IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Lycus (US Doom/Black)
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 19-05-2016 13:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ontdekking van de maand. Nieuwe plaat 'Chasms' is begin dit jaar uitgekomen, en zal waarschijnlijk hoog eindigen in mijn jaarlijst. Denk aan bands als Ahab, Loss, Worship en Asunder.



Fans?


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 19-05-2016 13:17 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Heb em een paar weken geleden aangeschaft, maar nog niet aan luisteren toegekomen. Wat ik ervan gehoord had op youtube klonk alleszins veelbelovend!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-05-2016 13:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vond de eerste plaat geweldig, duidelijk Asunder invloeden ja. Ze komen ook uit dezelfde regio. De nieuwe vind ik eigenlijk heel wat minder.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 19-05-2016 13:52 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

De demo was echt geweldig. Die destijds via Felipe van Procession weten te bemachtigen. Debuut was ook weergaloos. Deze, ook al is ie goed, is duidelijk een stap terug in vergelijking met de vorige releases.
Ben het dus met Mark eens.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-05-2016 13:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2016 13:52 schreef Buiksmurf het volgende:
De demo was echt geweldig. Die destijds via Felipe van Procession weten te bemachtigen. Debuut was ook weergaloos. Deze, ook al is ie goed, is duidelijk een stap terug in vergelijking met de vorige releases.
Ben het dus met Mark eens.


Laat maar. Demo al op bandcamp gevonden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-05-2016 13:58]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 19-05-2016 14:09 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Was destijds alleen als cassette verkrijgbaar en helaas kan ik die dingen nog niet rippen anders had ik het graag voor je gedaan.

EDIT: Ik heb het dus over de Demo MMXI (met die paardenkop voorop)

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 19-05-2016 14:10]


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-05-2016 22:57 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Vandaag de nieuwe gekocht. Toch wel het type doom waar ik steeds meer van weet te genieten.
Zal normaal behoorlijk hoog in men jaarlijst eindigen. Binnenkort toch maar eens vorig werk meer luisteren.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen