmentvm Requires, Circvmspice" echt niet meer.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-05-2016 13:35 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja, laten we effe pseudo-intellectueel gaan doen.


En nu gaan we vegen


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-05-2016 13:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2016 11:52 schreef bokkie666 het volgende:
Op het vroege werk is zeker nog Darkthrone te horen, maar vanaf "Si Monvmentvm Requires, Circvmspice" echt niet meer.


Maar die plaat kwam toch na de millenniumwisseling uit?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-05-2016 13:44 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Helaba, in de bandnaam staat dus wel degelijk "omega".

Serieuze shizzle dus.

Net zoals het gebruik van Latijn. Black metal post 2000, één serieuze zaak.


En nu gaan we vegen


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-05-2016 13:44 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2016 13:40 schreef iPim het volgende:
Maar die plaat kwam toch na de millenniumwisseling uit?

s er nadien nog iets interessants uitgekomen eigenlijk dat écht de moeite was? (Ik kan het me niet dictatoreren.)

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-05-2016 13:45]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-05-2016 13:52 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ten eerste, het zijn Fransen.

Ten tweede, het is Deathspell Omega.


En nu gaan we vegen


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-05-2016 14:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2016 13:44 schreef bokkie666 het volgende:
s er nadien nog iets interessants uitgekomen eigenlijk dat écht de moeite was? (Ik kan het me niet dictatoreren.)


Sarry


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 02-05-2016 21:20 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2016 9:21 schreef caron het volgende:
Vooral de jaren rond 2000, Craft, Nargaroth, wat een clowneskerie.

Heel dat nidrosian gedoe, de naam is cooler dan al hetgeen waarvoor het staat.

"Nidrosian"
Cool.


Rond 2000 was er een invloed van industrial bij de grote namen, DHG, Satyricon, Mayhem, Thorns etc..(Mysticum al veel eerder en was meer een pure mix van hardcore house en black metal),was achteraf een kleine storm helaas.

Craft, Armagedda en Koldbrann, haal ik altijd door elkaar maar zeker niet slecht.

Jahreszeiten van Nargaroth is een hele lekkere plaat, bij vlagen geniaal, waar de black metal zang het manco is.

Bands als Shining, Silencer, Watain, Leviathan, Weakling, Dub Buk, Plutonium, Ad Hominem, Darkspace en 8 miljard anderen allen na 2000.

Denk ik......



[Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 02-05-2016 21:22]


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-05-2016 21:26 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Het is ok hoor


En nu gaan we vegen


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 02-05-2016 22:47 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

Gorefest!.........Daarom kwamen ze een eeuw later terug om het nog eens te laten zien


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 02-05-2016 22:48 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Het Belgische caronneke snapt het weer eens totaal niet, zoveel is wel weer duidelijk. Vooral gezien Deathspell Omega en de Franse black metal.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 02-05-2016 22:49]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-05-2016 6:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Het is ok hoor


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 05-05-2016 19:46 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2016 11:52 schreef bokkie666 het volgende:
Op het vroege werk is zeker nog Darkthrone te horen, maar vanaf "Si Monvmentvm Requires, Circvmspice" echt niet meer.


Maar eens even opgezocht. Dat intro vond ik iig erg sterk.

Maar ik hoor het probleem al. Fiks akkoorden schuiven op hele snelle drums. Ja, daar hou ik gewoon niet zo van, van dat soort black metal. Maar dat ligt aan mij, gewoon niet mijn smaak.




VIESPEUK!!!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 07-05-2016 2:41 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

als we het over 1986 zijn de beste platen de niet zo heel bekende platen zoals awaken the guardian of the deluge.


meer jaren 90 en grappig is hoe sterk de gemiddelde eerste albums waren van de verschillende finse death metal bands en dat ze daarna praktisch allemaal op de bek gingen met de 2de plaat. Dat convulse nog een goede death'n roll album afleverde als 2de plaat is zon beetje de enige uitzondering.




Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-05-2016 6:20 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 7 mei 2016 2:41 schreef tomcat ha het volgende:
als we het over 1986 zijn de beste platen de niet zo heel bekende platen zoals awaken the guardian



When your people matter, menstrual health matters


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-05-2016 8:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2016 2:41 schreef tomcat ha het volgende:
als we het over 1986 zijn de beste platen de niet zo heel bekende platen zoals awaken the guardian of the deluge.


meer jaren 90 en grappig is hoe sterk de gemiddelde eerste albums waren van de verschillende finse death metal bands en dat ze daarna praktisch allemaal op de bek gingen met de 2de plaat. Dat convulse nog een goede death'n roll album afleverde als 2de plaat is zon beetje de enige uitzondering.




Die eerste van Convulse was echt niet goed, vergis je niet.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen