IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Infant Annihilator (:v) ver erover zijnde death of zo)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2016 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2016 22:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Negativi en Vuilert zullen dit niet liken


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-06-2016 22:07 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Je vergist je een beetje. Toen een paar jaar geleden dat 'Decapitation Fornication'-clipje uitkwam vond ik het wel amusant, met name vanwege die beatdown die er ver, maar dan ook ver over is. De hele plaat viel me dan weer tegen. Laatst ook wat van de 2016-tracks gecheckt en ook hier slaat de productie alles weer helemaal dood. Veel te clean en opgepoetst voor dit genre.

Dan toch liever het laatste werk van een Cryptopsy. Daarin kan ik goed horen wat iedereen speelt, zonder dat het zo laboratoriumklinisch wordt. Ieder zijn ding.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-06-2016 22:08]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2016 22:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gelukkig maakt die eerste nieuwe clip veel goed


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2016 22:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2016 22:07 schreef Negatieveling het volgende:
met name vanwege die beatdown die er ver, maar dan ook ver over is.


Juistem

quote:
Dan toch liever het laatste werk van een Cryptopsy.


None So Vile


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-06-2016 22:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Infant Annihilator vind ik een beetje de deathmetal-variant van Slam Coke: het is er zo overdreven dik over dat het niet meer serieus te nemen valt. En dan vind ik Slam Coke persoonlijk grappiger omdat op hun albums ook nog ruimte is voor compleet misplaatste en bar slechte 'hiphop/rap' in het Frans en het Duits en overbodige keyboard interludes. Morgen 'Des Fils De Pute' maar weer eens uit de auto laten schallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-06-2016 22:15]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2016 23:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja bedankt, nu heb ik ook weer zin om Slam Coke te draaien en keihard de gangster uit te hangen. Wat een slechte band, heerlijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-07-2016 11:51 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Het nieuwe album:



Ligt het aan mij of is deze band echt zwaar vooruit gegaan ten opzichte van het debuutalbum?

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 30-07-2016 11:51]



-Sirius-
Usericon van -Sirius-
Posted 30-07-2016 23:18 by -Sirius- Wijzig reactieProfiel van -Sirius-Quote dit bericht

Wat een bruut geweld, m.i. met name vocaal gezien fokking vet!!

Dat nummer vanaf 12.00 min. Heerlijke bm riff.


Serve another god......lose another dream


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2017 20:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://zwaremetalen.com/nieuws/infant-annihilator-brengt-video-blasphemian

LOL

fokkin hilarisch

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-03-2017 20:09]


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-03-2017 20:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Godver :') Er gebeurt veel in het clipje, en neukte die gast nou even zijn gitaar?

Dat einde van die track ook, met die, eh, 'bassdrums'. Wat een onzin.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-03-2017 21:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die bassdrums zijn ietwat over de top, maar vooral qua geluid. Alles supertraag, de drums brrrrrrr.

Ik heb de clip niet gekeken, want daar werd ik ietwat nerveus van, dan geneuk heb ik nog wel gezien, hehe.

Qua nummeropbouw doet het me best wel denken aan pan.thy.monium denken, alleen vind ik hun riffs wel beter.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-03-2017 22:10 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat bedoelde ik ook, het geluid van die bassdrums.

De combinatie alles traag/bassdrums op standje 11 hoort wel bij het betere beatdownwerk natuurlijk.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-03-2017 22:19 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 2 maart 2017 22:10 schreef Negatieveling het volgende:
Dat bedoelde ik ook, het geluid van die bassdrums.

De combinatie alles traag/bassdrums op standje 11 hoort wel bij het betere beatdownwerk natuurlijk.


Oh, kijk! Want ik weet helemaal niet wat beatdownwerk is. Ik ken dat van oude suffocation. Denk ik, zo gauw.

Ik heb het wel vaker, termen die ik niet begrijp, hier op zm. Te oud.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-03-2017 22:24 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Suffocation heeft dat wat mij betreft ook eigenlijk uitgevonden. 'Liege of Inveracity' alleen al maakt feitelijk alle volgende death metal/metalcore/deathcore met beatdown-riffs overbodig. Maar ja, daar wordt je CD-kast zo leeg van.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-03-2017 23:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 2 maart 2017 22:24 schreef Negatieveling het volgende:
Suffocation heeft dat wat mij betreft ook eigenlijk uitgevonden. 'Liege of Inveracity' alleen al maakt feitelijk alle volgende death metal/metalcore/deathcore met beatdown-riffs overbodig. Maar ja, daar wordt je CD-kast zo leeg van.


Ik moest even de tijd en de zin hebben om dat liedje te her beluisteren, want werkelijk geen idee.

Ja, geweldig, natuurlijk. Al moet ik wel zeggen dat ik van suffocation al een jaar of wat alleen nog maar human waste luister. Dat was het eerste wat ik van ze hoorde en dat maakte nogal indruk. Vooral het geluid, zo bruut. Vooral dit nummer.



En verder weet ik ook helemaal niet wat metalcore of deathcore is. Het is allemaal veel te ingewikkeld geworden.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2019 13:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 29-07-2019 12:07 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

saaie deathcore shit


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 30-07-2019 12:50 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Kan je beter dit luisteren :

https://www.youtube.com/watch?v=i8fee0KC4rE

Dysentery met de fragments cd. of al hun andere shit.

Of je luistert naar dit orkestje :

https://www.youtube.com/watch?v=Aq3hHP6C6eM

Pistolwhip Punishment


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen