IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : GNOD [psych/industrial/postpunk] Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-05-2018 0:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zojuist in dB's gezien en dat klapte er inderdaad hard op! Vet optreden, waarbij de twee dames van Insect Ark ook een paar nummers meededen voor de ultieme chaos.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-05-2018 16:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2018 10:42 schreef HierIsMike het volgende:
Gisteren Gnod voor de eerste keer live meegemaakt (Hall of Fame, Tilburg) en dat was een van de beste shows die ik ooit heb gezien. Gnod vernietigde de Hall of Fame gewoon op een niveau van intensiteit dat ik alleen nog maar eerder bij Swans heb meegemaakt. Fysieke ervaring, helemaal kapot gaan. Twee drummers die feilloos op elkaar ingespeeld zijn, elkaars partijen fenomenaal aanvullen of juist als één front donderen. Een set die voornamelijk bestond uit materiaal van JUST SAY NO TO THE PSYCHO RIGHT​-​WING CAPITALIST FASCIST INDUSTRIAL DEATH MACHINE en het nieuwe Chapel Perilous, een Gnod-stijl die mij ontzettend bevalt; dissonante repetitieve noiserock met een smerige punkrand eraan. Het absolute hoogtepunt was de uitvoering van Bodies for Money met zijn ronduit asociale openingsriff die zich ontpopte tot een gruwelijk intense psychedelische workout. Gnod speelde een uur met al zijn ziel en zaligheid. Het publiek riep voor meer, maar Gnod was op.


Goed gezegd! Ondanks korte set show van het jaar. Bam!



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen