IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pokémon Go (mobiele games) Vorige pagina | Volgende pagina
De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-07-2016 23:18 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2016 16:18 schreef De Vieze Man het volgende:
Benieuwd vooral naar wat er allemaal komen gaat.



En waar het naar gaat leiden, wat er nog meer mogelijk is. Reuze spannend allemaal, wat mij betreft kan het allemaal niet snel genoeg gaan.




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2016 2:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2016 16:38 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik voorzie dat er narigheid komt, uiteindelijk. Dat het ergens misbruikt voor gaat worden.



Constant je camera aan. Wat kan daar nou aan misbruikt worden?

Samen met je gps.

En je data.

Dat er dan misschien wat beelden kunnen uitlekken omdat jij zonodig moet checken of er geen pokémon bij je eega onder de douche staat is dan ff vervelend maar dat zou nog niet eens mijn grootste zorg zijn.

[/alu hoedje]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-07-2016 18:25 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2016 23:07 schreef BenKnuckles het volgende:
Heb ook eens gezien dat ze Range Rovers wilden verbeteren via augmented reality door te maken dat je "doorheen" de lompe motorkap van de wagen kijkt om meer rondom de wagen te kunnen zien.



Het doel daarvan was vooral om bij het terreinrijden te kunnen zien waar je wielen zich exact bevinden zodat je grip kunt houden. Voor rondom-zicht bij parkeersnelheden heb je tegenwoordig soms echt bizar strakke 360-graden 2D-projecties op je dashboard.

Overigens is Samsung al jaren bezig met een 'doorzichtige' truck. Best vet. En handig.




Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-07-2016 18:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat had al jaren verplicht moeten zijn op iedere vrachtauto/bestelbus, die rijdende muren.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-07-2016 18:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Eigenlijk is het een oplossing voor een probleem dat er niet zou moeten zijn. Iets met voldoende afstand houden om de auto tot stilstand te kunnen brengen in de ruimte die je hebt en kunt overzien. Maar ja, de praktijk is weerbarstig en mensen zijn nou eenmaal nogal dom. Dus ja. Handig.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-07-2016 18:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Active cruisecontrol is ook handig. Men klaagt dan enkel weer dat er teveel afstand wordt gehouden.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-07-2016 18:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Overigens is dat Pokemon-gedoe wel een geweldig stuk gereedschap om de mate waarin ik iemand serieus moet nemen in te kunnen schatten zonder me verder in die persoon te verdiepen.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 19-07-2016 19:51 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik heb echt nog niemand irl dit zien doen. En ik ben zaterdag van 10 tot 7 oid in de efteling geweest, zelfs.




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-07-2016 19:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ik heb juist al verbazingwekkend veel mensen hier mee bezig gezien. Weliswaar niet in de Efteling, maar toch. Eerder deze avond nog. Volwassen vrouw bij de groenten in de AH.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-07-2016 19:54]



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 19-07-2016 20:54 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ach, het zal even wennen zijn.

Ik herinner me nog goed het moment dat ik voor het eerst iemand handsfree zag bellen met een oortje in. Ik dacht dat diegene achterlijk was.




VIESPEUK!!!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-07-2016 16:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Mooier was de tijd van de mobiel-bellende jups. En dat de telefoon dan ineens afging. Meermaals gezien.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2016 17:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2016 20:54 schreef De Vieze Man het volgende:
Ach, het zal even wennen zijn.

Ik herinner me nog goed het moment dat ik voor het eerst iemand handsfree zag bellen met een oortje in. Ik dacht dat diegene achterlijk was.





Ik denk dat nog steeds elke keer als ik het zie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2016 16:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2016 19:54 schreef Negatieveling het volgende:
Ik heb juist al verbazingwekkend veel mensen hier mee bezig gezien. Weliswaar niet in de Efteling, maar toch. Eerder deze avond nog. Volwassen vrouw bij de groenten in de AH.


lol@volwassen


signature


Kaas met Gaten
Usericon van Kaas met Gaten
Posted 16-08-2016 15:25 by Kaas met Gaten Wijzig reactieProfiel van Kaas met GatenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2016 22:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Draaien ze in die kroeg ook wel eens Heidevolk?



uhm nee...het is niet eens misschien een metal kroeg...maar de ballen zijn wel trve.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-08-2016 23:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik kreeg eerder al de indruk dat OWW denkt/dacht dat je een dubbelaccount van een of andere ooit gebande user zou zijn.

Anyway:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-08-2016 23:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wat een drolletjes :')

Inmiddels level 23, heuj. Locking down gyms in Leiden area.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-08-2016 7:24 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Lvl 25 hier, en geen oor voor al het gebitch. Geweldig spelletje, heb er al enorm toffe dagen en avonden mee gehad. Het is maar een spelletje


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-03-2017 12:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mensen hier die zin hebben om de app van Met het mes op tafel te spelen? Ik heet daar ook bastianus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-03-2017 13:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



en nu?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-01-2019 18:52 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Schop! Momenteel keihard aan de Unicycle Hero, geniaal. Supersimpel, heerlijk spelletje voor als je eens 2 minuten niks te doen hebt. Allemaal spelletjes als kogelstoten en speerwerpen, maar dan vanaf een eenwieler.

Mocht je het installeren, mijn highscore is 10332

Edit: 10599 inmiddels

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 16-01-2019 20:10]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 27-12-2019 8:21 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Ik heb 96 verschillende shiny's.

Ja, je mag me nu aanraken.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-12-2019 19:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 19 juli 2016 20:54 schreef De Vieze Man het volgende:
Ach, het zal even wennen zijn.

Ik herinner me nog goed het moment dat ik voor het eerst iemand handsfree zag bellen met een oortje in. Ik dacht dat diegene achterlijk was.





Hoezo was?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-12-2019 16:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 december 2019 8:21 schreef Zwelglichaam het volgende:
Ik heb 96 verschillende shiny's.

Ja, je mag me nu aanraken.


-trainercode-

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 28-12-2019 16:29]


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 28-12-2019 16:20 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2019 16:06 schreef bokkie666 het volgende:
-trainercode-
Onverlaat groet u.

Ik spooftrade je helemaal de moeder na 90 dagen trouwens. Alleen weet ik niet hoe spoofen werkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 28-12-2019 16:22]


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-12-2019 16:36 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik had kunnen weten dat jij er als een chick bij loopt. Nu al best friends, woehoew!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen