IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : EK voetbal 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-06-2016 11:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 0:54 schreef caron het volgende:
Lukaku en Mertens zwakste schakels.
De ene loopt verschrikkelijk dom, de andere is niet overtuigend in zijn acties.

Hun vervangers scoorden allebei, Bats en YFC erin dus volgende match.

Verdediging wankel? Toby scoorde en Courtois is er nog altijd, die weer twee gemaakte goals eruit hield.
Wales wordt een hapje en Portugal moeten we ook niet vrezen.

Enkel de finale tegen Spanje/Duitsland kan nog spannend worden.


Een Belg met zelfoverschatting, hoezee, hoezee!


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 27-06-2016 11:03 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 10:28 schreef Mark het volgende:
Het feit dat een matig spelend Hongarije 2-3 opgelegde kansen kreeg lijkt me anders toch reden tot zorg.


Dit, Hongarije heeft bij momenten toch getoond hoe een betere ploeg ons pijn kan doen.

Verder was een een sterke match, maar net als de VS vorig jaar: als een zwakkere ploeg ons zo open laat spelen, hebben we natuurlijk de voetballers om hen volledig af te maken.

Wales heeft al een paar keer bewezen dat ze het iets beter gesloten kunnen houden en ze zijn veel sterker in de tegenaanval dan Hongarije.

Al moeten we ze ook gewoon kloppen natuurlijk.


DEATH FUCKING METAL


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2016 11:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Uiteraard. Op papier moet Engeland vanavond ook een makkie hebben aan IJsland. Het probleem is alleen dat de druk van de verwachting bij de favoriete ploeg ligt en Belgie nog steeds redelijk fragiel oogt waar het op team spirit aankomt. Dus als die openingsgoal lang uitblijft, dan kruipt de frustratie in de ploeg en dan kan een vrije trap van Bale opeens dodelijk zijn. Maar normaliter moet Belgie inderdaad gewoon Wales kunnen kloppen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-06-2016 12:10 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 10:28 schreef Mark het volgende:
Het feit dat een matig spelend Hongarije 2-3 opgelegde kansen kreeg lijkt me anders toch reden tot zorg. Op papier heb je een prima verdediging staan, maar wederom is het organisatorisch nog altijd een beetje een janboel. Courtois heb je inderdaad een prima doelman aan.

Wales moet zeker te doen zijn, want je hoeft eigenlijk alleen maar Bale aan banden te leggen. Probleem is dat ik Belgie nog wel een paar vrije trappen zie weggeven rond de 20-30 meter van het doel. Dus Courtois zal ongetwijfeld wel een paar keer aan de bak moeten.

Portugal of Polen moeten ook geen probleem zijn voor Belgie. Je zit echt aan de goede kant van het schema wat dat betreft. Finale Belgie - Duitsland zie ik wel gebeuren.


Hongarije stond ook bekend om zijn afstandsschoten dus die vlieger gaat niet op.

Hongarije makkelijk, tja, ze speelden wel gelijk van Portugal en die schakelden Kroatië uit.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-06-2016 12:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 11:03 schreef zdark het volgende:


Verder was een een sterke match, maar net als de VS vorig jaar: als een zwakkere ploeg ons zo open laat spelen, hebben we natuurlijk de voetballers om hen volledig af te maken.




Net niet.

Heb jij die match wel gezien?


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-06-2016 12:13 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

België > Hongarije
Hongarije = Portugal
POrtugal > Kroatië
Kroatië > Spanje

Hoezee, hoezee


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-06-2016 12:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Frankrijk wint nipt tegen Ierland, Portugal gelijk tegen Hongarije.

Maar als wij er tegen spelen, zijn ze maatig.


En nu gaan we vegen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2016 13:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hoogmoed etc.

Sowieso zijn al de teams die jij noemt tot dusverre uiterst matig geweest. Het is het toernooi van de kleine ploegjes tot dusverre. Voetballend is het matigheid troef. Spanje stelt zwaar teleur, Duitsland stelt teleur, Portugal is dramatisch, Italie is wisselvallig, en Engeland heeft ook nog niks laten zien. En Frankrijk legde het haast af tegen Noord-Ierland.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-06-2016 13:20]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-06-2016 13:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Maar, er is een kans dat België kan winnen, finale ligt in het verschiet door de makkelijke loting. Ik gok toch Italië (eerst Spanje opzij zetten...) of Duitsland.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2016 13:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Absoluut. Ik zie, vooral met deze loting, Belgie als een voorname titelkandidaat. Je mist zowat alle op papier echt enge landen (Frankrijk, Italie, Spanje, Duitsland) tot in de finale. En de finale moet met de mogelijke tegenstanders in het verschiet voor België gewoon haalbaar zijn met de kwaliteit in dit elftal.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-06-2016 13:53 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Natuurlijk is het wel een feit dat België de ruimte kreeg om hun spel te spelen, maar dan is het je eigen verdienste om de klus op deze wijze te klaren.

Ok, ik ben het er ook wel mee eens dat het tot nu toe een matig EK is. Toch wanneer je kijkt naar de geleverde kwaliteit van de aanvallende ploegen.
Maar tot nu toe vond ik Duitsland, Kroatië en België de enige ploegen die op momenten hebben kunnen overtuigen. Gezien de Kroaten al naar huis zijn moet een finale België - Duitsland zeker mogelijk zijn.

Veel zal afhangen van hoe België zelf durft te spelen. Ik zit al langer te hopen dat ze ook tegen sterkere ploegen vol durven te gaan voor hun eigen aanvallende spel.

Ik denk dat na gisteren geen enkel land graag tegen België wil spelen, toch niet wanneer ze het zelf aandurven om met de instelling te spelen zoals tegen Hongarije.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-06-2016 14:53 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Zoals al gezegd, het tiki-taka van Spanje wordt afgestraft door verticaliteit (cfr. Kroatië) en die hebben wij, met Hazard, KDB en YFC.

Duitsland heeft een wankele defensie, met Howedes, Mustafi en Hummels.

Frankrijk heeft weinig aansluiting tussen Pogba en de voorste drie, er is geen fuhrer.

Geen enkel ander land heeft een fuhrer.
Wij wel.


En nu gaan we vegen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2016 16:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Alleen hebben jullie te veel Fuhrers en te weinig waterdragers.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-06-2016 17:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 13:19 schreef Mark het volgende:
Sowieso zijn al de teams die jij noemt tot dusverre uiterst matig geweest. Het is het toernooi van de kleine ploegjes tot dusverre. Voetballend is het matigheid troef. Spanje stelt zwaar teleur, Duitsland stelt teleur, Portugal is dramatisch, Italie is wisselvallig, en Engeland heeft ook nog niks laten zien. En Frankrijk legde het haast af tegen Noord-Ierland.


Zelden zoveel nonsens gelezen.

Maar goed. Zin in de wedstrijden van vanavond. Hoop op een stunt van IJsland.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2016 17:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goed onderbouwd Maar jij vind het dus wel een kwalitatief hoogstaand toernooi?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-06-2016 18:41 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 13:19 schreef Mark het volgende:
Hoogmoed etc.

Sowieso zijn al de teams die jij noemt tot dusverre uiterst matig geweest. Het is het toernooi van de kleine ploegjes tot dusverre. Voetballend is het matigheid troef. Spanje stelt zwaar teleur, Duitsland stelt teleur, Portugal is dramatisch, Italie is wisselvallig, en Engeland heeft ook nog niks laten zien. En Frankrijk legde het haast af tegen Noord-Ierland.


Duitsland stelt wat mij betreft toch nog niet teleur hoor. Goed, in de poule hebben ze misschien niet het achterste van hun tong laten zien, maar tegen Slowakije zag het er al een stuk beter uit. Daar komt het wel goed mee - zoals altijd.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-06-2016 20:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Gaat Italië weer cannelloni maken van België? Ze zijn iig goed op weg. :-)

Jammer dat ze eerst tegen Duitsland moeten, maar die hebben het vaker moeilijk tegen de blauwen.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 27-06-2016 22:52 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ijsland. Goed gedaan, zeg. Belgische commentaar was trouwens beter.




VIESPEUK!!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2016 22:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Deze Brexit is veel leuker!!!

En Italië, mijn reserveland, ook nog de overwinning behaald tegen Spanje, mooie dag zo.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 27-06-2016 22:58]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 27-06-2016 22:58 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht






VIESPEUK!!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-06-2016 23:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

1 woord dat op gaat voor beide wedstrijden: GRINTA!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-06-2016 23:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Een boel chagrijnige Engelsen hier in de stad. Geniet0n!

IJsland wordt met de wedstrijd sympathieker.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-06-2016 0:21]



Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-06-2016 23:59 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

'Die Walker laat hem gewoon lopen'

Goed opgemerkt Youri Mulder, de woordgrap zal hem vast ontgaan zijn.


5 Euro's? Op je muil!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-06-2016 0:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Had ik al gezegd dat mijn echtgenote half Welsh is.....?


En de IJsland doelman is ook de NEC doelman, dus....go Iceland!!!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-06-2016 7:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 17:46 schreef Mark het volgende:
Goed onderbouwd Maar jij vind het dus wel een kwalitatief hoogstaand toernooi?


Ja excuus, ik vind het zo'n grote onzin dat ik geen tijd/zin heb om op ieder punt in te gaan.

Een zeer geslaagde voetbalavond gisteren!



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen