IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Roadburn 2017 Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 15:15 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Van 20 tot 23 april in en om de 013 in Tilburg. Kaartverkoop start 20 oktober. Eerste namen zijn net bekend gemaakt.



Warning die Watching From a Distance speelt. Nu al het hoogtepunt van 2017 voor mij.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 05-10-2016 15:19 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Maar wat zie ik? Warning opeens geen trio meer. En in de beschrijving bij Warning op de Roadburnsite staat dat ze kort na het uitbrengen van WFAD uit elkaar gingen. Ik vind twee jaar na het uitbrengen nou niet echt kort erna.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-10-2016 15:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 15:19 schreef Buiksmurf het volgende:
Maar wat zie ik? Warning opeens geen trio meer. En in de beschrijving bij Warning op de Roadburnsite staat dat ze kort na het uitbrengen van WFAD uit elkaar gingen. Ik vind twee jaar na het uitbrengen nou niet echt kort erna.


Ik zou niet meer gaan..

Ik boycot Roadburn omdat dat vreselijke Zeal & Ardor er speelt


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2016 15:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Damn! Warning.

Waarom nou weer op deze kneuzenkermis.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 15:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Pure interesse, niks verkeerd mee bedoeld, maar waarom vind je Roadburn een kneuzenkermis?


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 05-10-2016 15:40 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 15:29 schreef Mark Z het volgende:

Ik boycot Roadburn omdat dat vreselijke Zeal & Ardor er speelt


Er hebben wel vreselijkere dingen gespeeld... Ik zeg Opeth, Lucifer, menig occult bandje met zangeres


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2016 15:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 15:40 schreef ColdheartMinor het volgende:
Pure interesse, niks verkeerd mee bedoeld, maar waarom vind je Roadburn een kneuzenkermis?


Omdat 80% van de bands die er spelen pure bagger zijn en het type publiek wat er op af komt voor een groot deel van die onverzorgde, omhooggevallen, blowjunks zijn.

Geen dagtickets zie ik, nou ja 165 Euro voor Warning is me wel veel te gortig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Northward
Usericon van Northward
Posted 05-10-2016 15:45 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Warning WFAD integraal

Les Discrets vond ik de laatste keer erg goed. Baroness tof. Ook benieuwd naar Coven, Zeal & Ardor en Perturbator live.

Begint best mooi dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 05-10-2016 15:45]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 15:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 15:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Omdat 80% van de bands die er spelen pure bagger zijn en het type publiek wat er op af komt voor een groot deel van die onverzorgde, omhooggevallen, blowjunks zijn.

Geen dagtickets zie ik, nou ja 165 Euro voor Warning is me wel veel te gortig.


Ik vind Roadburn een te gek festival (ligt waarschijnlijk deels aan het feit dat ik zelf in Tilburg woon) maar er zit wel een kern van waarheid in je statement ja.

En geen dagtickets nee? Afgelopen jaren was dat namelijk wel het geval. Gingen wel later in de verkoop dan de reguliere weekend kaarten. Dus misschien even wachten?

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 05-10-2016 15:47]


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 05-10-2016 15:47 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Holy shit wat een line-up, nu al. 4x Gnod, Warning, Baizley/Baroness, fucking COVEN!!! :D


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 05-10-2016 15:48 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Deze eerste batch is een mooie. En hopelijk een teken dat er minder prog en zestien-in-een-dozijn stoner en sludge geprogrammeerd gaat worden.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 05-10-2016 15:50 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 5 oktober 2016 15:44 schreef Onweerwolf het volgende:
onverzorgde, omhooggevallen, blowjunks

Sorry.

Maarre, normaliter wel dagtickets ja. Kost een paar tientjes en wie weet, misschien ontdek je nog eens wat leuks of kom je tot de ontdekking dat het best wel het beste festival ter wereld is.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2016 15:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 15:46 schreef ColdheartMinor het volgende:
En geen dagtickets nee? Afgelopen jaren was dat namelijk wel het geval. Gingen wel later in de verkoop dan de reguliere weekend kaarten. Dus misschien even wachten?


Ah ok, dat zou kunnen ja.

Wat zou zo'n zaterdagticket dan ongeveer kosten denk je? 70 a 80? Dat zou te overwegen zijn als er nog een paar toffe bands bij komen. Kleine kans natuurlijk maar je weet het nooit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 15:52 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Volgens mij zaten ze inderdaad rond de 80 euro ja. Leuk, kunnen we eindelijk een biertje doen!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2016 15:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 15:50 schreef zodiac lung het volgende:
Sorry.

Maarre, normaliter wel dagtickets ja. Kost een paar tientjes en wie weet, misschien ontdek je nog eens wat leuks of kom je tot de ontdekking dat het best wel het beste festival ter wereld is.


Mjha, Coven en Les Discrets zou ik ook wel willen zien maar die spelen niet op de zaterdag. OP vind ik wel aardig, al is het de enorme hype niet waard.

Baroness is het type band waar ik echt AIDS van krijg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2016 15:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 15:52 schreef ColdheartMinor het volgende:
Volgens mij zaten ze inderdaad rond de 80 euro ja. Leuk, kunnen we eindelijk een biertje doen!


Volgens mij heb ik laatst nog bier gedronken terwijl ik naar je keek.

edit: oh nee, wacht. Toch niet, je was toen wel de nieuwe drumlaaf van Inhume maar kon niet mee spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 05-10-2016 15:55]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 15:55 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oh?

Edit: Oh. Klopt, want Roadburn. Bier drinken blijft dus staan.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 05-10-2016 15:56]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2016 15:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Faal heb ik ook wel eens gezien, maar ja toen zat je er nog niet bij en Villany natuurlijk laatst maar daar zat je al niet meer bij.

Bier drinken trouwens alleen na 19:00 lokale tijd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 16:01 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik ben een bandslet. Mag je gerust zeggen hoor.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-10-2016 16:04 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Warning!

Moet het beste festival/optreden nieuws in jaren zijn!

Nog eens Oranssi Pazuzu word ik ook erg blij van. En bijzonder benieuwd naar Schammasch


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 05-10-2016 16:06 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 16:01 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik ben een bandslet. Mag je gerust zeggen hoor.


De drumhoer van Tilburg. Wanneer ga je samenwerken met de grunthoer van Utrecht?


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 16:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

En wie mag dat wezen?

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 05-10-2016 16:10]


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 05-10-2016 16:12 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 16:10 schreef ColdheartMinor het volgende:
En wie mag dat wezen?


De heer George Oosthoek.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 16:13 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik zal 'em gelijk stalken.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 05-10-2016 16:14 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2016 16:13 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik zal 'em gelijk stalken.


Als ik die pinda toevallig vanavond tegen het lijf loop in dB's zal ik hem meteen even waarschuwen.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-10-2016 16:15 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Terecht.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen