IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vivaldi Metal Project Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-07-2016 14:53 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



De naam zegt genoeg. Zo slecht heb ik het zelden gehoord. Ik heb oprecht maar net niet in broek gepist.
Het zal vast veel voeten in de aarde hebben gehad. Qua vakmanschap is het vast rete knap, maar dit is echt, echt, heel, heel errug slecht!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-07-2016 14:58 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Vakmanschap is dik in orde qua gitaarspel. Mix en drums programming zijn niet denderend. Ik vind t niet verschrikkelijk (vind ik maar van weinig muziek), maar mijn smaak is t niet nee. Maar er zullen vast horden metalfans die hier van zullen smullen.

Ik heb eigenlijk slechts een paar seconden her en der geklikt en geluisterd, en wel vind ik sommige teksten erg grappig en leuk gevonden.


When your people matter, menstrual health matters


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-07-2016 15:08 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik vind't verschrikkelijke, emotie- en passieloze kitsch.
Maar wat je zegt, menig metalheadje, die net Vivaldi kent, zal als een connaisseur deze aankomende zondag voor zijn oma aanzetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 06-07-2016 22:50]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 06-07-2016 15:26 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

De tering zeg.
Alsof er nog niet genoeg van dit soort zielloze meuk uitgebracht wordt. Zal het, uiteraard, goed doen bij fans van Duitse, Finse, Zweedse en Italiaanse power metal.

100% kitsch. Geen idee of dit uit Italië komt maar zal me niets verbazen gezien de kitsch die het is. Italië HET land voor alle kitschmetal.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2016 20:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik weet niet wat ik erger vind; die vreselijk geprogrammeerde drums (lijkt wel zo'n midi file sound die je vroeger bij oude videogames had ) of die tergend irritante stem van de menstruerende zeehond die hier voor zangeres doorgaat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2016 20:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh ik las gisteren op fb dat de eerste kutkneusjes van The Metal Factory ( :') ) waren 'afgestudeerd'. Zou me niets verbazen als dit het eindproject was.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2016 20:57 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je vullingen zouden uit je kiezen losbreken.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-07-2016 21:06 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik vind dit veel te gladjes en te gemaakt.

Ik zet ondertussen wel ff Ekseption op. Dat is een beter voorbeeld, van het verwerken van klassieke muziek in 'moderne' muziek.


5 Euro's? Op je muil!!


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 06-07-2016 21:08 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Blijkbaar heeft dit echte drums, tenminste wat er nog van over is.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-07-2016 21:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 juli 2016 21:06 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik vind dit veel te gladjes en te gemaakt.

Ik zet ondertussen wel ff Ekseption op. Dat is een beter voorbeeld, van het verwerken van klassieke muziek in 'moderne' muziek.






[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 06-07-2016 21:27]


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2016 21:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ah vrouwelijke drummer lees ik net, vandaar dat ze het zo opgepoetst hebben.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2016 21:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De fans zien er net zo lelijk uit als de muziek klinkt trouwens..



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-07-2016 21:29 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik zou willen dat ik tijd had om te luisteren, maar dat gaat gewoon nu even niet. Ik ben zo benieuwd...

Misschien vind ik het wel te gek. Waarschijnlijk, bedoel ik.




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2016 21:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik kan het me niet voorstellen, Wamsmaak.

Dit is niet kut maar slecht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-07-2016 22:30 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Dat zeiden de meeste ook over Hellhammer, vroeger. En kijk eens hoe cult die geworden zijn.

Nee, ik moet het eerst horen.




VIESPEUK!!!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-07-2016 10:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oei, die blik van die griet. Ik vlucht snel uit dit topic.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-07-2016 12:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik kan er prima naar luisteren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2016 12:22 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Niet. Te. Doen.

De term kitsch doet hier geen recht aan. Dit is een ongeëvenaarde ode aan de wansmaak. Walgelijk.

EDIT: bovenstaande is grotendeels ook van toepassing op die mevrouw op de foto. Jakkie.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-07-2016 12:30]



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-07-2016 12:26 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik hoop vanavond tijd te hebben.




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2016 12:30 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2016 12:26 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik hoop vanavond tijd te hebben.





Bezint eer gij begint. Die tijd krijg je niet meer terug.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-07-2016 12:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien heeft Wim de mogelijkheid muziek te luisteren terwijl hij andere dingen doet.

Op mijn pc is dat namelijk ook mogelijk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2016 12:35 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Als je hier naar luistert verander je bijkans in een zoutpilaar. Ik krijg dan weinig meer uit mijn handen.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-07-2016 12:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 juli 2016 12:08 schreef XXL het volgende:
Ik kan er prima naar luisteren.
(''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''':


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-07-2016 19:42 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Gitaarwerk is wel goed, zeg. Die zang is vreselijk. Slechte geluidskwaliteit, mja, daar zijn m'n oren te stuk voor, denk ik, het klinkt niet superspannend, niet heel kut, imo. Gewoon.

Ik hoef het niet nog een keer of nog meer nummers te horen. Maar ik dacht dat het erger zou zijn. Zal wel aan mij liggen, hehe. Die lat, die lat!

edit. 42 reacties onder die youtube video en maar 1 slechte. Die trekt de zang niet.

Of kan je als uploader reacties weghalen, geen idee.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 07-07-2016 19:54]


VIESPEUK!!!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-07-2016 20:58 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Gewoon nee.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 08-07-2016 17:16 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2016 21:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Ah vrouwelijke drummer lees ik net, vandaar dat ze het zo opgepoetst hebben.


Wie?


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen