IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : EK voetbal 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 24-06-2016 18:03 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2016 22:21 schreef caron het volgende:
Ochot ja, dat waren die ventjes die in de weg liepen tegen Spanje.


turkije deed het beter tegen spanje dan tegen kroatie. Alleen ging het compleet mis na die tegen doelpunten. Ze hadden zeker de openingsdoelpunt kunnen maken. Turkije vond ik sws het minst goed georganiseerd staan van alle ploegen dit EK. Ik gun het ierland in iedergeval wel alleen portugal niet

quote:
Op 24 juni 2016 5:53 schreef caron het volgende:

En die ene keer dat ze gewonnen hebben, allemaal toeterend de stad rond.


ik weet nog goed de vorige keer dat Turkije mee deed op het ek in 2008. De zelfde mensen die toen rond reden en toeterden als turkije won waren ook aan het party machen toen nederland in de groepsfase iedereen omver beukte.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-06-2016 8:22 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Kroatië eruit, nu kan het nie meer mis gaan voor de finale!


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-06-2016 14:53 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zonde dat Kroatië zichzelf gisteren zo'n slechte dienst heeft bewezen. België zal het vanavond denk ik bepaald niet makkelijk gaan krijgen. Echt niet.

EDIT: deze scheidsrechter is alvast niet benauwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 26-06-2016 15:03]



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-06-2016 15:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ierland!!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 26-06-2016 16:27 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2016 15:08 schreef De Vieze Man het volgende:


Die Griezmann, die vind ik juist wel goed. Maar goed.










VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-06-2016 18:45 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Duitsland is wel lekker aan het ballen hoor.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-06-2016 20:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-06-2016 21:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Hebben die Hongaren acute heimwee of zo?



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 26-06-2016 22:35 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Bam! 3-0

Lekker, hoor!

edit: 0-4, sorry




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 26-06-2016 22:46]


VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-06-2016 22:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Oeh Oeh. Wat heb ik gemist?

Ik was ff drukker met het kijken naar Stormageddon op Syfy.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-06-2016 22:48 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

België laat eindelijk overtuigend zien hoe goed ze zijn.


5 Euro's? Op je muil!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-06-2016 22:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Op een 4-0 overwinning valt natuurlijk niks af te dingen, maar ik heb op de een of andere manier nog steeds niet het idee dat ik naar een serieuze titelkandidaat heb gekeken.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-06-2016 22:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2016 22:48 schreef Sgeiterdt het volgende:
België laat eindelijk overtuigend zien hoe goed ze zijn.


Ok. Dan stel ik me vast in op een humeurige collega omdat hij niet op zijn hongaarse vriendin mocht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-06-2016 22:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Achterin ziet Belgie er nog steeds wankel uit, maar ze groeien wel in het toernooi. Dit was echt de ideale tegenstander, want tegen Wales krijg je deze ruimte niet. Dus hopelijk hebben de buren wat zelfvertrouwen getankt met deze wedstrijd. Hazard lijkt wakker en dat kan het verschil gaan maken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-06-2016 22:55 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2016 22:53 schreef XXL het volgende:
Ok. Dan stel ik me vast in op een humeurige collega omdat hij niet op zijn hongaarse vriendin mocht.


Nou ja, misschien neemt ze een voorbeeld aan de nationale ploeg en gaat ze zonder dat er echt druk op haar wordt uitgeoefend op haar rug liggen.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-06-2016 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Hongarije speelde vooral zwak, maar een aantal heerlijke flitsen die Courtois werk gaven. Maar wat een heerlijke tweede helft van de Belgen. Tegen Wales wordt het stukken moeilijker (zeker zonder Vermaelen), maar als ze zo kunnen spelen... Fantastisch.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-06-2016 23:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De Hongaren hadden wel een goede teamgenoot aan die scheidsrechter. Het zag gewoon geel voor mijn ogen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-06-2016 23:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Het kan aan mij liggen, maar ik vind het allemaal niet overtuigend, het hele EK niet. Behalve Duitsland, maar ook die gaan nog niet 100%.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-06-2016 23:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

en mag Tom Egberts aub met pensioen?


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 26-06-2016 23:42 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2016 23:37 schreef Spirit In Black het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het allemaal niet overtuigend, het hele EK niet. Behalve Duitsland, maar ook die gaan nog niet 100%.







VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-06-2016 0:54 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Lukaku en Mertens zwakste schakels.
De ene loopt verschrikkelijk dom, de andere is niet overtuigend in zijn acties.

Hun vervangers scoorden allebei, Bats en YFC erin dus volgende match.

Verdediging wankel? Toby scoorde en Courtois is er nog altijd, die weer twee gemaakte goals eruit hield.
Wales wordt een hapje en Portugal moeten we ook niet vrezen.

Enkel de finale tegen Spanje/Duitsland kan nog spannend worden.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-06-2016 0:56 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2016 22:50 schreef Negatieveling het volgende:
Op een 4-0 overwinning valt natuurlijk niks af te dingen, maar ik heb op de een of andere manier nog steeds niet het idee dat ik naar een serieuze titelkandidaat heb gekeken.


Noch Spanje noch Duitsland hebben een Hazard.

Ozil en Iniesta goeie passing rate maar zij hebben die actie niet+afwerking.


En nu gaan we vegen


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-06-2016 10:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Een makkelijke overwinning gisteren, zoals verwacht, maar dit keer ook nog eens met erg goed voetbal. Wales wordt ook een makkie. En al drie wedstrijden achter elkaar de nul gehouden, dus met de verdediging zit het ook wel goed. Ja er wordt weleens op het doel van Courbois geschoten, dat krijg je als je niet met 10 man voor de goal gaat liggen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2016 10:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2016 23:37 schreef Spirit In Black het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het allemaal niet overtuigend, het hele EK niet. Behalve Duitsland, maar ook die gaan nog niet 100%.


Dat is de afgelopen 3-4 toernooien al het geval. De kleinere ploegen worden steeds beter in de organisatie en gokken volledig op de counter of een foutje. Daardoor zie je dat de traditioneel grote teams steeds vaker door een muur van verdedigers heen moeten, het aantal doelpunten omlaag gaat, en een groot aantal aanvallende acties gewoon gesmoord wordt.

Dat is ook de reden dat zo veel doelpunten in de groepsfase vielen in de laatste minuten of zelfs de blessuretijd; tegen die tijd is de fut eruit bij de verdedigende partij en begint aanhoudende druk zich uit te betalen. Het is de nieuwe realiteit van het internationale voetbal. En hoe meer kleine landen ze toelaten op deze toernooien, hoe erger dit zal worden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2016 10:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 0:54 schreef caron het volgende:
Verdediging wankel? Toby scoorde en Courtois is er nog altijd, die weer twee gemaakte goals eruit hield.


Het feit dat een matig spelend Hongarije 2-3 opgelegde kansen kreeg lijkt me anders toch reden tot zorg. Op papier heb je een prima verdediging staan, maar wederom is het organisatorisch nog altijd een beetje een janboel. Courtois heb je inderdaad een prima doelman aan.

Wales moet zeker te doen zijn, want je hoeft eigenlijk alleen maar Bale aan banden te leggen. Probleem is dat ik Belgie nog wel een paar vrije trappen zie weggeven rond de 20-30 meter van het doel. Dus Courtois zal ongetwijfeld wel een paar keer aan de bak moeten.

Portugal of Polen moeten ook geen probleem zijn voor Belgie. Je zit echt aan de goede kant van het schema wat dat betreft. Finale Belgie - Duitsland zie ik wel gebeuren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen