IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 29-01-2017 9:46 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ik heb helemaal geen overlappingen!


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 29-01-2017 13:59 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Net eens de bands overlopen/beluisterd die ik niet kende. Staat toch wel veel grind & brutal death op de affiche dat me totaal niks zegt. Soit, het zorgt wel voor pauzemomenten en het feit dat ik geen overlappingen heb. UADA daarentegen is wel een leuke ontdekking. Doet me fel aan Dissection denken.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2017 14:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 29 januari 2017 9:46 schreef ex-filosofem het volgende:
Ik heb helemaal geen overlappingen!


Handig bij het pissen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-01-2017 21:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Sinister/Birdflesh is de enige waar ik moeite mee heb, voor de rest prima schema.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 29-01-2017 22:44 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 29 januari 2017 21:51 schreef MetalJan het volgende:
Sinister/Birdflesh is de enige waar ik moeite mee heb, voor de rest prima schema.


Dit is er voor mij ook 1, maar ik ga voor Birdflesh, want die heb ik nog nooit gezien.


5 Euro's? Op je muil!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-01-2017 7:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zondag is het voor mij een en al overlappingen..


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 01-02-2017 20:39 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

heb zelf dit in elkaar gedraaid.
http://clashfinder.com/s/netherlandsdeathfest2017/?user=tomcat_ha&
minder overlappingen dan ik dacht. Weet alleen nog niet zo goed wat ik tussen antigame en gride ga doen op zaterdag.
Candlemass wil ik wel zien maar toch redelijk vaak gezien de laatste jaren en Cianide staat redelijk hoog op mijn afstreep lijstje.
Jammer van Grave Miasma vs Vastum en pseudogod is ook een beetje onhandig getimed. Graag gezien dat ze tegelijkertijd met Abbath zouden spelen.
Demolition Hammer ga ik sws zien op KIT.
Ik vind het jammer dat er geen alternatieven zijn voor de headliners. Als er gewoon 1 band zou spelen tegelijkertijd zou er ook wat meer lucht in de schema komen.

De extra bands zijn wel oke maar Uada is toch echt een overhypte zak saaiheid.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-02-2017 22:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2017 20:39 schreef tomcat ha het volgende:
heb zelf dit in elkaar gedraaid.
http://clashfinder.com/s/netherlandsdeathfest2017/?user=tomcat_ha&
minder overlappingen dan ik dacht. Weet alleen nog niet zo goed wat ik tussen antigame en gride ga doen op zaterdag.
.


Handig zo'n schema voor jezelf

Ga Defeated Sanity kijken. Spelen een speciale Dharmata set met Max Phelps op zang (Cynic, Death DTA)


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 02-02-2017 22:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

iedereen kan zelf zon schema maken op die site erg handig.
ik heb niets met defeated sanity maar wel wat met impaled nazarene, death toll 80, lycanthrophy en kerasphorus



Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-02-2017 11:16 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nog 4 dagen!!


5 Euro's? Op je muil!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-02-2017 21:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zin in!


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 28-02-2017 1:34 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Dead Congregation en Pseudogod, gaat dat zien, heren.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-02-2017 2:52 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2017 22:09 schreef tomcat ha het volgende:
iedereen kan zelf zon schema maken op die site erg handig.
ik heb niets met defeated sanity maar wel wat met impaled nazarene, death toll 80, lycanthrophy en kerasphorus


Ik heb iets met hoofdletters.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 28-02-2017 3:04]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 03-03-2017 11:56 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Straks die kant maar eens op

Voor de geinteresseerden, www.goddess.nl staat er op de markt, we staan tegenover de 013 in dat gebouwtje.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 04-03-2017 12:31 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Op zondag opent DEATHROW uit Italië en presenteert daar tevens de gloednieuwe straalschijf:


https://soundcloud.com/new_era_productions/deathrow-neverending-rain



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-03-2017 19:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Prima vermaakt gisteren, alleen jammer dat vanaf Terrorizer het tijdschema op het hoofdpodium overlapte met het tweede podium. Daardoor helaas Terrorizer en Bloodbath moeten missen, al waren Wormrot en Martyrdöd gelukkig wel moddervet!

In AsIce stijl:

+++
Wormrot (WOW!)

++
Martyrdöd
Iron Lung (fucking hard)
Repulsion (stukken beter dan toen ik ze zag op Neurotic Deathfest 2013)

+
Exhumed
Collision

+/-
Discharge
Ingrowing

-
Brodequin
Svartidaudi missen in verband met de te halen nachttrein

De bredere programmering van Netherlands Deathfest in vergelijking met Neurotic Deathfest bevalt me erg goed. Ik kom met plezier voor de wat meer powerviolence/hardcore-gerichte bandjes zoals Primitive Man, Magrudergrind, Wormrot, Iron Lung, Infest e.d. Ook de toevoeging van wat meer black op de andere dagen lijkt me een goede ontwikkeling. Gek genoeg mis ik juist de wat modernere death metal waar je op Neurotic Deathfest altijd mee doodgegooid werd, zoals Misery Index, Hour Of Penance, Immolation, Origin, Cattle Decapitation, Aborted, Gorguts, Beneath The Massacre, Gorod, dat soort spul.


[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 04-03-2017 19:38]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 05-03-2017 2:12 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

In Asice stijl een postje doen ... dat forum bestaat allang niet meer.. wel jammer.. ik mis dat forum nog elke dag.


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-03-2017 2:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2017 2:12 schreef TUFKAM het volgende:
dat forum bestaat allang niet meer


dus?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 05-03-2017 23:27 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Dat je het er dan nog over hebt.


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-03-2017 23:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2017 23:27 schreef TUFKAM het volgende:
Dat je het er dan nog over hebt.


en waarom is dat precies problematisch?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 06-03-2017 0:02 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

iets met oude koeien enzo


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-03-2017 0:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2017 0:02 schreef TUFKAM het volgende:
iets met oude koeien enzo


aha.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-03-2017 10:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Het was me allemaal weer wat zeg, nou nou.

Hoogtepuntjes: Collision, Exhumed, Repulsion, Abbath, Triptykon, Dead Congregation en de cocktailbar (met name de Tequilla Smashed Face).

Groetjes en tot volgend jaar!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-03-2017 12:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooi weekend gehad.

Hoogtepunten: Candlemass, Dead Congregation, Svartidaudi en Grave Miasma.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-03-2017 16:28 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Vrijdag:
Repulsion was wederom erg goed, wel net een beetje minder dan op roadburn vorig jaar maar die ex magrudergrind drummer was toch echt een schot in de roos qua nieuwe drummer keuze.
Discharge eindelijk gezien maar het geluid was verbloemde de andere reden waarom ze zo goed waren. Die nieuwe zanger doet het wel prima.
Iron Lung was erg gaaf maar helaas door de lichte uitloop van Repulsion begin van de set gemist en dat telt wel bij een band die maar 20min op zijn meest heeft gespeeld.
Terrorizer alleen begin van gezien maar klonk wel leuk, wel duidelijk slordiger dan de vorige keer toen nog op neurotic natuurlijk.
Wormrot ging HARD.
Bloodbath ook alleen begin van gezien en man Nick Holmes moet er gewoon mee ophouden.
Martyrdod was erg gaaf.

Zaterdag:
Dead Congregation was wederom erg goed jammer alleen dat ze geen teeth into red speelden.
Goat Torment was net zoals in Utrecht vorig jaar erg leuk.
Antigama was ook best behoorlijk maar de gitaren verdwenen een beetje in de mix.
Inferia niet gezien maar heb met de gitarist gepraat en ja alle finse cliches bleken weer te kloppen. Hij begon binnen 5 minuten over problemen in zijn leven en zijn alcohol probleem.
Kerasphorus was ik wel benieuwd naar maar kon echt helemaal niets met de gitaar geluid. Kon er niets van maken en dit komt van iemand die Revenge live wel goed vond.
Death Toll 80k was goed. Niet echt een normale grindsfeer een beetje een black metal sfeer eigenlijk maar dan wel door een grindcore band.
Lycanthrophy was een beetje een teleurstelling. De platen gaan allemaal keihard maar live speelden ze eigenlijk heel ingetogen en dat heurt niet bij fastcore.
Gride was gewoon leuke grindcore zonder poespas.
Candlemass was goed maar natuurlijk kwam het niet in de buurt van die Epicus set op roadburn een paar jaar terug maar ja dat is ook niet realistisch om te verwachten.
Cianide ging hard, speelden ook veel uptempo nummers had er wel wat meer langzamere nummers tussen gekund maar dat zeg ik meer omdat er al veel bands snel speelden op het festival.
Horna was goed niets op aan te merken.

Zondag:
Corpsessed was een erg goede manier om de dag te beginnen. Duidelijk een van de betere Incantation navolgelingen.
God Macabre was iets minder dan die keer op neurotic maar dat was meer omdat alles toen PRECIES klopte. The Winterlong blijft een van mijn absolute favoriete platen en op zondag werd dat nog eens bevestigd.
Vastum was de grote verassing van het festival. Hun Ideeën kwamen eigenlijk veel beter uit de verf dan op de platen en de zanger was een erg leuke frontman.
Convulse was op zich leuk maar pakte nooit echt. Een reflectie van hun positie in de klassieke Finse death metal pantheon.
Demolition Hammer ging hard, ik had al hoge verwachtingen na het zien van de beelden van hun optreden op MDF en ze maakten het volledig waar.
Triptykon was wel leuk, duidelijk toch het minst pakkende van alle keren dat ik ze gezien heb.
Hooded Menace trad op met een nieuwe zanger, toch duidelijk een stap achteruit maar voor de rest meer dan goed.
Impaled was grappig maar uiteindelijk monotoon.

Al met al een geslaagde editie heb zin in volgend jaar. Hopelijk weer met iets meer crust en wat minder grindcore. Er mag op zich van mij wel ook wel wat meer traditionele metal zoals op MDF zelf en ik hoop voor wederom weer een klassieke Finse death metal band liefste Demigod.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen