IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : EK voetbal 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-07-2016 6:36 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Meeste Zwitsers zouden ook voor Kosovo gaan uitkomen.
Tja, eigen keuze.

PLaatsen zijn sowieso al duur op de AM, waar we met KDB en Hazard al zitten die nog maar 25 zijn.
Daar komt nog wereldtopper in spé Musonda bij (niveau Pogba), YFC en Bakkali als die bij Valencia zich weet door te zetten.

In doel hebben we ook dat probleem.
Daar hebben we de nieuwe Buffon met Mile Svilar maar zal wellicht niet voorbij Courtois geraken.

Enkel in de verdediging hebben we geen echte wereldtoppers maar daar moeten Engels en Denayer het maar gaan uitmaken.

Kijken ook of er nog nieuw vlees komt uit de academie van Guillou in Lier, al zijn de meesten daar nog maar 16.

Het vat van Low en Duitsland is ver af, Spanje zit in de tiki-taka postdepressie en Brazil zit in een impasse qua goeie coach.
Dus ja, ik zie nie in wie ons vande WK 2018 houdt.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-07-2016 9:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wales?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-07-2016 10:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
'Voetbal is een eenvoudig spel: 22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten en op het einde winnen de Duitsers.'


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2016 13:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2016 6:36 schreef caron het volgende:

Dus ja, ik zie nie in wie ons vande WK 2018 houdt.


Jullie zelf? Namen op een papiertje zijn leuk, maar zoals dit toernooi uiterst pijnlijk heeft aangetoond, moet je er nog wel een eenheid van kunnen smeden. En daar heb je een degelijke coach voor nodig en die is niet beschikbaar in Belgie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 04-07-2016 18:39 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

preudhomme misschien?



Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 04-07-2016 19:11 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Gewoon topcoach wegplukken bij 1 of andere topclub. Jurgen Klopp ofzo? Maar nu ben ik waarschijnlijk aan het dromen :p


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-07-2016 21:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Van Gaal


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-07-2016 5:38 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Klopp is overroepen.
Ging Liverpool eens uit hun 25-jarige impasse halen, denk het niet.

Met de Belgische voetbalbond weet je nooit.

Ze zoeken een profiel Van Gaal, en laat dat net nu iemand zijn die niet met vedetten om kan.
Met de tieners van Ajax en voor de rest heeft hij amper prijzen gepakt.

Kan me bijster niet veel schelen, wat houdt zo'n titel eigenlijk nog in?
Het is toch altijd Duitsland of Spanje tegenwoordig. Enkel Jupiler vaart er wel bij.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-07-2016 5:40 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2016 18:39 schreef tomcat ha het volgende:
preudhomme misschien?


Heeft zijn eigen vonnis getekend door door te gaan bij Club.
Eindigen met een titel en nu overnemen bij de RD, had perfect geweest.

Met hem weet je nooit, kan soms raar uit de hoek komen.
Is destijds ook uit Qatar moeten vluchten omdat hij een avontuurtje had met een getrouwde vrouw, maar dat weet de mainstream in België niet.


En nu gaan we vegen


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 06-07-2016 9:36 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2016 5:38 schreef caron het volgende:
Ze zoeken een profiel Van Gaal, en laat dat net nu iemand zijn die niet met vedetten om kan.
Met de tieners van Ajax en voor de rest heeft hij amper prijzen gepakt.



Titels met Barcelona, Bayern en AZ...
Plus het is net nodig dat er eens tegen die vedetten opgetreden wordt zodat die geen 'zekerheid van spelen' hebben. Na de match tegen Hongarije was iedereen plots lyrisch over Hazard en kreeg ik boze blikken als ik zei dat we best nog even afwachten of ie dat ook zou bevestigen in de volgende match, daar ie zelden goed speelt in de nationale ploeg.
Soit, mijn pronostiek op het werk ziet er nog altijd goed uit en ik had de Belgen sowieso maar tot in de kwartfinale voorspeld, dus ik was er niet echt rouwig om...



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-07-2016 12:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is Vanhaezebroek niet zo'n "slechtspelenisbankzitten"-trainer? Hij is natuurlijk niet van he kaliber Van Gaal, maar ik zou het geen slechte bondscoach vinden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2016 12:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2016 12:15 schreef BenKnuckles het volgende:
Is Vanhaezebroek niet zo'n "slechtspelenisbankzitten"-trainer? Hij is natuurlijk niet van he kaliber Van Gaal



Sterker nog, nog nooit van die man gehoord

[edit]Oh, kortrijk en Gent. Tja, het is maar wat je voor je nationale team wilt zetten. Maar voor een team als Belgie zou ik toch een ietsiepiestie meer ambitieus proberen te zijn. Zat internaltionaal gelouterde coaches die zo'n project willen oppakken met een dergelijke selectie.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-07-2016 12:39]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-07-2016 13:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik hoop ook op een coach van internationaal kaliber, maar ik las ergens dat Van Gaal al een stuk te duur ging zijn. De Belgische voetbalbond wil het geld niet laten rollen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2016 14:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hoeft ook echt niet meteen een Van Gaal of een Hiddink te zijn, maar een beetje ambitie mag toch wel als je er het spelersmateriaal voor hebt. Of betaalt in Belgie niemand contributie?

In de categorie Advocaat/Van Marwijk lopen er zat prima internationale coaches rond. En als je kijkt naar internationaal geroemde spelers die net hun sportieve carriere hebben afgerond en nu een trainerscarriere ambiëren, dan is er zelfs nog meer mogelijk. Als nationale coach is het vooral zaak dat je de groep bij elkaar kunt houden en naar de buitenwacht toe een sterke persoonlijkheid toont die de media tevreden en op afstand kan houden. Iemand war de spelersgroep tegenop kijkt. Dus het is een prima springplank voor dat soort jonge coaches (denk Van Basten, Rijkaard, Koeman, etc).

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-07-2016 14:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2016 21:47 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Tuurlijk joh. Hands. Zou Bastian een matchfixinkje doen?

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-07-2016 21:48]



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 07-07-2016 23:32 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Hij heeft mij alleszins 200 euro (pot op het werk) opgeleverd, gezien ik ongeacht het resultaat van de finale niet meer kan ingehaald worden.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 07-07-2016 23:48 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Was Griezmann volgens een zekere Belgische "kenner" een middelmatige spits die niet scoort? Hahahahahahhahahahaha

Meneer heeft er nu al zes in liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 08-07-2016 6:19]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-07-2016 0:03 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Balen van de 2 finalisten, wat mij betreft - ik zie ze geen van beiden graag winnen. Had dan oneindig veel liever Duitsland gehad.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-07-2016 7:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Idem. Had echt gehoopt op een finale Duitsland - Wales. Gelukkig doe ik niet mee aan dat soort toto's.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 08-07-2016 8:59 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2016 23:48 schreef Buiksmurf het volgende:
Was Griezmann volgens een zekere Belgische "kenner" een middelmatige spits die niet scoort? Hahahahahahhahahahaha

Meneer heeft er nu al zes in liggen.


Had je dan effectief kennis van zaken verwacht van een Anderlecht supporter?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2016 11:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Anderlecht heeft natuurlijk wel koning Nuytinck rondlopen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2016 10:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blageur eerste klas


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-07-2016 10:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2016 23:48 schreef Buiksmurf het volgende:
Was Griezmann volgens een zekere Belgische "kenner" een middelmatige spits die niet scoort? Hahahahahahhahahahaha

Meneer heeft er nu al zes in liggen.


En sinds wanneer is een EK-prestatie per definitie garantie voor een algemene beoordeling.

Tig voorbeelden van one hit wonders, Toto Scillachi, Oleg Salenko, Poborsky...

Domme buiksmurf, je kent er zelf niks van.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-07-2016 10:18 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2016 8:59 schreef williamblake het volgende:
Had je dan effectief kennis van zaken verwacht van een Anderlecht supporter?


Club Brugge zeker?

Gelukkig zijn er nog zekerheden in het leven.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-07-2016 10:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2016 11:10 schreef Mark het volgende:
Anderlecht heeft natuurlijk wel koning Nuytinck rondlopen.


Speelt al lang niet meer.

Scoort veel meer in dancing Carré.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen