IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Manes Vorige pagina | Volgende pagina
Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 15-02-2007 9:43 by Aquila Chrysaetos Wijzig reactieProfiel van Aquila ChrysaetosQuote dit berichthttp://www.sevenwaters.nl

Ik ook!



ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 15-02-2007 11:26 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 9 november:45 schreef moerke het volgende:
En heeft iemand het briljante 'View' dan al gehoord?




the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-03-2007 17:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2007 15:43 schreef spectre het volgende:


Ik ben benieuwd hoe deze gaat klinken


en hop, op de lijst!



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-03-2007 17:09 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

is t iemand opgevallen dat er een stuk duran duran in title ( van [view]) zit...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-03-2007 10:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat geven ze zelf ook nog toe dat Duran Duran van invloed is geweest op 'Title', niet alleen in de promo- en persberichten maar ook in interviews dus het zou iedereen ondertussen moeten zijn opgevallen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-05-2007 20:39 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Godallemachtig, Franse rap.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 16-05-2007 20:45 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

De Myspace even bekeken en geluisterd maar ik kan hier helemaal niks mee. Zeker als je bedenkt wat een gave bm ze gemaakt hebben in een ver grijs verleden.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 16-05-2007 21:34 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 20:39 schreef Psychonaut het volgende:
Godallemachtig, Franse rap.


Wat? Waar?


Jullie zijn allemaal negers!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-05-2007 21:35 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

In minimaal 1 nummer van die nieuwe.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 16-05-2007 21:40 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Shit.


Jullie zijn allemaal negers!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2007 21:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Merde.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 16-05-2007 21:41 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Scherp.


Jullie zijn allemaal negers!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 16-05-2007 21:42 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Oh, wacht.


Touché!


Jullie zijn allemaal negers!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-05-2007 21:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hoe is die nieuwe in vergelijking met Vilosophe?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-05-2007 14:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 21:47 schreef altx het volgende:
Hoe is die nieuwe in vergelijking met Vilosophe?

Als ik het zo aanhoor ligt de nieuwe in het verlengde van 'Vilosophe'. Het is net wat ondefinieerbaarder allemaal en zo mogelijk nog eclectischer.
Maar ik vond het niet heel dwingende muziek, ik mis een beetje een spanningsboog. Ik zat althans niet met gespitste oren te luisteren en merkte dat ik gewoon wat anders ging doen.

Nog maar een paar keer luisteren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2007 16:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 20:39 schreef Psychonaut het volgende:
Godallemachtig, Franse rap.

Engelse rap met een Frans accent ook nog


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-06-2007 18:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb de nieuwe nu de nodige rondjes laten draaien en ik vind het een waar meesterwerkje geworden. Heeft niks meer te maken met de oude Manes welke ik zo graag luister maar dit is evengoed brilliant wat ze nu ten gehore brengen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-08-2007 1:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik hoor net de eerste 2 nummers van ze en dit is totaal niet wat ik ervan verwacht had. Ik vind het nog zo moeilijk te plaatsen dat ik nog niet weet of het nou gaaf is of kut hehe.

k had toch verwacht dat het meer op vilosophe zou lijken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-08-2007 18:40 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

bij manes iets verwachten is niet t meest slimme natuurlijk

je hebt al een vilosophe... draai dit vaker en vaker en je komt erachter dat hij net zo goed is...alleen een beetje anders...



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-09-2007 22:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

now playing

DAMN

vet! zsm kopen die hap


Je moeder.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 16-05-2008 18:03 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Bestaan ze nog wel?
Hun site en MySpace zijn foetsie....



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 16-05-2008 18:07 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Stom he, vernieuwing!

Nee, ik vind dat gaaf



| Scorn |
Usericon van | Scorn |
Posted 16-05-2008 21:28 by | Scorn | Wijzig reactieProfiel van | Scorn |Quote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2008 18:03 schreef White Tree het volgende:
Bestaan ze nog wel?
Hun site en MySpace zijn foetsie....

Check de site van Kyrck Prod. eens.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-05-2008 21:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

In het begin vond ik de laatste cd echt kut. Kon er niet naar luisteren.. maar de laatste tijd begon ik de 1e 3 nummers echt geweldig te vinden. De rest van de cd trekt me nog niet echt. Maar aangezien de cd van Valorian is en ik hem dus niet hier heb, begin ik de cd stiekem erg hard te missen
Wat mij betreft een enorme groeiplaat. Bijna 1 jaar voor nodig gehad


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-06-2008 10:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2008 18:03 schreef White Tree het volgende:
Bestaan ze nog wel?
Hun site en MySpace zijn foetsie....
Manes bestaat niet meer, ze wilden alles van hun verleden in het niets doen verdwijnen...website, Myspace pagina,...alles. Alle sporen uitwissen zeg maar. Enkele leden richten zich nu wel op nieuwe projecten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen