IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Doom 3 demo Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2004 1:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Samen met een huisgenoot van me waren Doom 3 een tijdje min of meer synchroon aan het spelen, tot hij opeens uren voorliep, toen heb ik passief meegespeeld (daar ligt nog een PDA!). Hoe dan ook, wat misschien nog wel het tofste aan het spel is, is dat ik (en hij ook) op sommige moment gewoon ophield met spelen omdat het te akelig werd. Ik had gewoon geen zin meer in die fucking bullshit van de hele tijd aangevallen te worden op de meest irritante momenten, geweldig! Ken ook geen spel dat dit evenaart, iig niet op zo'n simpele manier. Misschien dat F.E.A.R. dat straks doet veranderen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-09-2004 1:20]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-09-2004 10:50 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Doom 3 is inderdaad een echt akelig spel.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 20-09-2004 13:38 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 20 september 2004 1:12 schreef M. het volgende:
In ieder geval, het moge duidelijk zijn dat Doom 3 heerst. Ik heb een zojuist een paar levels gespeeld, in het donker, met de koptelefoon op, sjonge jonge wat een schrikeffecten in dat spel zeg, dikke heersch.

Iets zegt me dat dit voor de komende drie jaar genoeg voor Webblaster Wim is .


Ik heb wim ook verboden om doom3 langer dan 15 minuten per dag te spelen. Ik ben veel te bang dat z'n hart het anders begeeft.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-09-2004 14:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Grmbl....

Hehehe. Vanaaf vandaag zal de gamepc zowiezo vaak bezet zijn, m'n eega is nu the sims 2 aan het halen.


Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-09-2004 14:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Mooi monsters afschieten, net als vroegah, goed voor de agressie!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-09-2004 15:55 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik kreeg net weer bijna een hartaanval toen zo'n zombie in het pikdonker ineens te voorschijn sprong. En als je dan net weer van de schrik bekomen bent, vliegt er ineens zo'n geitenschedel door het beeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 20-09-2004 16:46]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-09-2004 16:14 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

GEIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-09-2004 16:46 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-09-2004 19:42 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Toch zijn het maar stomme monsters .... ben ik toch vrij gauw zat. Ik zie liever headshots of zo.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-09-2004 22:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Doom 3 is nog steeds gave shit ja. Idd 's nachts spelen, geluid flink open en licht uit. Ik heb net pas al die Alpha Labs gehad, met die uberspin. Vast nog een flink eind te gaan .



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-09-2004 23:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 16:26 schreef Wishmaster het volgende:
oja.. systeemeisen zijn ziek... ik heb een AMD 1700, Geforce 3, 256 ram... en hij schokt vaak als de ziekte...



quote:
Op 2 november 2002 16:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik denk dat de engine nog wel zal worden bijgeschaafd dan. Als het op zo'n bak als de jouwe niet lekker draait is er iets goed mis.


Tering!

Aan deze posts kan je zien hoe snel het gaat met de technologie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 20-09-2004 23:23 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik blijf het maar een vreemd fenomeen vinden... Een spel dat echt daadwerkelijk 'eng' schijnt te zijn??? Hoe meer geweld in games hoe beter maar is het hier echt zo ernstig???


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-09-2004 23:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tis niet zozeer het geweld, dan kun je beter een realistische game spelen.

Tis de sfeer.

Net zoals Unreal 1, maar die vind ik iets beter.


Oud Vuil.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 20-09-2004 23:29 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Nou ja ik kan me nog wel herinneren dat ik me de pleuris schrok als er een headcrab ineens tegen me aansprong in Half life... Volgens mij heeft het idd te maken met de sfeer die een spel met zich meedraagd wat ervoor zorgt dat je er als ware word 'ingezogen'.


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2004 23:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 23:29 schreef Visor het volgende:
Nou ja ik kan me nog wel herinneren dat ik me de pleuris schrok als er een headcrab ineens tegen me aansprong in Half life... Volgens mij heeft het idd te maken met de sfeer die een spel met zich meedraagd wat ervoor zorgt dat je er als ware word 'ingezogen'.

Half-Life viel nog alleszins mee. Ik was ten tijde van Half-Life stukken jonger, maar met Doom 3 ben ik vele malen vaker harder over de zeik door de fucked up sfeer.

ZO'n headcrab wordt op een gegeven moment irritant, spawnende imps in het pikkedonker of lashers vlak achter een deur zijn dat ook, maar daarbij krijg je er een hartverzakking van alsof je opeens in je nakie vanuit je lekker warme bed in een bak met ijswater gemikt wordt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-09-2004 23:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Precies, mooi neer getypt!


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-09-2004 23:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hehe, ja.

Ik ga het dus ook nooit meer met de deur open spelen, want ik was aan het spelen, licht uit, koptelefoon op, deur open... wat doet m'n huisgenoot, die springt m'n kamer in en roept AAAAARRRRGHGHHGHGHHG



godverdomme!!!!

Tering, wat een eng spel, echt hoor, te erg. Half-Life is er niets bij.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 20-09-2004 23:45 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Hoop het spel nog wel een keer te kunnen spelen Haal binnenkort Doom 1 voor de PS1 (voor mn PS2 ) maar eens!

Heb wel gehoord dat Doom 3 ook op de xbox uitkomt. Weet iemand iets over een PS2 release?


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-09-2004 23:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 september 2004 23:45 schreef Visor het volgende:


Heb wel gehoord dat Doom 3 ook op de xbox uitkomt. Weet iemand iets over een PS2 release?


Ik heb daar een review van op tv gezien, de ps2 versie dus. Maar rajackar geloofde me al niet, dus ik twijfel, over wat ik gezien heb.


Oud Vuil.


Zyph
Usericon van Zyph
Posted 21-09-2004 9:24 by Zyph Wijzig reactieProfiel van ZyphQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 23:45 schreef Visor het volgende:
Hoop het spel nog wel een keer te kunnen spelen Haal binnenkort Doom 1 voor de PS1 (voor mn PS2 ) maar eens!

Heb wel gehoord dat Doom 3 ook op de xbox uitkomt. Weet iemand iets over een PS2 release?


Hmmm, voor de xbox staat doom 3 wel vast maar van een ps2 versie heb ik nog nooit gehoord.
Ik betwijfel et ook dat een ps2 die mooie graphics aan kan.
Maarja ik heb het spel zelf al een keer gespeeld maar mijn comp kon het niet zo goed aan dus ging het spel nogal haperig en had ik er geen zin meer in.


<insert signature here>


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-09-2004 16:23 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 september 2004 23:33 schreef ZelThoR het volgende:
Half-Life viel nog alleszins mee. Ik was ten tijde van Half-Life stukken jonger, maar met Doom 3 ben ik vele malen vaker harder over de zeik door de fucked up sfeer.

ZO'n headcrab wordt op een gegeven moment irritant, spawnende imps in het pikkedonker of lashers vlak achter een deur zijn dat ook, maar daarbij krijg je er een hartverzakking van alsof je opeens in je nakie vanuit je lekker warme bed in een bak met ijswater gemikt wordt.


Ooit Undying gespeeld dan?
Dat was ook een spel met een behoorlijk eng sfeertje, zeker in de eerdere levels van het spel. Daar lag de nadruk nl. meer op het horror gedeelte, dus de schrikeffecten.
Later in het spel werd het meer een rechttoe rechtaan shooter, doch wel met een mooi leveldesign/goede sfeer.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-09-2004 23:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 23:42 schreef M. het volgende:
Hehe, ja.

Ik ga het dus ook nooit meer met de deur open spelen, want ik was aan het spelen, licht uit, koptelefoon op, deur open... wat doet m'n huisgenoot, die springt m'n kamer in en roept AAAAARRRRGHGHHGHGHHG



godverdomme!!!!

Tering, wat een eng spel, echt hoor, te erg. Half-Life is er niets bij.


newsflash, half life was nooit eng


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-09-2004 0:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 23:30 schreef 0Tolerence het volgende:
newsflash, half life was nooit eng

Hoe krijg je het toch voor elkaar om jezelf met elke post een nóg grotere droogkloot te maken.

Echt, ik begrijp niet hoe je dat doet.

Nog geneukt?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2004 0:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 16:23 schreef Rasputin het volgende:
Ooit Undying gespeeld dan?
Dat was ook een spel met een behoorlijk eng sfeertje, zeker in de eerdere levels van het spel. Daar lag de nadruk nl. meer op het horror gedeelte, dus de schrikeffecten.
Later in het spel werd het meer een rechttoe rechtaan shooter, doch wel met een mooi leveldesign/goede sfeer.

Nee, maar ik zat net vandaag nog te bedenken dat dat mijn volgende inhaalslag wordt nu eerst neverwinter nights, hehe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 22-09-2004 1:05 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 20 september 2004 23:08 schreef Chelman het volgende:
Tering!

Aan deze posts kan je zien hoe snel het gaat met de technologie.

Inderdaad, zeker als je nagaat dat sinds deze demo ik m'n bak 1 keer gruwlijk heb geupgrade en zelfs een volledig nieuwe bak heb aangeschaft...

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 22-09-2004 1:06]


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen