IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : EK voetbal 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-06-2016 12:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

België gaat zich verslikken in Zweden en moet duimen voor de tweede ronde.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 21-06-2016 12:48 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Ik snap niet dat er mensen nu opeens denken dat België een kans maakt. Dat kan niet zijn op basis van het vertoonde spel tot nu toe. Ja, dan winnen ze wel met 3-0 van Ierland, maar met zeer matig spel.

Een paar opvliegers van Zlatan en België verliest dik van Zweden.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 21-06-2016 12:53]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-06-2016 12:51 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Precies mijn gedachte. België heeft echt goeie spelers. Maar 't is geen team. Getuige bijvoorbeeld het middelbare school drama tussen Courtois en De Bruyne.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 21-06-2016 12:53 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Wat dat betreft is het net Nederland, waar je vaak geweldige spelers hebt/had maar het geen team was en dan die zandbakruzies, zoals destijds dat gezeur met De Kabel.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2016 12:55 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Aan de andere kant heeft Zweden tot nog toe ook niet echt sterk geacteerd als team, dus in die zin is België niet bij voorbaat kansloos. Zlatan is in potentie een geweldenaar, maar dat is er op dit toernooi ook nog niet uit gekomen. Tel daarbij op dat die keeper van Zweden nog wel eens een 'oeps'-momentje heeft, en België zit zomaar in de knock-out fase - waarin ze dan inderdaad weinig kans maken.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 21-06-2016 12:59 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Ik denk dan ook wel dat ze de volgende ronde halen, juist vanwege wat jij zegt, Negatieveling. Maar even zo goed kunnen ze ook dik verliezen van Zweden. Zlatan heeft meestal wel een wedstrijd tijdens een eindtoernooi waarin hij opleeft. Hij presteert beter voor Zweden dan Ronaldo voor Portugal, om even met nog zo'n niet presterende ster te vergelijken.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 21-06-2016 13:02 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

wat een wanvertoning van slowakije gisteren... 7 verdedigers gegeven moment op het veld.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-06-2016 13:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Wales - Rusland was daarentegen zeer vermakelijk.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-06-2016 14:16 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ook nie vergeten dat Zlatan al 35 is.

Ofwel tweede, ofwel vierde en eruit. Zijn nog de enige mogelijkheden.
Als we tweede worden, kunnen we eerst tegen Hongarije en dan tegen Wales en vanaf de semis is alles mogelijk.


En nu gaan we vegen


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 21-06-2016 14:45 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Moet België wel eerst van Hongarije en dan Wales winnen en dat zie ik met het huidig vertoonde spel België nog niet doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 21-06-2016 14:47]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2016 14:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tegen Wales eruit




signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-06-2016 21:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2016 14:45 schreef Buiksmurf het volgende:
Moet België wel eerst van Hongarije en dan Wales winnen en dat zie ik met het huidig vertoonde spel België nog niet doen.


1) België is een groeiploeg.

2) Slechts twee ploegen konden me meer bekoren middels spel, Kroatië en Spanje.

Het kan nu snel gaan.

We hoeven zelfs geen enkele meer te winnen om kampioen te worden.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2016 21:26 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:


We hoeven zelfs geen enkele meer te winnen om kampioen te worden.


Zo is het natuurlijk ook weer.


Maar meen je nou serieus dat je als voetballiefhebber liever België op het veld bezig ziet dan Duitsland? Misschien scheelt het dat ik geen Belg ben, maar echt blij word ik nog niet van het spel van de Rode Duivels.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-06-2016 21:27 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Van Duitsland heb ik nog geen enkele match gezien.

Ik weiger dat pertinent.



En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2016 21:28 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Oei. Dan zou er een wedstrijd van België kunnen komen die je niet kunt kijken. Moeilijk lijkt me dat.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-06-2016 21:29 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

En ja, ik ben een Belg, lijkt me dus aanwendbaarder dat ik liever onszelf bezig zie dan fucking Muller of Mustafi.

Baltechnisch zijn spelers als Witsel, Hazard of Dembele sowieso een streling voor het oog.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-06-2016 21:32 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2016 12:51 schreef ColdheartMinor het volgende:
Precies mijn gedachte. België heeft echt goeie spelers. Maar 't is geen team. Getuige bijvoorbeeld het middelbare school drama tussen Courtois en De Bruyne.


Ferm opgedirkt door Belgische rioolblaadjes.

Feit is wel dat die Courtois een klier is wanneer het gaat over dergelijke zaken.

KDB heeft echter nog steeds meer te zeggen. Bij Wilmots toch.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2016 21:48 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Hoe fraai zou het zijn als Kroatië er nu in de tweede helft ook 'eventjes' 4 in legt. Dan loopt heel Spanje een trauma op.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 21-06-2016 21:51 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Idd, hehe.

En Zlatan kapt er blijkbaar ook mee, na dit.




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2016 22:13 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat shirt van die Spanjaarden is trouwens onwaarschijnlijk lelijk. Alsof er met eten op gegooid is of zo.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 21-06-2016 22:16 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht



Ik dacht aan braaksel, alsof ze allemaal over hun eigen shirt gekotst hadden.




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2016 22:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Nou hoef ik gelukkig nooit over te geven, dus een expert ben ik niet, maar volgens mij is het slecht nieuws als er zo veel rood in je braaksel zit.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 21-06-2016 22:21]



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 21-06-2016 22:24 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Het hele spaanse team heeft bietjes gegeten. Dat zal het zijn!




VIESPEUK!!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 21-06-2016 22:28 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Lekker, die gestopte penalty, zeg!




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-06-2016 22:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Verdacht weinig herhalingen van de overtreding. Het leek me een erg makkelijk gegeven penalty.



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen