IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Wreck and Reference
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 16-07-2016 15:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Wreck and Reference is zo'n band waarbij ik compleet niet weet wat voor genretag ik eraan moet plakken. Is het metal met veel invloeden van buitenaf of electronic met een hele duistere ondertoon? Maakt eigenlijk niet veel uit, het is vooral heel erg indrukkend.

De nieuwe plaat genaamd Indifferent Rivers Romance End verschijnt op 22 juli, maar is inmiddels al te beluisteren via SoundCloud. Het duo brengt een neerslachtige elektronische en futuristische sound met samplers en een prominente plek voor de drums. De vocalen gaan door merg en been en de muziek zit tussen industrial, drone, doom en hip-hop in en blijft daardoor gruwelijk interessant. Een van de beste platen van het jaar tot nu toe.

Dit kan bij fans van Dälek, Author & Punisher en de laatste plaat van The Body wel eens flink in de smaak gaan vallen.

Dit is de openingstrack van de nieuwe plaat:






BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-07-2016 20:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die eerste EP en ditto full-length zijn hier al eens de revue gepasseerd, maar kon er helemaal niks mee. Wel bizar fascinerende muziek, in zekere zin. Ik begrijp de The Bidy-vergelijking wel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-07-2016 21:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh, dit is best wel een beetje geil ja.

Klein torrentje gezet.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen