IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Intronaut + Shining (no), VK, 24 september
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-05-2016 21:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Fantastische line-up, in het hart van terroristische hart van Europa


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-09-2016 9:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Leuke avond. Obsidian Kingdom slechts 1 nummer gehoord.

Dan Intronaut, erg genoten van hun lichtjes psychedelische fusionmetal met al even psychedelische video.



Het meeste volk was duidelijk voor Shining gekomen, maar dat vond ik toch een stuk minder interessant. Het geluid was ook niet zo goed afgesteld (vooral de sowieso al flauwe zang kwam er matig door). Erg enthousiast wel, maar muzikaal niet meer zo interessant.





[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 26-09-2016 9:57]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 26-09-2016 11:05 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik ben pas halverwege Intronaut gearriveerd, dat sowieso niet echt mijn ding is.
Shining heb ik inderdaad al beter gezien en ik geef je gelijk dat ze alsmaar minder interessant worden. Spijtig dat ze tegenwoordig hun pre-blackjazz periode negeren, want dat vind ik eigenlijk hun beste albums.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 26-09-2016 12:29 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2016 11:05 schreef williamblake het volgende:
Ik ben pas halverwege Intronaut gearriveerd, dat sowieso niet echt mijn ding is.
Shining heb ik inderdaad al beter gezien en ik geef je gelijk dat ze alsmaar minder interessant worden. Spijtig dat ze tegenwoordig hun pre-blackjazz periode negeren, want dat vind ik eigenlijk hun beste albums.


Je was beter naar dat festivalletje gekomen, was heel vet...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-09-2016 14:49 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb erg genoten van zowel Intronaut als Shining.
Jammer genoeg de eerste act gemist.

Ik kan er wel inkomen dat zuiver muzikaal het vernieuwende minder is bij Shining. Live weten ze dat naar mijn mening echter wel te compenseren net door de energie.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-09-2016 10:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gisteren in Den Haag eenzelfde beleving. Echt een toffe band, Intronaut.

Shining overtuigt door hun energie en klasse wel maar inderdaad, het geflipte is er jammer genoeg van af.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen