IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : EK voetbal 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2016 15:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De lul.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2016 15:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja het zit me hoog. Met je flood protection.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 22-06-2016 15:54 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Oh ik ben het volledig met je eens hoor.
Die man is echt niet wijs.
Selecteer een team met spelers die mijn voetbalkwaliteiten hebben en het lijkt nog minder ergens op. Ongeacht het systeem.
Die idioot is echt een nog slechtere coach dan Hiddink voor hem was. Hij moet godsamme ook zijn 020-bril eens afzetten bij het selecteren.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2016 16:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2016 15:54 schreef Mark het volgende:
Ja het zit me hoog. Met je flood protection.

Rustig tot 15 tellen voor je iets zegt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-06-2016 18:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

5-3-2, da's enkel om zijn zoon erin te krijgen.

Geïntroduceerd door Von Gaahl, maar die mankeert ook heel wat.

5-3-2 of 3-5-2 is hopeloos achterhaald. Ik heb het systeem van Conte niet echt geanalyseerd maar in balbezit zaten daar echte patronen in, en da's uiteraard belangrijker.


En nu gaan we vegen


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-06-2016 18:27 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Portugal terecht achter. Héérlijk om te zien. Raar spel laten ze zien. Alleen maar op lange ballen spelen. En elke keer loopt het halverwege de helft van Hongarije averechts omdat zij wel weten hoe ze moeten verdedigen.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-06-2016 18:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Voor wie het moest interesseren, ik sta in de top 27 van de officiële Belgacom-pronostiek.

Protugal eruit had ik ook voorspeld, straks gaan we Christina zien wenen.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-06-2016 18:43 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2016 18:27 schreef ColdheartMinor het volgende:
Portugal terecht achter. Héérlijk om te zien. Raar spel laten ze zien. Alleen maar op lange ballen spelen. En elke keer loopt het halverwege de helft van Hongarije averechts omdat zij wel weten hoe ze moeten verdedigen.


Die hebben nie eens een spits, die naam waardig.

Nani
Quaresma
Christina


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-06-2016 19:28 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2016 15:04 schreef Mark het volgende:
Allejezus wat is het toch een huilie-huilie, die Blind:


Het grote publiek in Nederland ziet het graag wat offensiever allemaal. "Maar", zegt Blind. "Pers en publiek zijn daar wel dubbel in, vind ik. Italië krijgt momenteel in Nederland juist alle credits terwijl ze 5-3-2 spelen. Als zij het doen is het geweldig. En hoor je op tv zeggen dat Conte als trainer een genie is."


Ja, als zij het doen wel. Als jij het doet ziet het eruit als een krolse kat met reuma. Dwaas.


Wanneer heeft Blind dat gezegd? Als het een uitspraak van de laatste dagen is, moet de KNVB hem stante pede ontslaan. Er is een EK aan de gang, waar 'we' mede dankzij Blind&co niet bij zijn. Het lijkt me dan verstandig om als Blind vooral heel hard te zwijgen, alle wedstrijden te zien en daar lessen uit te trekken. Wat een pisvlek.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2016 19:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nou volg ik voetbal eigenlijk totaal niet, maar ik meen me van wat ik er tijdens het vorige EK en het laatste WK van heb meegekregen toch te herinneren dat Italie soort van speelt met 11 keepers.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2016 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



GO SWEDEN!!


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2016 20:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Boeeee

Edit: Je ziet, voetbal wakkert de intelligentie los.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-06-2016 20:27]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2016 20:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waseggie?


signature


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 22-06-2016 21:20 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Los wakkeren van de intelligentie. Door het voetbal. Weetjewel weetjeniet.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2016 21:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Intelligentie staat sowieso los van voetbal.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 22-06-2016 21:38 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Veyenoord!

edit: kent natuurlijk niet iedereen.






[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 22-06-2016 21:44]


VIESPEUK!!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-06-2016 21:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hongarije - Portugal was een leuke pot


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-06-2016 21:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

België overtuigt vooralsnog opnieuw niet, wat mij betreft.

EDIT: Ibrahimovic was echt maar randje buitenspel. Geen pech voor België daar.

EDIT2: Wel lekker binnengeschoten. Dat wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-06-2016 22:43]



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 22-06-2016 22:55 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Felicitaties aan onze Belgische zm'ers.




VIESPEUK!!!


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 22-06-2016 22:56 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Gezien de wedstrijden van vandaag vliegt België er tegen Hongarije uit.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-06-2016 23:03 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat Zweden bakte er ontstellend weinig van zeg. Wat een nachtkaars voor Zlatan. Dan kun je van CR7 zeggen wat je wilt, maar die was dan nog bepalend voor Portugal.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2016 23:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een zzzz


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2016 23:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Flauwe match, we kunnen er blijkbaar niet tegen als we opgejaagd worden. Maar wat een goal! Wauw.

[Twee keer "we" voor WMP]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-06-2016 23:44 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2016 21:44 schreef Negatieveling het volgende:
België overtuigt vooralsnog opnieuw niet, wat mij betreft.

EDIT: Ibrahimovic was echt maar randje buitenspel. Geen pech voor België daar.

EDIT2: Wel lekker binnengeschoten. Dat wel.
De scheids floot voor gevaarlijk spel en niet voor buitenspel schijnt. Alsnog dubieus.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 23-06-2016 0:05 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 22 juni 2016 23:25 schreef BenKnuckles het volgende:
Flauwe match, we kunnen er blijkbaar niet tegen als we opgejaagd worden. Maar wat een goal! Wauw.

[Twee keer "we" voor WMP]


Die bal werd onderweg aangeraakt door een Zweeds achterwerk, anders was ie vast niet zo mooi geweest.


5 Euro's? Op je muil!!


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen