IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dodelijke schietpartij bij Nijmeegse disco Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 03-11-2002 11:00 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht


Vannacht is door een schietpartij, voor de deur van de Nijmeegse discotheek The Matrixx, een portier om het leven gekomen. Een collega van de man raakte zwaargewond.

Rond 5.30 vond het drama plaats. De dader was, waarschijnlijk wegens en ruzie, een uur eerder uit de disco gezet. Hij is nog steeds voortvluchtig, maar de politie beschikt over een goed signalement. Bij het naar buiten laten van de laatste bezoekers werd de portier dodelijk getroffen, de ander is daarna in de deuropening neergeschoten.

Inmiddels zijn er tientallen bloemen neergelegd bij de plek van het drama.


- kan er nou niet is een weekje zonder al dit gezeik..we are going down -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2002 11:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat is dus 5 min. van mijn huis. gezellig.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 03-11-2002 11:02 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 11:01 schreef ghoulliette het volgende:
dat is dus 5 min. van mijn huis. gezellig.


heb je iets gehoord/gezien??


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-11-2002 11:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach dat is toch geen nieuws meer te noemen.
Een paar maanden geleden is een security gast hier neergestoken bij zo een disco.
En twee weken geleden was hier een bommelding bij zo een disco.



Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 03-11-2002 11:03 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Weer een week van stille tochten en de hele krant vol met zinloos geweld. Humanity is sick.......


.....Blessed are the sick


Drink met matuh............., nooit alleen.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 03-11-2002 11:08 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik denk dat er geen stille tocht meer komt aangezien deze week wel meer dingen zijn gebeurd waar ook geen stille tocht voor komt..Ze hebben zo onderhand wel door dat het geen zin heeft..



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-11-2002 13:47 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ach, moet je ook maar niet bij zo'n kutdisco gaan werken, dan weet je dat je risico loopt tegenwoordig.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 03-11-2002 13:51 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Hell yeah, slaughter on the dancefloor!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 03-11-2002 13:55 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Waarom gebeurd dit soort dingen altijd bij disco's


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 03-11-2002 13:58 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Omdat daar altijd een groep van 30 turken buitenstaat die er niet meer in mogen omdat ze dan keet gaan lopen schoppen.

En dat geld voor 75% van alle disco's in Nederland denk ik zo.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-11-2002 14:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Niet om al te generaliserend over te willen komen maar als je de incidenten in Venlo en Nijmegen nu naast elkaar legt dan zie je toch ook wel dat dit soort excessen zich vaker voordoen bij "scootervolk" en "discotheekvolk".. En dit dan nog ongeacht de etnische afkomst... Het is al jaren zo dat dat soort lui voor problemen zorgen...



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 14:16 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:13 schreef Judge M. het volgende:
Niet om al te generaliserend over te willen komen maar als je de incidenten in Venlo en Nijmegen nu naast elkaar legt dan zie je toch ook wel dat dit soort excessen zich vaker voordoen bij "scootervolk" en "discotheekvolk".. En dit dan nog ongeacht de etnische afkomst... Het is al jaren zo dat dat soort lui voor problemen zorgen...


Tsja het is nu eenmaal een ontzettend macho cultuurtje, en ze vinden het blijkbaar stoer om iemand om te leggen ofzo.... zal wel "respect" of ieta anders belachelijks binnen de groep opleveren ofzo...

*diepe zucht* iemand zin om een woon commune diep in de grote canadeese wouden op te zetten???


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 03-11-2002 14:21 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 11:08 schreef Morgil het volgende:
ik denk dat er geen stille tocht meer komt aangezien deze week wel meer dingen zijn gebeurd waar ook geen stille tocht voor komt..Ze hebben zo onderhand wel door dat het geen zin heeft..


heb ik het nou verkeerd of niet..
maar volgens mij komen er minder snel stiklle tochten als er een pistool van pas is geweest dan als er een klusje met de vuist is opgeknapt

[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 03-11-2002 14:22]


zo, dat was mijn beurt dan weer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 14:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:16 schreef Dargull het volgende:
*diepe zucht* iemand zin om een woon commune diep in de grote canadeese wouden op te zetten???


Ja, als ik mijn vriendin en twee katten maar mee mag nemen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-11-2002 14:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:16 schreef Dargull het volgende:
*diepe zucht* iemand zin om een woon commune diep in de grote canadeese wouden op te zetten???
Alleen als er zo nu en dan toffe bands komen.

Maar goed, dit is één van de redenen dat ik nauwelijks meer ga stappen. Je hoeft maar even iemand 2 seconden langer aan te kijken dan ie leuk vindt en je mag op de EHBO een afspraak gaan maken voor stiftjes. Walgelijk gewoon.
Mensheid! Sterf uit! I command thee!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 14:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 13:58 schreef Nibiru het volgende:
Omdat daar altijd een groep van 30 turken buitenstaat die er niet meer in mogen omdat ze dan keet gaan lopen schoppen.




Het is niet per se aan ras geboden. meestal is de portier ook een stoere buitenlander. Je bent ook wel gek als je portier wordt.

Trouwens,de meest criminele groep schijnt de Joegoslaven te zijn(wetenschappelijk studie), dus niet marokanen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-11-2002 14:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Trouwens,de meest criminele groep schijnt de Joegoslaven te zijn(wetenschappelijk studie), dus niet marokanen.

Dit geldt denk ik voor dee 'zwaardere' criminaliteit...soort Maffia gedoe


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-11-2002 14:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wat ook raar is:
Als iemand een ander heeft vermoord of zo iets, en hij luistert naar Metal, geven ze Metal de schuld...maar luistert diegene naar dat achterlijke trance ( ) dan geven ze niet dat de schuld of zow, erg raar vindt ik dat, maja


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 14:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wat ook raar is:
Als iemand een ander heeft vermoord of zo iets, en hij luistert naar Metal, geven ze Metal de schuld...maar luistert diegene naar dat achterlijke trance ( ) dan geven ze niet dat de schuld of zow, erg raar vindt ik dat, maja


Je hebt gelijk. Dat is raar.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 03-11-2002 14:38 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Da's puur omdat veel mensen niet weten wat er nou omgaat in de 'metal-wereld' (kutwoord trouwens). IMO krijgt metal niet zo vaak de schuld, of ben ik zo blind?


MuayThaigerrr!!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-11-2002 14:40 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Die ene schiet partij op dei school in Duitsland...die jongen had Slipknot cd (okeej, is klote band, maar is goed voorbeeld), Slipknot kreeg de schuld...en ook een keer iets met Slayer...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-11-2002 14:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hamster was me voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-11-2002 14:41]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 03-11-2002 14:41 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

moet je het boekje van slayer's 'divine intervention' maar eens lezen

[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 03-11-2002 14:41]


Trieste gast


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-11-2002 14:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Trouwens,de meest criminele groep schijnt de Joegoslaven te zijn(wetenschappelijk studie), dus niet marokanen.
En wie staan er in nederland op 2 en 3?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-11-2002 14:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:54 schreef Greycloak het volgende:
En wie staan er in nederland op 2 en 3?

Politici & advocaten.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 15:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:54 schreef Greycloak het volgende:
En wie staan er in nederland op 2 en 3?


Dat weet ik niet. Ik heb het ook maar gehoord in een nieuwsuitzending. Maar het was wel een wetenschappelijkstudie(nou weet ik ook niet in hoeverre deze te vertrouwen is).


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen