IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Blood Incantation (death metal) Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-11-2019 11:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2019 7:47 schreef Mark Z het volgende:
Beetje kort alleen.


Dit!! Als je de outro van het vierde nummer niet meerekent, blijft er een 'album' van 30 minuten over. Maar goed, Starspawn heeft ongeveer dezelfde speeltijd.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2019 11:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wie maakt de Reign in Blood opmerking?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-11-2019 11:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Pimmie... Traaaaash Taaaaaalk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2019 15:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wauw, het doet me nog het meest denken aan de oudere Vital Remains.. om precies te zijn Forever Underground

Ik ben echt al jaren det-moe, maar dit klinkt wel, ga ik vaker opzetten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2019 15:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

twintig jaar geleden was ik helemaal wild geworden van die teksten ook nog eens


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 01-12-2019 19:30 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/






Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2019 19:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Briljant jaarlijstmateriaal idd.

quote:
Op 27 november 2019 15:57 schreef spectre het volgende:
Wauw, het doet me nog het meest denken aan de oudere Vital Remains.. om precies te zijn Forever Underground

Ik ben echt al jaren det-moe, maar dit klinkt wel, ga ik vaker opzetten


Slechts het simpele Vital Remains? Toffe plaat, Forever underground, maar de invloeden zijn legio. Zo hoor ik er ook Death invloeden ten tijde van TSOP en Chthe'illist invloeden in terug.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-12-2019 19:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die Death invloeden hoor ik ook, lekker


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 02-12-2019 20:07 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Ze zijn vooral wat meer de Timeghoul kant opgegaan ten op zichte van Finse death metal maar goed ze zijn al langer meer die richting op aan het gaan. Hun materiaal van voor hun 1ste album is het meest zoals Demigod, Demilich etc.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-12-2019 14:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Deze plaat is echt ijzersterk. Lijstjeskandidaat .



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-12-2019 9:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

In ieder geval al geboekt op Metal Méan.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-12-2019 23:34 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 1 december 2019 19:30 schreef HierIsMike het volgende:





Zo!

Dit is erg gaaf. Morbid Angel, natuurlijk. Die Death dingetjes hoorde ik op een gegeven moment ook, maar ik hoor toch vooral MA. De zang doet me dan weer erg denken aan Pan.Thy.monium.

Sterk!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 08-12-2019 2:41 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2019 9:39 schreef PandroidJack het volgende:
In ieder geval al geboekt op Metal Méan.


Klasse!
Dan wordt de allerlaatste editie van Metal Mean sowieso met Triumph of Death en Bölzer al eentje om in te lijsten.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-12-2019 13:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Laatste ja?


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 26-02-2020 22:20 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Fantastische liveregistratie, Hidden History... en Starspawn in zijn volledigheid achter elkaar.




Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 29-04-2020 20:30 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Afgelopen nacht eens geluisterd naar 'Hidden History of the Human Race'. Deze plaat wordt alom geprezen, maar persoonlijk vond ik hun debuutplaat toch sterker. Niet alleen qua productie, maar ook qua songwriting. Niet dat ik deze nieuwe plaat slecht vind, zeker niet, maar hun eerste plaat vind ik gewoon nog een niveautje hoger


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 24-09-2020 19:07 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Morgen om 20:00 speelt de band Hidden History of the Human Race live. Te bekijken via YouTube:




Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-09-2020 19:30 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Dat word kijken.



bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-09-2020 20:14 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nou, dat valt eigenlijk toch wat tegen. Je kan beter de lp / cd opzetten.
Het beeld is kut en voegt eigenlijk niets toe en het geluid is op lp / cd toch ook beter.

Dan deed een Oranssi Pazuzu het toch een stuk beter een tijdje geleden.





bub


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-09-2020 21:48 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik vond het anders erg gaaf. Het gevoel alsof je een oude VHS aan het kijken bent vind ik compleet bij Blood Incantation passen en ze zijn live echt ontzettend goed.



tristanwins
Usericon van tristanwins
Posted 26-09-2020 13:09 by tristanwins Wijzig reactieProfiel van tristanwinsQuote dit bericht

De muziek staat me niet persoonlijk maar de gig was zeer goed!


TW


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-11-2020 15:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-11-2020 13:28 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik vind het echt rond uit slecht hier om eerlijk te zijn...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-02-2022 8:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nieuw (ambient) album is vandaag uitgekomen. Als ik een keer niet in slaap kan komen dan weet ik wat ik op moet zetten


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-02-2022 10:08 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik had de lp blind in de pre-order totdat ik dus las dat dit een ambient plaat zou zijn.
Gelukkig de pre-order geannuleerd.

Toch had ik stiekem gehoopt dat er toch nog wat death metal te horen was op die ambient plaat. Aldus de eerste recensie die ik had gelezen: Nee, totaal niet. Niet eens metal.

De band zei het natuurlijk al.

https://www.angrymetalguy.com/blood-incantation-timewave-zero-review/?fbclid=IwAR0HUjLPV3IbyISSzu1EgiVHlWlFfjmYcFTB6A3Pldl4hGpNI1bo7ABBVgk

Ik sla deze over.





bub


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen