IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ragnard Rock 2016 (Nokturnal Mortum, Kroda,Graveland e.a)
SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-07-2016 20:21 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht



SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-07-2016 20:28 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

-dubbel-

[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 18-07-2016 20:29]


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-07-2016 20:28 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Voorproefje:


[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 18-07-2016 20:29]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2016 22:46 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zou dat live wat zijn, Graveland?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-07-2016 5:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2016 22:46 schreef Kvelgeest het volgende:
Zou dat live wat zijn, Graveland?


Speelt alleszins wel enkel de twee demo's en Carpathian+ Thousand Swords.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-07-2016 12:22 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ikzelf ben niet zo van de demo-era. "Celtic Winter" vind ik al een vrij saai en enigszins matig werkje. "Carpathian Wolves" heb ik ook nooit begrepen. "Thousand Swords" daarentegen, als Ik Graveland draai dan is het die plaat. Wellicht soms "Immortal Pride" of "Memory & Destiny". Daarnaast nog wel een stapel Graveland-CD's in mijn bezit, maar volgens mij na de meest recente verhuizing niet eens uitgepakt.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het pre-pagan-werk zich meer leent voor live-uitvoeringen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-07-2016 12:26 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ohw,. Ook Ghaal's Wyrd, dan doet hij ook Trelldom-nummers, toch? Dat lijkt mij dan wel weer gaaf.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-07-2016 22:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Thousand Swords ook enige GL-cd die ik goed vind.

Gaahl deed bij Trelldom enkel de vocals, kwestie van gimmick en promostunt.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-07-2016 7:48 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 juli 2016 22:05 schreef caron het volgende:

Gaahl deed bij Trelldom enkel de vocals, kwestie van gimmick en promostunt.

Nou, dat zit toch net wat anders. Gaahl was nog helemaal geen naam toen hij de eerste twee Trelldom-albums inzong. De eerste Trelldom is opgedragen aan "the philosopher and poet" ( ) Ghaal. Achterop staat "Trelldom is: Gaahl, vocals, poetry and concept".
Dat kan je gimmick en promostunt noemen, maar waarvoor? Niemand had toen ooit van 'Gaahl' gehoord. Nou weet ik niet wat Gaahl achter de schermen precies voor Trelldom betekend heeft, maar 'concept' doet vermoeden dat het meer dan inzingen was.
Wat overigens allemaal niet wegneemt dat Gaahl met "Gaahls Wyrd" Trelldom-nummers doet die je anders nooit live te horen krijgt, en dat Trelldom moeilijk veel toffer is dan wat Gaahl ooit met Gorgoroth gedaan heeft.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 26-07-2016 21:03 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Graveland speelde alleen maar oud BM werk. Vanaf volgend jaar komen er shows met het nieuwere pagan werk.

Ghaal's Wyrd speelde idd ook Trelldom nummers.

Al met al een geweldig festival.






caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-08-2016 10:48 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2016 7:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Nou, dat zit toch net wat anders. Gaahl was nog helemaal geen naam toen hij de eerste twee Trelldom-albums inzong. De eerste Trelldom is opgedragen aan "the philosopher and poet" ( ) Ghaal. Achterop staat "Trelldom is: Gaahl, vocals, poetry and concept".
Dat kan je gimmick en promostunt noemen, maar waarvoor? Niemand had toen ooit van 'Gaahl' gehoord. Nou weet ik niet wat Gaahl achter de schermen precies voor Trelldom betekend heeft, maar 'concept' doet vermoeden dat het meer dan inzingen was.
Wat overigens allemaal niet wegneemt dat Gaahl met "Gaahls Wyrd" Trelldom-nummers doet die je anders nooit live te horen krijgt, en dat Trelldom moeilijk veel toffer is dan wat Gaahl ooit met Gorgoroth gedaan heeft.


Je hebt gelijk, bij nader inzien


En nu gaan we vegen


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen